Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За и Против 3 шцилиндровите двигатели.


Грешка ли са 3 цилиндровите двигатели на VAG  

37 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

аправя едно кръгче , София - Бургас за 2 часа , 190 км/ч ... въобще все доводи неиздържащи критика и небиващи за мерило ;) Единствено Ашко се сети да сравнява въртящия момент на 4 цилиндровия 1,4 MPI и 3 цилиндровия 1,2 HTP , само че сравняваше 1,4 - 64 коня с 1,2 - 68 и кво се получи , че няма почти никаква разлика ... да да , ама не защото 1,4 има потенциал развит до скромните 101 коня , докато на 1,2 тва му е максимума и кво ще стане ако намешаме и стария 136 Х мотор със скромните 106Nm въртящ момент и 68 коня - преоблякъл се Илия и па в тия :mrgreen:

За разхода не коментирам все си 5 / 7,5 ... демек разликата от Фаворита до Фабията - малко в градското и то заради неточното дозиране при Фаворита ;)

Ускурението от 0 - 100 е в рамките 15 - 17 сек. от което следва , че тоз мотор с нищо не е по - добър от стария фаворитов , а за 1,4 въобще , икономия - никаква / поне по спецификация / , но ще го наложат като стандарт заради скромните 2000 лв. по - ниска цена и суперлативите на дилъри , които през живота си не са вдигали капак на печка , па камоли на кола :mrgreen:

Нямам против тез мотори да се внедряват в модификаци като Джуниър и Пенсионер /ако измислят такава/ , но мен лично не ме удовлетворява и е тъпо толкова да се масовизира .

 

П.П. Тез мотори водят началото си от автомобили , които първоначално според немския TUV са класифицирани като вътрешнозаводски транспорт и не им е издадено разрешение за движение по пътищата :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Forman,you're the best,но ми позволи да те поправя,моля те:моите данни са за 1.4 MPI 75 к.с.,а не 1.4 MPI 68 к.с.,както ти пишеш.ОК,големият мотор има потенциал,ама това е извън темата,моля те,буриш.По въпроса може много да се спори и изяснява,аз само ще ти припомня това:за ДВГ 100 к.с./6000 об./мин при 3000 об/мин мощността е наполовина,а върт.момент по правило е нисък и какво правим?За да върви, трябва бичкията да е непрекъснато над 5000 об/мин като в Монте Карло.За нашите коли моментът е по-важен от мощността.Затова и не мога да прежаля дизелите,които съм карал.Бензиновият 1.2 е супер,ама следващият ми ще бъде дизел,повЕрвайте ми.Та,сравнявам два ДВГ и се оказва,че по въртящ момент 1.2 е по-добър/с малко по-малък номинал,но при доооста по-ниски обороти,забележи,а ти знаеш сигурно,че това е най-важно,дори ако сравним върт.момент на литър работен обем пак малкият печели/.А има и потенциал,защото в новия модел вече е 70 к.с. без конструктивни изменения/поне аз не намерих данни за такива/,мислиш ли,че 3-те цилиндъра са ограничение за увеличаване на мошността и защо?Мислиш ли,че при променливо управление на клапаните 3-те цилиндъра ще попрачат на този ДВГ да постигне още 15 к.с.?

Малее,увлякох се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • yohi

    6

  • PRR

    6

  • izov

    5

  • stenly

    3

Най-много писали в темата

Цели 4 стр. тема и най-накрая едно качествено мнение. При това доста добре обосновано. Браво Гена (The Best Forman). Съгласен съм с теб.

 

Допирната ми точка с такъв 1.2 мотор е била с Поло, в Берлин, с немски бензин. Личното ми мнение - този двигател не е чак толкова спънат, колкото си мислят мнозина. Вярно е, иска си обороти, но това е друга тема. За да се придържам към останалото движение в града ми харчеше 8-10 л./100 км. и колата имаше нужда от натискане. Извън града, по магистралата, с 90 км/ч даде разход около 5 л./100 км. Но там с тази скорост просто пречиш на останалите. Настъпих го със 120-130 км/ч и разхода скочи на 8 л/100. Ако бях карал постоянно със 150 км/ч няма да се учудя ако колата беше глътнала и 10 л/100. Не съм усетил липса на мощност, но там и пътищата са предимно равни. Колата си поддържаше без проблем желаната от мен скорост, но това беше за сметка на горивото и на оборотите. Изминах около 600 км с него. Изводите, които направих за себе си са, че двигателя не е лош, но твърдения като "щом немците са го измислили и го слагат" са безпочвени. Да, слагат го, но не защото е толкова добър, а защото всичко опира до крайната цена. А трябва да има и коли за хора, които поради една или друга причина не могат или не искат да си вземат нещо "по-нормално". Това е като да влезете в някой магазин с цел да си купите аудио уредба за стаята. Има изложена такава за 200 лв. и такава за 350 лв. Вярно е, по евтината свири, върти дискове, лови станции, но не вади звука на по-скъпата, нали ;) (не я сравнявам с най-скъпата). Така че за всеки влак си има пътници, което не означава, че по-евтиното и по-слабото е много добро. Просто е по-евтино ;) Това важи за повечето стоки на пазара, не само за автомобилите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.