Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пружината на газта


capri

Recommended Posts

Имам няколко проблема:

1. Счупи ми се металната планка на която се закача пружината на газта, самото желязо и сега газ няма :(. Трябва ли сега да сменя целия филтър или има друг вариант?

2. Интересува ме също къде могат да ми пръснат калника на нормални цени ?

3. Къде могат да ми прегледат цялата охладителна система защото за пореден път ми прави мизерии?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1)За планката отрежи си от лист ламарина огъни я, пробии я, и я завари (с телоподаващои или нещо друго) за кутията на филтъра и си готов

2)Колегите от софия ще сЪ ти по-полезни

3)Земи препарат за промиване на охладителна система! Промии я ако трябва повтори процедурата.Може да опиташ първо и с оцет и задължително смени терностата!!!

 

ПС това по т.3 съм го правил първо с оцет после с препарата и маркуча от чешмата директно в казанчето и двг-то запален и поне за момента сичко е ОК (да чукна на дърво)

 

ПОЗДРАВИ и smile187 в клубЪ на smile195

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пружината - не е необходимо да сменяш кутията на филтъра. Аз бях с ладов филтър и съм закачил пружината на гърлото, откъдето се налива маслото. След това си завърташ капачка(с малко повече натиск) и всичко е ОК. Единственото, което може да усетиш е че ти е станал по-твърд педала за газта.

П.С. Погледни обаче дали не ти се е отворила дупка на кожуха на възд. филтър като се е скъсала планката и да не смуче въздух оттам!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......3)Земи препарат за промиване на охладителна система! Промии я ако трябва повтори процедурата.Може да опиташ първо и с оцет и задължително смени терностата!!!

 

ПОЗДРАВИ и smile187 в клубЪ на smile195

 

В какъв смисъл трябва да я промия - под налягане и с какво количество течност (оцет) трябва да стане?

 

.........За пружината - не е необходимо да сменяш кутията на филтъра............

 

А принципно някой има ли идея колко струва нов/втора ръка цял кожух за филтъра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В какъв смисъл трябва да я промия - под налягане и с какво количество течност (оцет) трябва да стане?

 

Еми в повечето бензиностанции и в мягазините за авточасти се продават разни препарати за промиване на охладителната система. Препоръчвам ти да си купиш поне два флакона (те са по около 300-350 мл.) заради голямото количество охладителна течност в двг-то на 120-ката.

А процедурата е повече от елементарна сипи препарата в охладителната система и запали двг-то и го остави да поработи даже може и да я караш ако искаш 1 ден с препарата или оцета.След това източи всичко и вкарай един маркуч в казанчето и на работещ морор да се поизмие системата след това зареди с охладителнатечност...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А принципно някой има ли идея колко струва нов/втора ръка цял кожух за филтъра?

 

не мисля че някой ще има наглостта да ти вземе повече от 10 лв за тая тенекия. Пусни си 1 обява в купувам и ще видиш за цената.

иначе по тия майсторите който имат и коли за части също могат да ти предложат ама ще е за повече пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И както за пореден път ще посъветвам наи евтинко освен оцета се извършва промивка на цялата система с калгон. Става на свален термостат, които е желателно да се тества. Измми добре питата на радиатора отвън има огромно значение за топлоотдаването му

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пръсването на предния калник звънни на тенекиджиите(и с бояджийство се занимават хората), за които съм писал в "Бял списък". ;) Не знам какво разбираш под "нормални цени", на мен ми е по-важно да попадна на кадърни майстори (тези според мен са точно такива). Поздрави! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На препаратите за промиване обикновенно си пише как трябва да се използват, за оцет и калгон незнам.

Ако сваляш термостата - запомни как се слага, защото е напълно възможно да го сложиш наопаки :)

Ако миеш питата на радиатора - отвътре навън, а не обратното за да не натикаш боклуците още по навътре ;)

Въобще, питай конкретно за проблеми с охладителната система ... доста е капризна на тия Шкоди, но ако всичко и е на ред - няма никакви проблеми със загряване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сваляш термостата - запомни как се слага, защото е напълно възможно да го сложиш наопаки :)

 

Ако го сложи наопаки:

1. няма да пасне както трябва, което се вижда дори и с некомпетентно око

2. няма да може да затвори капачката просто няма да прихлупи плътно :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сваляш термостата - запомни как се слага, защото е напълно възможно да го сложиш наопаки :)

 

Ако го сложи наопаки:

1. няма да пасне както трябва, което се вижда дори и с некомпетентно око

2. няма да може да затвори капачката просто няма да прихлупи плътно :lol:

\

 

ако самият термостат го завъртиш по оста му и ''пъпчицата''(едно издадено и малко към 1-2мм) която трябва да пропуска минимално вода се падна не от към двигателя, а от към радиатора тоагава термостата също няма да раобти както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази, пъпчица, за която говори Наско служи за обезвъздушаване и трябва да е нагоре- нито към двигателя, нито към радиатора!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от къде се обезвъздушава от малката клапа която е подвижна и пропуска течност при затворен термостат....?? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сваляш термостата - запомни как се слага, защото е напълно възможно да го сложиш наопаки :)

 

Ако го сложи наопаки:

1. няма да пасне както трябва, което се вижда дори и с некомпетентно око

2. няма да може да затвори капачката просто няма да прихлупи плътно :lol:

 

Не знам колко ми е компетентно окото, но първия път като сменях термостат, го бях сложил на опаки и така си карах доста време.

Единствената разлика беше, че термостата янво е отварял по-рано и трудно качваше и 70 градуса. Пасваше си идеално и в двете посоки и капачката се затваряше плътно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МнениеПуснато на: Сря Май 30, 2007 11:57 am Заглавие:

PETYO написа:

orange! написа:

Ако сваляш термостата - запомни как се слага, защото е напълно възможно да го сложиш наопаки Smile

 

 

Ако го сложи наопаки:

1. няма да пасне както трябва, което се вижда дори и с некомпетентно око

2. няма да може да затвори капачката просто няма да прихлупи плътно Laughing

 

 

Не знам колко ми е компетентно окото, но първия път като сменях термостат, го бях сложил на опаки и така си карах доста време.

Единствената разлика беше, че термостата янво е отварял по-рано и трудно качваше и 70 градуса. Пасваше си идеално и в двете посоки и капачката се затваряше плътно.

 

Напълно си прав свтава и в 2те посоки миналото лято и аз направих тоя гаф. Миенето на радиатора става с водоструйка и падат всички боклуци охлаждането на радиатора се подобрява доста

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.