Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

За и Против 3 шцилиндровите двигатели.


Грешка ли са 3 цилиндровите двигатели на VAG  

37 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Говорим за 1.2, 1.2 (12V) i 1.4 TDI използвани при Фабия .

Хайде да съберем негативните и позитивни мнения в тази тема а да не осираме другите теми.

Има хора който са на мнение че са абсолютен боклук

аз не мисля така

Та така слушам ви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • yohi

    6

  • PRR

    6

  • izov

    5

  • gogata

    3

Най-много писали в темата

С оглед на това, че в скоро време,живот и здраве, ще имам повод да се похваля с Шкода, с двигател 1,4 TDI, мнението ми специално за този двигател е доста добро. Чувал съм, че е доста надежден и, че върви чудесно (засега само съм чувал, тъй като в ЕТ нямат регистриран автомобил с такъв двигател за тест :evil: ).

 

За 1,2 НТР са ми противоречиви възгледите. Карал съм веднъж такъв и върви прекрасно, но все си мисля, че става основно за градско каране. И въпреки всичко, честно казано не бих си взел автомобил с този двигател. Не знам защо, сигурно предрасъдъци. Поздрави! :)

 

П.П. Не се ползват само при фабия тези двигатели, колега. И при Румстър ги има ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата агрегата са слабички,особено бензиката,която си е направо скръб.Този двигател 1,4 ТДИ е разумно да се експлоатира не-повече от 200000 км.Такива са моите впечатления след 105000 км на подобен автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зависи какво му трябва на човек. за какво му е на някой пенсионер 140 коня??? та той например прави 4-5хил годишно..... щом ги има и тези двигатели значи все пак някой ги купува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен и двата двигателя са си добри за това купе. Дизела ще е хвърчилка (аз съм с 90 коня на Octavia и върви повече от добре!!!). Бензинката като се натовари сигурно ще е малко тромава, но това си е градски автомобил който надали ще се ползва толкова много извънградско.

А това че са три цилиндрови хич не е болка за умирачка. В най-лошия случай ще има леко притрисане на двигателя....

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Карам 1,2 HTP 12V. Фабията ми е комби. Всичко е въпрос на личен избор. За градска кола лично на мен много ми допада. Разбира се, не държа да бъда ^1 по пътищата. За нормално шофиране повече не ми трябва. Не съм усетил никакви по впечатляващи вибрации. Извън града нещата са малко по-различни, но не защото мощността е малка, а защото предавките са къси. Навярно са така, зада бъде по-икономична в градски условия. При 3000 об./мин на 5та скоростта е 90-100км/ч. за да потдържаш 120-150км.ч. на магистралата трябва да караш с 4000об./мин. Колата става по-шумна и ми се сатрува,че не е добре за моторчето. Лично аз съм доволен /засега/

 

 

Това изечение го трия да не бъркам темата, извинявайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А относно броя на цилиндрите - не ме интересува. В крайна сметка за това има кой да мисли /и да поправя/. Аз трябва да мисля, как да правя пари от това, от което разбирам... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как Ви се струва София -Бургас 2ч.10мин. :roll:

 

Невъзможно. Това прави средна скорост от 180+ km/h. Твойта колица толкоз не може да вдигне!

Ако е с някоя каруца с 250+ коня може и да стане, ма това означава с 250 по магистралата и 150-160 обикновени пътища. А това е, меко казано, кретения!

 

Поздрави

 

PS: Има "Edit" бутон за да не пускаш две мнения едно след друго :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Невъзможно. Това прави средна скорост от 180+ km/h. Твойта колица толкоз не може да вдигне!

Ако е с някоя каруца с 250+ коня може и да стане, ма това означава с 250 по магистралата и 150-160 обикновени пътища. А това е, меко казано, кретения!

 

Поздрави

 

smile108

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега и аз съм много доволен от двигателя, ето малко впечатления:

 

1. Изключително тих! На празен ход не се усеща, че колата е запалена!

