Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Загуба на мощност


adrian_m

Recommended Posts

Забелязал съм че когато настъпвам повече колата и когато спра, оборотите не се връщат на 900 ами стигат 850. Привидно на колата и няма нищо. Според вас това нормално ли е??? странното е и че не се случва всеки път, да кажем 1 на 10.... и определено съм я настъпвал и повече и тя пак си отива на 900.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал съм че когато настъпвам повече колата и когато спра, оборотите не се връщат на 900 ами стигат 850. Привидно на колата и няма нищо. Според вас това нормално ли е??? странното е и че не се случва всеки път, да кажем 1 на 10.... и определено съм я настъпвал и повече и тя пак си отива на 900.....

Нищо и няма.Не се втилявай :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене лятото, двигателят почна много да гасне. Оказа се, че при включен климатик след натискане на педала на съединителя, поради товара от климатика, оборотите падат на около 500 и тогава ECU-то на двигателя се сеща да подаде малко газ. Ако не успее ДВ гасне. Забелязах, че ако оборотите се свалят бавно този проблем отсъства. Иначе е малко дразнещо да гледаш стрелката на оборотомера да танцува при всяко спиране надолу нагоре. Но това е софтуерен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо и няма.Не се втилявай :mrgreen:

 

Не се "втилявам" Дал съм над 30 000лв и мисля за необходимо да следя и питам и за най-малките отклонения.... може това да се окаже по-сеpиозен пpоблем след вpеме и надали ти ще ми плащаш pемонтите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И двамата тичайте да ви намерят проблема. Не може нови коли да правят такива мизерий. Нормално като пуснеш климатика оборотите падат за малко (секунда) с около 50-100, но не повече. Гаснене не може да има. Имате проблем.

 

Поздрави и успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите трябва да са точно 850. При първоначално запалване /студена / са 900 и след малко падат на 850. Питал съм за това в ЕТ.

Забелязах, обаче, че при по-голяма надморска височина по планините сутрин на студено поддържа 1000, а като загрее - 900 оборота - явно следи и плътността на въздуха /налягането може би/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отделно освен Шкодето имам и Тойота..при нея е същата работа..колата докато е студена..е малко над 1000 оборота..после загрява и оборите и падат до 850-800...така че няма проблем..според мен..така е откакто е имаме ;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , и аз карам октавия(2.0 тди) и наблюдавам стщият ефект, при по загрял автомобил при рязко отнемане на газта отиват на 820-830 при леко подаване на газ се качват до около 880-890 и остават там.

Но според мен това е нормално защото по данни на производителя поне за моя двигател (но и за 1.9 тди мисля е същото) оборотите на празен ход са 850 +-50, така че споко.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже един път карах Пежо 306 2.0 HDI...доста добре е..палиш е и седи на 1000 оборота..но като пуснеш съединителя без газ..тръгва колата и оборотите и падат до 850-800 някъде.. ;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм.... говоря различни пътища, натоварвания, лято зима, тая кола и току що запалена и карана 2 часа като е в покой си стои на 900 оборота.... 5-6 пъти досега без никакво причина обаче падат на 850.... колкото и да познаваме вече колите си май някои неща нямат обяснение :roll: :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо и няма.Не се втилявай :mrgreen:

 

Не се "втилявам" Дал съм над 30 000лв и мисля за необходимо да следя и питам и за най-малките отклонения.... може това да се окаже по-сеpиозен пpоблем след вpеме и надали ти ще ми плащаш pемонтите.

Еми като си дал 30000 значи и 20 за диагностика имаш и така ако нещо стане после, дал си пари - търси си правата. 200% ако във форума получиш грешно инфо - няма да има пари за ремонти. smile151

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм.... говоря различни пътища, натоварвания, лято зима, тая кола и току що запалена и карана 2 часа като е в покой си стои на 900 оборота.... 5-6 пъти досега без никакво причина обаче падат на 850.... колкото и да познаваме вече колите си май някои неща нямат обяснение :roll: :roll:

 

В жегите ли сваля оборотите? Защото това е нормално като пусне перката за охлаждането. BTW като пуснеш климатика също трябва да паднат за секунда-две и после да се нормализират.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз да споделя нещо - когато на място рязко подам газ и след това рязко отнема газта оборотите падат под нормалните, чувствате се че се бори да не загасне и отнякъде се чува металически звук.

 

Винаги е била така и като я взимах тия от ЕТ естествено ми казаха, че няма проблем и да я карам спокойно.

 

Най-вероятно наистина няма проблем, но каква е причината за това явление?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

току що тествах на 1,2 64 к.с.

подаване рязко газ и после отпускане

оборотите си пададт до колкото трябва

няма замисляне, борене да не загасне и звуци

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, климатроника засмуква около 50-100 оборота

Не знам и аз имам чувството че губи малко мощност, ама не съм съвсем сигурен

баси как не ми се губи време да хода до ЕУРАТЕК

на другия край на града е

 

говоря за октавия2 1,9тди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е, когато пуснете климатроника да губи мощност. Все пак е на шайба закачен директно.

В Аутодата дава празния ход на моя мотор 850 +/- 50 rpm. Така че това е предвидено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това написах. От високи обороти пада до около 500 и след това се вдигат до нормалните. Но понякога ECU-то се забавя с подаването на газ и ДВ гасне. Случва се изключително рядко, но се случва.

PRR, ходих в ЕТ, но там Фаби отказа да си покаже рогата, в буфера нямаше грешки, така че и нищо не можаха да направят. Казаха, може би кофти гориво, филтъра беше сменен скора преди това на прегледа, така че и той отпадна.... . Ако пак се появи да мина пак и такива неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал съм че когато настъпвам повече колата и когато спра, оборотите не се връщат на 900 ами стигат 850. Привидно на колата и няма нищо. Според вас това нормално ли е??? странното е и че не се случва всеки път, да кажем 1 на 10.... и определено съм я настъпвал и повече и тя пак си отива на 900.....

 

Колега, това твоето изобщо не е загуба на мощност :mrgreen: Оборотите на колата ти няма проблем да са +/- 100. Проблем е ако играят постоянно. Но ако един път са 950, а после са 890 - няма грижи. Ако обаче докато си седиш на кръстовището на червено и се менят/играят постоянно...тук вече, нещо не е наред!

 

А за колегата дето му гасне колата - т'ва изобщо не е хубаво. Би било добре да направиш една диагностика.

 

А колкото до климатика - разбира се, че леко намалява мощността за момент, но после би трябвало да е ОК (след около 2-3 секунди). Поне на дизелите не би трябвало да се усеща загуба на мощност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загубата на мощност е едно, а на обороти - друго. Нормално е да се губи мощност като се включи климатика, но на обороти не ми се струва много редно при камарата датчици и компютър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.