Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

БЕНЗИНОМЕР И ДАТЧИК ЗА ГОРИВОТО


dj_accounter

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Както може би сте разбрали, аз съм нов в този сайт, но карам шкода 5 години.

Купих си Фелиция 1.3 карбуратор.

Направи ми впечатление, че горивопоказателят не отчита вярнО.

Предишният собственик, който е първи, на няколко пъти е сменял гаранционно при това датчика в резервоара и САМИЯТ ГОРИВОПОКАЗАТЕЛ НА ТАБЛОТО.

Във всички случаи кабелите на датчика в резервоара са свързани правилно- както си е по книга- цвят по цвят, но при почти празен резервоар, уредът отчита едва 3/4 ПЪЛЕН.

въпросът ми е, някой може ли да помогне с информация къде евентуално може да е проблема и най.-вече как се сваля датчика в резервоара, защото е много здраво затегнат.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сваляш датчика вземи една жица и подай маса на кабелчето , което е вързано към купето с една рапидка около капака на датчика и ако се подобрят показанията зачистваш ламарината и си готов.

Ако не се оправят нещата разкачваш жиците и маркучите и с една по - голяма отверка се пробваш да отвиеш гривната , която държи датчика / тя като капачка на туба / и като го свалиш погледни дали прави пълен ход и дали показанията му / съпротивлението / се мени линейно мисля , че съпротивлението беше около 100 ома на намотката и трябва да се мени постепенно от 0 - 100 . Имай впредвид , че като напълниш до горе резервоара първите 150 - 200 км. на дълго стрелката не мръдва и после почва да пада ... тва явно си е някакъв конструктивен пропуск , който съм го виждал на няколко Шкоди ;)

Има още един дефект , който подлежи на отстраняване в домашни условия , но ти трябва тънка медна ламаринка и поялник - плъзгача се изтрива търкайки се в намотката и започва да закача на опредлено ниво и в тоз случай правя една издатинка на медната ламаринка със съчмичка или нещо подходящо и я запоявам за плъзгача ... може да се направи и с капка тинол , но много бързо се изтърква .

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но все пак да попитам... Знаете ли колко от трите кабела отиват в уреда на таблото- т.е. дават управляващ сигнал. Защото и самият уред е изгорял. Опитвам се да определя дали е в датчика, дали е в уреда на таблото или на двете места. От Еура Тек са писали в сервизната книжка, че е сменена и ПЛАТКА на уреда, та се чудя каква ли е тая платка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.