Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Еуратек пуснаха новата Фабия


Baj Vylcho

Recommended Posts

Цените са приблизително 1000-1500 лева по-високи от тези на старата Фабия.

 

За тези които се интересуват ето и ценовата листа:

http://www.skoda-auto.com/NR/rdonlyres/ ... _fabia.pdf

 

Чудя се, кога ли ще видим първите нови Фабии по нашите улици :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • gogata

    10

  • izov

    9

  • Sev

    6

  • BlackPearl

    4

Най-много писали в темата

явно ще е скоро :D

би трябвало да намалят цените на "старата"

тя ще бъде ли спряна от производство?

 

а за цените...

новото оборудване на пръв поглед е по-богато

иначе цените може би са 1:1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

би трябвало да намалят цените на "старата"

тя ще бъде ли спряна от производство?

 

Тя е спряна отдавна (доколкото ми казаха в ЕТ). Само налични количества има от нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя е спряна отдавна (доколкото ми казаха в ЕТ). Само налични количества има от нея.

 

 

Спрян е хечбека (от него продават останалите бройки), комбито и седана ще се внасят още известно време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера като ходих да си плащам вноската я видях на живо на паркинга. Беше доста гаден цвят, иначе колата не изглежда много лошо. Покрива не и отива, както и безличната задница. Оборудването за Англия е доста сериозно,ще видим това за БГ...

 

С две думи - разочарован съм!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази ценова по-надолу пишеше,че има възможност за оборудване VAN 1+1 някой в дрга тема пишеше че Skoda auto не предлагат тази услуга

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това което виждам на пръв поглед мо прави впечатление, че има ново ниво на оборудване - СПОРТ. До тук добре, но защо се предлагат старите бензинови двигатели първо и защо няма 2 литрови?. Другото е, че не виждам DSG за дизелите, което пак буди моето недоумение. Общо взето автоматика се предлага само за един мотор. Вярно е, че по-приляга на големите лимузини да са с автоматик, но от друга страна пък малките се карат много от дами, които все повече предпочитат автоматик за приятното шофиране по пустите като Сахара софийски улици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен новата фабия не ми харесва. Изключително грозна е,пфу :( Отвътре ми приличча много на интериора на Форд Фокус. Аз моята кола харесвам много повече отколкото новата фабия. Въпрос на вкус все пак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ralichka, че той и Румстър изглеждаше грозен на снимки, ама на живо е доста симпатичен...поне според мен ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи предницата и интериора са 1 към 1 с Румстър. Тавана и задницата обаче не мога да ги преживея... Жалко за красивата предница...

 

И на мен Румстъра на снимки не ми харесваше, но като го видях се оказа доста добър. Надявах се, че и с Фабията ще е така но...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен лично новата Фабия ми харесва повече от старата. Но както гласи руската народна мъдрост: "на вкус и цвет товарищей нет" :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз мернах новата фабия. като заговорихте за румстър, на картинка е по-грозен отколкото на живо. новата фабия пък повече ми харесва на картинка, някак си на живо прекалено много и личат заоблените форми а аз съм любител на по-отсечените..... а как ли ще изглежда новата фабия РС ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е чакай, има време... Нека първо изкарат новата в салона да я пробваме отвътре как е и да започне да се появява по улиците. Според мен обаче цената е прекалено висока имайки предвид, че няма сериозни иновации в новия модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е чакай, има време... Нека първо изкарат новата в салона да я пробваме отвътре как е и да започне да се появява по улиците. Според мен обаче цената е прекалено висока имайки предвид, че няма сериозни иновации в новия модел.

 

Прав си. Това, че са изкарали ценови листи не значи, че я продават вече - примерно на новото Браво на Фиат също имат ценови листи, но за кола се чака по 3-4 месеца :mrgreen: . Цените обаче са съвсем приемливи според мен. Повишени са най-вече поради факта, че ЕТ няма да могат да правят циганиите с коли без АБС и, защото във всички нива на оборудване вече има серийно и странични еърбези.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е чакай, има време... Нека първо изкарат новата в салона да я пробваме отвътре как е и да започне да се появява по улиците. Според мен обаче цената е прекалено висока имайки предвид, че няма сериозни иновации в новия модел.

