Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ШКОДА СКАУТ и ОКТАВИЯ ДИЗЕЛ RS DISEL СА ВЕ4Е ТУК


combata

Recommended Posts

и сега ако кажеш, че има опция за тест драйф на РС-ката ще се изсипе целия форума в ЕТ :mrgreen:

 

то тая октавия не е ли същото купе, само че с нов двигател. разкажи нещо повече от нещата който са променени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами вчера бях в шоурума в Надежда и имаше само две от новите Фабии ,друго не

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как могат тея хора да направят дезил+спортна ](*,) smile109

 

Както ауди можаха да направят дизелова кола за 24-те часа на Льо Ман и да спечелят. Престани да пишеш глупости! :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как могат тея хора да направят дезил+спортна ](*,) smile109

 

сега хората харащи дизелови коли, ще скочат да ти обясняват какво е дизела и колко е хубав и за финал ще ти дадат пример за спортна кола дезелова оная дето е спечелила 24 часа льо ман(даже незнам как се пише). и за накрая ще ти обяснят, че нищо не разбираш и да не спориш с тях!! :mrgreen: !

 

едит. ето даже Гогата вече е написал това за което говоря, докато аз съм писал моето мнение той е пуснал своето. сега остава някой да каже и за Туарега на рали дакар и спортните дизели се изчерпват. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво против дизел и спортна кола??? Според мен дизеловата РС-ка няма да отстъпва като динамични характеристики от бензиновата, да не говорим че срещу още 1000лв ще се сложи толкова качествен чип че феновете на бензина само ще миришат в купетата си нафтови изпарения :D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука пак се заражда леко спорче!

:( Бензин-дизел-и тн! :x

Както сме говорили и преди за марките-всяка марка автомобили си има своите достойнства-а не примерно АЗ карам примерно БМВ-то е Номер 1!Същото е и при този спор-и бензина и дизела си има своите предимства и достойнства!Никой не може да отрече че вече дизела масово навлезе и делът му е по-голям спрямо бензина в повечето страни в Европа!Именно за това е успешна маркетингова стратегия да се предлага "спортна кола дизел"-вчера даже в Ауто Билд четох за Рено Меган ДСИ Спорт 2.0ДСИ-173коня(около 50хилки)!

НА някой колеги сега малко аргументите им са неуместни-Льо Ман и Дакар-ами това са иновацийте-без тях не може-тепърва ше има разбитие!А и да МАЧКАШ НА ТАКИВА мероприятия-никак не е малко!

Аз искам да дам със себе си един пример-моита Фабийка си върви отлично-мога да си я настъпвам колкото си искам(без да се притеснявам от разхода-е да конете и засега са недостатъчни-но и това ще се промени(мисля да си взема още от чистокръвната порода)-и лично ме кефи като издухам някоя бензинка-все пак от 0-100-7-7.5 сек за ДИЗЕЛ не е никак зле нали!

corropt-не си познал-още много преди тях в туристическите автомобили БМВ бяха въвели Дизела като тестова кола-питай Анди Приол-той ще ти обясни като двукратен шампион!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема отиде пак на спор дизел-бензин. BlackPearl го каза много точно - който е с бензин хвали бензин, който е с дизел хвали дизел. Който е с БМВ - БМВ, който е с Москвич - Москвич. Безсмислени са тези спорове. Наистина делът на дизелите нарастна много и е доста по-голям от този на бензина. Щом има пазар, занчи да пускат коли. Най-хубавото е да има разнообразие. Всеки да си избира това, което на него му харесва (което не значи, че "другото" е лошо). И все пак примерът с Le Mans не е много точен. Това са състезания, не серийни автомобили. Там принципите са съвсем различни, а и по-скоро Le Mans беше изключение (или маркетингов трик). По тая логика защо не направят WRC или да не говорим за F1 с дизели?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма още вкарана РС дизел,но я има в ценовта листа.Относно чипа-за тоя двигател по-добре не-много хора пропищяха.Но определено е готино да караш такъв автомобил-най-вече заради цената от 2,20 на бензина и по-малкия разход.Аз лично бих жертвал тая 1сек до 100,но нямах право на избор.Иначе бензина има адски равномерен ход(успокоителни валове),дизелова еластичност и мощност в целия диапазон,но на всеки 100 километра си иска 2л отгоре при еднакво каране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как могат тея хора да направят дезил+спортна ](*,) smile109

 

Що ли ми се струва че основно спамиш по темите?!?!?

Що ли Ауди почнаха да правят и те спорни дизели?!?!? Що ли Ягуар също направиха дизел. Дали пък и Subaru не пускат дизел. Всъщност би ли ми казал коя марка (изключваме италянските бегачки) не направи дизел!

 

Относно Octavia RS Diesel - това е супер колица. 180 коня (доколкото си спомням) с безумен въртящ момент. Няма такъв кеф. Хем върви, хем харчи малко. Ма цената ще е ](*,)

 

PS: Днес в ЕТ имаше само нови Fabia, но не и Scout/VRS. Според ценовата листа на ЕТ Scout Diesel (140кс) ще е 52к, а бензин (150кс) 50к. VRSа дизел още нямаше ценова листа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как могат тея хора да направят дезил+спортна ](*,) smile109

 

Могат, за такива по-глупави като мене например :mrgreen: . Карай си бензинката със здраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

170кончета е РСа(ако аз не се лъжа)!

Имал съм удоволствието да надникна под капака на такава красавица(на един словашки турист в Добрич)-красота.

