Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Felicia 1,9D -стрували си?


Recommended Posts

Заслужавали си да се инвестира в Felicia 1,9 D, моля някой колега с такава да опише своите впечатления -минуси/плюсове, цени на резервните части за мотора, реален разход на извън градско.

Имам Felicia 1,3 карборатор и имам желание да си взема дизелова.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам такава с климатик 99г.Като цяло съм доволен от колата.За цени на резервни части за щастие не мога да ти помогна :D Преди два дни я засичах и ми даде 6л. на 100км. градско.Но в моят град задръствания няма.Иначе на дълго-5-5,5л зависи от карането.С 90-95км в час съм я свалял на 4,5л.Според най -добрият дизелджия в града, двигателят и помпата са много здрави и непретенциозни.Малко е мудничка при набиране ,но на баир върви като на равно ;) Мотора е AEF-като на голф-3 и поло.Общо взето си ме радва колицата при положение,че не съм състезател и вървежа ме устройва ;):D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам желание да си взема Фелиция 98-99г дизел в момента имам Фаворит 1,3 и съм много доволен.Ако успея да си взема Фелиция няма да си продам фаворит-а с него имам много добри спомени :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор AEF с верига ли е или с ангренажен ремък, на какъв пробег се сменя? Какви са цените на консумативите за дизел -филтри, ангренаж, масло... С какво двигателно масло се кара?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с ангренажен ремък e.консумативите са според зависи ;) горивен филтър МААN-26лв.има и по 10лв.маслен пак MAAN-около 12лв.не помня точно.въздушен 10лв.маслото е пак според желанието.в момента съм с лики-моли с молибден-10w40-58лв.и пистовият и ангренажният ремък са около 25лв.говорим за хубави ремъци-гейтс и дайко.но 50 000 км. се сменя ангренажа,маслото препоръчително на 8000 за дизела.можеш да го смениш и на 12000км.,но ако искаш двигателят да ти служи вярно не икономисвай точно от маслото. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Консумативите са 2 пъти по-скъпи. При бензиновия мотор ангренажната верига се сменя на 100-120хил.км Разликата в горивото е 0,5-1 лит./100км. Повечето Feliciа1,9D са внос, на самнително малък пробег и без сервизни документи...

Раздвоен съм, а и не знам зимата като преспи отвън при -20С как ще запали докато бензиновия 1,3 мотор пали от раз.

Темата бензин/дизел е дискутирана многократно в форума. Питането ми основно бе -сполучливили са моторите 1,9D на Шкода.

Моля, ако има други собственици от форума с дизелови Фелиции да споделят своите впечатления. Благодаря Ви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сложиш един литър газ за горене на един резервоар нафта и пак си пали от раз.Шкода нямат дизелов двигател-всичко е VW.

 

 

П.П. Моята си беше със сервизна книжка и в перфектно състояние.Да не чуе :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Консумативите са 2 пъти по-скъпи. ,,,,,,,,,,,,,,,

 

 

 

 

Аз бих избрал бензиновия мотор 1.6 !!!!! Дизела е икономичен, но като се потроши нещо, цялата икономия ти излиза през носа :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също се оглеждам за дизелова Фела, която да си струва. Имам впечатления от такава, всичко което казва dekata е абсолютно вярно!

 

biser.or - там е работата, че не се троши ;) . А бензиновия 1.6 е таква ламя, че :x ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахах ми ходиш и гледаш, говориш със собственика и ходиш при независим майстор и сам си правиш изводите. естествено че тука някой приятел на собственика ще започне да ти я хвали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ON TOPIC PLEASE моля върнете се на темата, защото и аз се интересувам и следя темата за Фел 1.9D Така че и аз очаквам малко по-изчерпателни отговори на темата 1.9D Felicia да сме по-конкретни SW. Хората които имат опит с такъв автомобил тук е мястото и сега е времето да изразят своите собстевени впечетления(+/-),а не тоя каза....., оня му било..... и т.н.

 

Благодаря предварително за последвалите отговори :D

 

ПС реших и аз да задам въпрос в темата за да и се обърне повече внимание, защото ако отворя нова се ще се намери някой има такава тема - чети там! Ще чета там - хубаво ОК ама ако пишеше нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами толкова ли е зле онази тъмночервената Фела, която предлага приятеля на Миро :roll:

 

Ако говориш на мен (!) и говориш за Хашек (Миро), значи става дума за вишнявото комби. Офертата за въпросната Фелиция не е валидна отдавна, точно поради причината, че човека като дръпна чертата и разбра, че не си струва да се разделя с перфектната кола... Точно нея визирах, като писах по-горе, че имам впечатления от дизел Фела!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

biser.or - там е работата, че не се троши ;) . А бензиновия 1.6 е таква ламя, че :x ...