 

2. Абсолютно никакви вибрации! В началото имаше леки, но след първото сервизно обслужване изчезнаха.

 

3. Разхода - до 5 км. преход е доста висок, но при по-дълги преходи пада значително. Пример: Арена 1 до Бизнес Парк Младост среден разход 7,2 с пуснат климатик като тръгнах в 8 сутринта. Извънградско - всичко зависи от скоростта! До 90км/ч е много икономичен, правил съм му и 4,6 някъде. Над 90-100 нещата стават по-различни... Миналата година като се прибирах от морето бързах и по магистралата карах с около 140-150, а преди да изляза на магистралата с около 120. Накрая борд компа показа среден разход за пробега 8,1 мисля.

 

4. Мисля, че автомобил с такъв двигател е перфектна инвестиция, когато не се налага голям пробег и когато само малка част от него е по магистрали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OFF topic

Как Ви се струва София -Бургас 2ч.10мин.

 

Струва ми се , че имаш доста развинтена фантазия или измервателния прибор за време е бивше съветско производство :mrgreen:

 

Сега по темата трицилиндровите мотори според мене са грешка на техниката и по - скоро трябва да се усетят инженерите да ги разкарат , освен ако не смятат да ги заменят с електродвигатели ... при 4 цилиндровите буталата взаимно се балансират , което е невъзможно при 3 цилиндровите и за това измислиха хидравличните тампони , което да омекоти работата и вибрацийте да не се пренасят директно в купето , а инак ако вдигнете капака на една такава кола / без значение от марка / ще видите мотора как играе ганкиното ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Невъзможно. Това прави средна скорост от 180+ km/h. Твойта колица толкоз не може да вдигне!

Ако е с някоя каруца с 250+ коня може и да стане, ма това означава с 250 по магистралата и 150-160 обикновени пътища. А това е, меко казано, кретения!

 

Поздрави

 

smile108

 

Не съм бил аз. Имам повече мозък в главата и по-малко пари за да си позволя кола способна на такова нещо. Това е един познат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@The Best Forman - вдигал съм капака и двигателя определено не играе :D Виждам, че доста разбираш от ДВГ, но все пак си мисля, че конструкторите на VAG също разбират поне малко, така че е несериозно да се твърди, че тези двигатели са грешка. Повечето хора обаче реагират негативно на новите и иновативни неща, затова има и подобни коментари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз да се изкажа-твърдо "ЗА"????!!!

Имам фабиа 1.2джуниър от близо 2 год. Тази кола (а и всички подобни малолитражни въшки) я карам основно градско, имам и возя две малки деца постоянно насам натам поради което не съм "състезател" - и не ми трябва кола с 200 коня, да е пъргава и да отлепвам първи на светофара. Не е скъпа, което за мен бе определящо (но я купих нова), нисък разход, но ми върши работа. Е вярно няма екстри ама за тези пари толкова и това ме удовлетворява.

Относно някои мнения горе да кажа:

1.Колата е тиха и двигателя не "тресе"???!!!?.

2.За две години само наливам и карам..

3.Никакви вибрации...

Заключение: Този тип коли са за основно градско каране, не са за шофьори "състезатели", за хора без претенции за екстри и лукс относно интериор и технически показатели и най-важното определяща е ниската цена. Така че за "всеки влак си има пътници", на който не му харесат тези неща да си купи Октавия или Супърб - там има много екстри и са бегачки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение напълно се препокрива с това на izov и juji. Абсолютно съм съгласен с изложените от тях мнения и няма смисъл да пиша същото 3ти път

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстрите нямат нищо общо с двигателя. 1.2 може да дойде и с оборудване Елеганс и с още допълнителни глезотии... Има едно нещо възвращаемост на инвестицията, което повечето хора не взимат предвид. Ясно е че от автомобил възвращаемост не може да се очаква, но ако сравним един скъп дизелов или бензинов двигател с малкия 1.2 и преценим по колко км караме годишно и при какви условия на някои хора като например на мен не им излиза на сметка да си вземат скъпия двигател, просто няма смисъл...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах, че няма да пиша повече точно по тази тема,но това беше преди да видя че сте пуснали тази: та на въпроса: :smt018 smile160 :smt46