Едва ли ще е по скъпа от бензинката?(според мен)

Макар че както написах по горе вчера четох за Рено Меган 2.0 ДСИ Спорт(173к) и цената му беше ок 50хилки-при цена 49 552 за Рено Мегане 2.0Т Спорт (225к)!

Фанцузите и те показаха рога при дизелите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качи се на дизел и тогава говори! И 200 дизелови коня ще са мнооого повече от 200 бензинови щото осен коне има и нютон метри като параметър. А там дизела е винаги много напред. Но това се неща които явно не са ти ясни. Да добавим и това че дизеляка RS ще харчи 8, а бенДзинката 12-15. Кат го сложиш това до 12ст става яко, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен дизеловата РС-ка ще е идеална за дълги патувания- страхотно движение+нисък разход.... пожелавам всички фенове на бензина да се качат един път на такъв автомобил, гаранцията че няма да искат да слезнат е 100%. Жалко че в БГ пътищата са ужаснии и няма да може човек да се наслаждава изцяло на пътуванията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе айде пък вие стига вече с това "ти се качи на дизел и повече няма да се сетиш за бензин". Съгласен съм, че дизелите са добри, съгласен съм, че са по-икономични, но вие изкарахте бензина, че за нищо не става! Като е токлкова добър дизела, защо не правят спортните коли дизел. Разбрахме за Le Mans, няма нужда да го цитирате. Но защо ПРИМЕРНO WRC не са дизел. При един дизел и един бензин с еднкъв обем дизела много трудно ще мине бензина. Винаги бензина е повече коне, с по-добро ускорение, по-висока max скорост и по-добра динамика. Дизела има по-голям въртаящ момент. Всички дизели са с голям въртящ момент, но не всички са по-добри от бензина. Защо тогава винаги еквивалентната версия на бензина в дизел варианта е с по-голям обем (примерно на 1.2 MPI еквивалента e 1.4 TDI-PD). Просто трябва по-голям обем за да се постигнат подобни на бензина характеристики. Няма лошо всеки да си харесва неговото, но защо трябва да отрича другото. Аз имам бензин, защото харесвам бензина и си имам своите основания за това. Но не съм тръгнал да говоря какви печки са дизелите, само защото аз съм с бензин. Просто е тъпо. Не искам да навлизам в някакви спорове, защото знам, че сега ще се изсипят 100 мнения с/у моето. До сега не съм се включвал в тоя спор, но вече чак се ядосвам.

"ТИ СЕ КАЧИ НА ДИЗЕЛ И ЗАБРАВЯШ ЗА БЕНЗИНА!" и това е, пък на Formula 1 много поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На следващия събор с най-голямо удоволствие ще поканя колегата ВУДУ :mrgreen: -ако присъства разбира се-на тестче с моята Черна перла(обаче освен прави,ще гледам да има и завой и то много)!

После колегата ще си каже мнението за дизелов автомобил "бегачка" :mrgreen: !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде моля ви се престанете с този спор, яко офтопик във всяка тема. Дизел - Бензин, М-тел - Глобул, Пепси - Кола, Левски - ЦСКА това са вечни теми на спор и няма да се изчерпат никога. Всеки си ползва това което му е удобно и изгодно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самото усещане при бензина е специално-звук,еднаква еластичност и феноменално бързо качване на обороти.Познавам 2.0тди мотора карал съм и 140 и 170.170 е адски приятен двигател сложен на Голф-но не може да се сравнява с ТФСИ.Първо двигателя има слобост при потегляне,второ достааа дълги скорости.Предимството му се казва текущи разходи-ако не са ви приоритет-бензина дава повече навсякъде.Карането на бенз РС излиза с около 15% по-скъпо от карането на дизелов такъв,но пък колата си заслужава.Бензин или дизел-аз незнам,по принцип главата е за дизела,но сърцето казва друго :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за мен дизеловата кола е номер 1...макар че и двете коли който имаме са бензинови..дизела за мен си е номер 1..супер е като ускорение..абе всичко си му е яко..а също и друго..аз съм голям фен на Фабиа РС.. ;);)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"ТИ СЕ КАЧИ НА ДИЗЕЛ И ЗАБРАВЯШ ЗА БЕНЗИНА!" и това е, пък на Formula 1 много поздрави!

 

Спора го започнаха както винаги феновете на бензина че от дизела не ставали автомобили. Разбира се че бензините са по-добри, и WRC и Formula 1 са бензини но това са различни коли. Тук даваме пример за коли които не са свръх скъпи, но за сметка на това получаваш изключителни динамични характеристики. Вече има достатъчно примери при много компании, където бензиновия двигател изостава като динамични характеристики от дизеловия, който е същата кубатура... говоря все пак до среден клас коли. така че с дизеловата РС-ка човек ще успее да разплаче доста фенове на бензина, а ако някой все пак си мисли че трябва да е номер едно навсякъде да се оглежда за коли с по над 300 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спора го започнаха както винаги феновете на бензина че от дизела не ставали автомобили.

 

никой не е казал подобно нещо. тука става дума дали дизел и състезателна(спортна) кола са съвместими. дори феновете на бензина са наясно за добрите характеристики на дизеловия двигател и за неговите плюсове като ежедневна кола за нормална употреба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тука става дума дали дизел и състезателна(спортна) кола са съвместими.

 

Наско, тук всъщност ставаше дума за Шкода Скаут (кой от всичките скаути така и не разбрах :mrgreen: ) и дизеловата РС-ка на Октавия. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.