 

Прав си. Това, че са изкарали ценови листи не значи, че я продават вече - примерно на новото Браво на Фиат също имат ценови листи, но за кола се чака по 3-4 месеца :mrgreen: . Цените обаче са съвсем приемливи според мен. Повишени са най-вече поради факта, че ЕТ няма да могат да правят циганиите с коли без АБС и, защото във всички нива на оборудване вече има серийно и странични еърбези.

 

И е нов модел на пазара, така че след 6 месеца може или да падне леко надолу или някоя от екстрите изведнъж да се появи серийно smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е чакай, има време... Нека първо изкарат новата в салона да я пробваме отвътре как е и да започне да се появява по улиците. Според мен обаче цената е прекалено висока имайки предвид, че няма сериозни иновации в новия модел.

 

Много бъркаш-сега фабията се предлага серийно с 4възглавници-климатроник-пълен ел пакет и тн-неща за които аз на Рс(който се водеше Елеганс-трябваше да доплащам)"старата Фабия е с 2 възглавници(и то някой само) и нямаше опция за климатроник(ставаше много трудно-на мен ми казаха за климатроник и ел пакет отзад да чакам още месец,месец и нещо-мерси)!

Така че като оборудване новата фабия е едни гърди напред пред старата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дистанционно управление на централното има чак в нива Спорт и Елеганс.

 

Амбиенте с оборудване по-бедно от това на моята струва 21 500. Моята струваше 18 500. Единствената пазлика е че ДВГ-то е 70, а не 64 к.с. Разликата в цената е сериозна, а пак няма да имам дистанционна упр. на централното, което според мен е задължително за всяка съвременна кола дори и в ниските нива на оборудване. Единственото, което има в повече е двойната жабка, делимата седалка и кутията за вещи под седалката, но тези екстри не са толкова популярни и лично ан мен не ми вършат никаква работа.

 

Иначе наистина вече има за БГ автоматична ск. кутия, климатроник и т.н., но в най-продаваното ниво Амбиенте са се поизложили... лично мнение разбира се

 

Цените няма да паднат изобщо, защото по принцип цените на малките автомобили се вдигнаха, разбира се ще има промоции обаче. Колкото до това някои от екстрите да станат серийни - това ще стане когато и направят фейслифт след 3-4 години...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, наистина пакета за безопасност е по-добър!

 

Доколкото разбирам новата Фабия използва нова платформа, която ще се използва и от новото Поло. Интересно е дали щеима проблеми в началото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно се замислям, дали да не дам моята стара Фабия, на ЕТ като първа вноска и да си взема Елеганс 1.4 МПИ.

Цените са напълно нормални, а са вкарани много нови екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно се замислям, дали да не дам моята стара Фабия, на ЕТ като първа вноска и да си взема Елеганс 1.4 МПИ.

Цените са напълно нормални, а са вкарани много нови екстри.

 

По-добре изчакай известно време, че още е нов модел и нищо чудно да се появят разни "детски болести". Ако пък си се решил твърдо на тази стъпка - изчакай до автосалона, положително ще има някавка прИмоция. ;) Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е интересно дали ще изкарат комби версия и кога...?

Иначе и на мен новата Фабия определено ми харесва (с някои леки забележки).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен лично новата Фабиа ми прилича отпред на Roomster...по точно си е чист Roomster отпред..но няма лошо..красива си е много колата..няма спор ;););)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно се замислям, дали да не дам моята стара Фабия, на ЕТ като първа вноска и да си взема Елеганс 1.4 МПИ.

Цените са напълно нормални, а са вкарани много нови екстри.

 

По-добре изчакай известно време, че още е нов модел и нищо чудно да се появят разни "детски болести". Ако пък си се решил твърдо на тази стъпка - изчакай до автосалона, положително ще има някавка прИмоция. ;) Поздрави!

 

Спред мен, 100% ще има забележки, които ще се изчистят за около година. За сега май ще се въздържа, понеже взех жилище във Варна и финансите понамаляха. Ще видим на салона във Варна какво ще направят, и може да я взема. Много се замислям и за ФИАТ Гранде Пунто! Какво мислите, кое е по-доброто?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.