Пак да напиша и тук че СЪМ КАРАЛ 1.2htp na fabia (1.4тди не съм се качвал а и не ща) добре ОК мотора може да е номер едно(но тоа само според вас) но този мотор не е за мен специално секи си има мнение и си го отстоява. Колата набита до 3-та после... В тая кола с скорост 120км/ч осещането е.... :lol: влиза в ебати оборотите говорим се пак за кола след 2005 година.

За градско може да е екста, но отговора ми отново е НЕ и ПРОТИВ :!:

Те VAG направиха и V5 това далеч не значи че е добър!

Пак казвам секи си има мнение и глава на раменете!

Аз съм млад :!: Още ме сърби кракЪ и не само аз винаги съм искал голямо кубарура (не разбирайте чудовищна до 2.5 дизел и до 2.0 бензин) голяма кола, комфорт (натискаш педала и ставаш точка) лукс и т. и т.н. Тук отново мога да напиша ба*ти романа, но нападките няма да закъснеят.

1.4mpi предлага доста по-голям комфорт от "трабанчето" много повече надеждност и т.н. се пак 4 е повече от 3 нали??? или отново греша???

И за финал ще подчертая че нито се заяждам с някого, ното съм някой комплексар и т.н. (защото ме заболяха пръстите да пиша глупости :lol: ) се пак секи си има глава на раменете и си преценява за себе си (бих зел октавиа на 5 години втора ръка от колкото фабиа 3 цил.

 

ПОЗДРАВИ на всички и лека и безавариина :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега по темата трицилиндровите мотори според мене са грешка на техниката и по - скоро трябва да се усетят инженерите да ги разкарат , освен ако не смятат да ги заменят с електродвигатели [/color]... при 4 цилиндровите буталата взаимно се балансират , което е невъзможно при 3 цилиндровите и за това измислиха хидравличните тампони , което да омекоти работата и вибрацийте да не се пренасят директно в купето , а инак ако вдигнете капака на една такава кола / без значение от марка / ще видите мотора как играе ганкиното ;)

 

жестоко се лъжеш. 89г. карах нондичка с два цилиндъра и двете бутала се движиха едновременно имаше си балансни тежести за изравняване на цилиндрите. един от най бързите митори на писта беше нср на хонда пак тройка. ТО ПО ВЪПРОСА четвъртия е изравнвн с балансна тежест и моторчето си спи. За вървенето смятам да не говорим смятам че е видяно с колко върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според жвланието на PETYO слагам анкета.

Съображения: някой може да се притеснява да си изкаже мнението

 

се пак 4 е повече от 3 нали???

то и 6 е повече от 4 и 8 е повече от 6 и 12 е повече от 8

нали ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно , има хора , които купуват и по - тежки купета с тези двигатели :roll: .

 

Еvo, имам един въпрос към теб - как върви Румстъра с този мотор? :roll: Извинявам се за офтопика, но ми е любопитно просто :oops:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично за мен , добре . Въпреки , че е все още на 900 км. пак казвам за мен и семейството ми е добре - смятам , че това е практичен автомобил .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един познат спечели една Фабия с такова моторче, 1,2НТП.

На празен ход е много безшумно, но високите обороти извън градските улици са непоносими.

Друг е въпроса, че ако смяташ да вземаш кола за да пътуваш от София до Варна 6 пъти в седмицата, няма да избереш това двигателче. Ако ти трябва кола за ходене до работата и обратно, тук таме едно посещение на баба и дядо на 20-30 км, може и Смарт 800кубика да си вземеш.

На мен не ми върши работа 1,2, 3 цилиндръра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.