 

Прав си баце ;) Не ми се влизаше в безсмислени спорове затова не го написах и аз.Има си фенове на бензина и на дизела.Аз съм от вторите.Това ми е първата дизелова кола.Газ и бензин-АНАТЕМА :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам такава шкода вече година,шкодата е такси което означава че навърта около 12-13К на месец.До сега съм сменил само един съединител,масла,филтри,ремъци и накладки.Много съм доволен,страхотна кола е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторът AEF е на VW -с него не би трябвало да има проблеми, ясно е.

Относно техническите характеристики -1896 куб, 64 к.с. при 4300 обор, мах 156км/ч, ускорение 16,5 сек, разход от 4,8л до 7,7л , маса 1020кг.

http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/10312.html

 

Съединител, накладки, ремъци, филтри -това са консумативи. С каросерията нещата са като при бензиновата Фела. Предното окачване е подсилено, има гредичка отгоре на предните амортисьори.

Не знам само, до колко надежден е хидро усилвателя на волана. Нормално е да го има, тъйкато дизеловата Фелиция е с по-тежък мотор с 90кг. Иначе като стойност е около 600лв. Не знам, той дъли е Шкодов или е на VW

 

p.s. не съм искал да засягам колегата от Варна, нека се разберат помежду си -последно на 28.05. Миро и компания продаваха вишневото комби

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно хидравликата на волана е на Шкода...

 

Според колегата от Русе цитирам:

Хидравликата на Фелиция няма нищо общо с тези на новите коли (Фабия, Октавия) - не можеш да въртиш с едно пръстче волана

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен волана се върти доволно лесно.Все пак го въртим с цялата ръка ,а не само с ''едното пръстче'' :lol: Имам и една жигулка която ползвам за лов и риболов,като я покарам и след това се кача на шкодилака и ще изкъртя волана :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм зареждал,но един от плюсовете на този мотор и помпа е ,че не са капризни към горивото.Моята е с механична помпа Лукас.Но въпреки това не си правя експерименти които могат да струват скъпо. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добрият вариант е помпа Bosch, вярвай ми карах 3год. един ZX 1,9D. Основният критерий, когато го купувах беше да не е с турбо и да не е с помпа Лукас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като си търсех кола оснавният ми критерий беше да е 1.9 дизел и да е с климатик :lol: Изобщо не бях тръгнал за шкода.Но тази от първият поглед ми хареса,на мен и на двамата приятели които бяха с мен.Доста коли огледахме,но те все повтаряха-шкодата,шкодата. :D Да не говоря,че изобщо не знаех за какъв мотор и каква помпа става въпрос,абе абориген с една дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип повечето "специалисти" в БГ поддържат помпи Bosch, Лукас са с по-сложна поддръжка -иначе и тя е добра.

Този мотор 64к.с. как се справя с климатика ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор 64к.с. как се справя с климатика ?

 

dian, в автомобилните заводи работят редица изтъкнати инженери с големи познания , огромен опит в областта на автомобилостроенето (изключвам французите) Тоест искам да ти кажа с други думи за да сложат климатик на този агрегат значи са преценили, сметнали, изпробвали и установили, че може да работи без да дава сериозно отклонения и нежелани дефекти и т.н.

Не се заяждам нито се правя на голям разбирач просто ти изтъквам факти!!!

 

малко ОФФ: един приятел спори с мен близо година че Mercedes W124 200D не може да работи с този ДВГ(смисъл бил му слаб на т'ва огромно купе) !!! ЕХОООО това е мерцедес!!!! за да го направят така?!?!? Къ мисиш ти? Докато един ден не го качих на един такъв и за да му докажа се качихме към село Кладница (някои от софия може да са ходили или да имат вила там) наклона е доста голям климатика беше на МАХ катереше на 3-та/4-та с 80-90км/ч (за сравнение с 120-ката катеря на 2-ра с 40-50 или ако съм празен мах 60км/х на 3-та)

 

ПОЗДРАВИ дано си вникнал в думите ми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За климатика не мога да дам точен отговор защото нямам база за сравнение.Не съм карал други коли с климатик,но се усеща когато го включиш,че спъва колата.Тук някой писа ,че причината не е в катърите на колата,а е в скоростната кутия.Предавателно число,въртящ момент на двг. абе не съм в час с тези неща. :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.