Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Felicia 1,9D -стрували си?


Recommended Posts

Тук някой писа ,че причината не е в катърите на колата,а е в скоростната кутия.Предавателно число,въртящ момент на двг. абе не съм в час с тези неща.

 

проблема е точно в конете и обема на двигателя.

на един автомобил 200 коня няма да усетиш даже разлика между с и без клима.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз да кажа малко общи впечатления. Имам наблюдение само върху три дизела. Две Renault 19 - 1.9D и една Opel Astra двигател Isuzu 1.7 turbo intercooler - и трите коли са над 10 год(старички са). Като цяло съм голям фен на дизелите но не бих си купил кола втора употреба дизел. Наистина са доста икономични и некапризни относно гориво, и на трите коли им се налива и нафта на черно и никоя не е показала нетърпимост. Но дойде един момент и при трите коли, когато пукнаха глави. Астрата е най новата от трите и първа излезе от строя. И на трите ремонта излезе около 1000 лв. с тази разлика че на Астрата цената е със заваряване на пукнатата глава (японски двигател) а на Рендетата със смяна на главата(втора употреба). Двете Рендета не са видели гараж никога(откак са в България) и не е имало случай да не запалят зимата и при - 20 гр. Едното Рено (на баща ми е и само като наша собственост е навъртяла 200000км и двигателя все още е в състоянието когато я купихме) е карано близо 30-40 000 км с пукната глава. Беше отворил капачката на разширителния съд да не пука маркучите и даже вода не губеше, и не прегряваше!!!

 

ЕДИН СЪВЕТ - като купувате дизел проверете дали маркучите не са на камък или да не би някой случайно да е махнал клапана на капачката на разширителния съд - споделям личен опит надявам се на на някой да съм от полза.

И дано да си карате дизелите без такива скъпоструващи ремонти. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказва се, че няма по магазините Шкода ангренажен ремък и ролка за Felicia 1,9D...

 

Специално за моята не съм ги копувал от магазин на Шкода ;)

Провери по магазаните за Авточасти(където се продават и за VW).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказва се, че няма по магазините Шкода ангренажен ремък и ролка за Felicia 1,9D...

 

В ЕураТек има ! Човече ти такова проучване правиш за тая кола, все едно жена си избираш мама му стара... От дизелов автомобил на над 10год какво очакваш ми е много чудно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказва се, че няма по магазините Шкода ангренажен ремък и ролка за Felicia 1,9D...

 

 

 

От "Голф-3 " 1.9д става.!!!! Може да намериш навсякъде. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калоян, на ЕураТек не съм им фен -те са цифромани.

 

p.s.Нищо не пишеш за вишневочервеното комби 1,9D -според Миро офертата е още валидна, а според теб не е :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

p.s.Нищо не пишеш за вишневочервеното комби 1,9D -според Миро офертата е още валидна, а според теб не е :roll:

 

като не му вярваш поглеждаш ей тая обява >>> >>> http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=4992 >>> след което си хващаш телефона и се обаждаш на някой от телефоните. Говориш с човека и разбираш дали се продава или не. Кое ти се стрва трудно от тая цялата работа ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калоян, на ЕураТек не съм им фен -те са цифромани.

 

p.s.Нищо не пишеш за вишневочервеното комби 1,9D -според Миро офертата е още валидна, а според теб не е :roll:

 

На малки имена ли сме вече, вземи се представи, не е много учтиво така! А за комбито на Миро - то си е негово и той си взима решения, последно аз като се интересувах от колата, беше невалидна. За в момента не знам :roll: .

 

Наистина не е евтино - топката за скоростния лост на Октавията ми е 150лв, НО ЕТ продават оригнинални части, които естествено са скъпи. При монтаж в техния сервиз обаче дават 2 години пълна гаранция на която и да е част. Не се сещам, кой друг магазин/сервиз прави така.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поддръжката на дизеловата Фелиция е в пъти по-скъпа от бензиновата :roll: Ангренажен ремък и ролка 120лв (на всеки 50хил.км.) филтър горивен 24лв, филтър въздушен 14лв, филтър маслен 10лв...

Предлаганите за продажба в Feli 1,9D в БГ са карани много повече в сравнение с бензиновите. Мой познат си внесе наскоро Felicia 1,9D март 99год. на 193хил. -средно по 25хил./година

В заключение: инвестицията в дизел втора ръка е рискова.

Икономиите, които се правят при експлоатацията после се харчат при поддръжката :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поддръжката на дизеловата Фелиция е в пъти по-скъпа от бензиновата :roll: Ангренажен ремък и ролка 120лв (на всеки 50хил.км.) филтър горивен 24лв, филтър въздушен 14лв, филтър маслен 10лв....

 

Колега ти да не си мислиш,че за моита 1.6 ми е излезнало по евтино....само дет ролката и ремъка са ми 100лв.Друга разлика не виждам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поддръжката на дизеловата Фелиция е в пъти по-скъпа от бензиновата :roll: Ангренажен ремък и ролка 120лв (на всеки 50хил.км.) филтър горивен 24лв, филтър въздушен 14лв, филтър маслен 10лв...

 

smile181 Наистина плашещи цифри... Ти до сега да не си карал Жигула!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

dian-e , теб те интересуват отзиви от дизелова фела или искаш да оплюваш колицата? Аз карам мойта от 9 месеца и нямам никакви оплаквания. Градско ми гори 8 (зимата) , лятото около 6,5 , а на извън градско ми е падал разхода до 4,7 на 100км. Преди нея съм имал Голф на бензин/газ , Вектра 1.7дизел , Толедо на бензин и последно Сивушка. От всички изброени мога да твърдя , че съм най-доволен от Шкодата. Единственият и недостатък е , че има голям радиус на завиване (не е много маневрена). Окачването и е много здраво , зимата се наложи да спи една седмица навън на -18 градуса (Пампорово) smile129 и си палеше от раз.Моята е с помпа Лукас и е внос от Италия , за точните километри е божа работа. Като я купувах единственото , което направих беше да я запаля без да чакам свещите. Дизеловата Фела не е подходяща за любители на спортното каране , по-скоро е за семейни и улегнали хора. За цени на частите не мога да ти кажа (не ми се е налагало) , консумативите са на нормални цени. smile194

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aз не съм доволен от моита.много пуши и не върви.

за всички притежатели на 1,9д.

първо махнете катализатора.

след това запушете вакуумния шланг които отваря клапана които баипасира пресния въздух и изгорелите газове.тоест не знам кога и как обаче се отваря този клапан и двигателя не смуче въздух а изгорели газове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм много доволен, по принцип съм фен на ауди б4, щото за по-нагоре ми миришат краката.... Обаче ми попадна фелиция 1.9 на 40 000мили (за Англия става въпрос) с пълна сервизна история и документи и касови бележки и пр..... не 4е е много голяма сервизната история де, то на 60 000км ква ли да е.... Но съм много доволен! Бих казал че колата е чак скучно изправна, няма кво да пипна по нея изобщо. Няма да издрънка или да проскърца, няма някоя лампа да не свети абе с две думи е в перфектно техническо състояние. Зимата (тукашната зима имам в предвид дето под -5 не пада) ми гореше от къщи до работа (5км) 6.5/100 обаче сега, малко като се постоли времето веднага слезе на 6-6.2/100 градско... и то при положение, че едвам загрява от нас до работа. Предполагам има значение за разхода и нафтата, която би трябвало да е ок. Не върви кой знае колко, обаче напълно достатъчно за човек излязал от пубертета :lol: .........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.