Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Направо ми се реве!!!!


biser.or

Recommended Posts

От известно време ми се вдигна разхода на гас. 10/100 на дълго и 25 /100 в града.То не бяха центровки,то не бе чудо. Изпарителя е "ловато" вакумен и преди 5000км. сменях мембрани и клапанчета . Свещите и кабелите са ми нови. Центовката на делкото е в ред. Нямам теч на гас от никъде.Давайте некви идеи,че днес заредих за 5лв. и изминах 7км. :evil: От утре ще се возя вече с такси,защото на този етап ми е по евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.

 

Вземи едно пластмасово шише от кола (примерно). Сипи в него 20-30 грама веро/течен сапун. Допълни го до половината с вода. Пробий на капачката дупка с карфица. Разклати добре. Като го стишнеш ще излиза пяна. Мажеш всички свръзки с пяната. Веднага ще си покаже къде изпуска. Ако свръзките са ок намажи и огледай внимателно около клапана за зареждане + манометъра на бутилката. Ако и това не помогне огледай всички сгъвки на медната тръба от бутилката до изпарителя. При мен се беше спукала тръбата точно на излизане от купето (Vectra с бутилка в багажника) и бая време докато го открия.

 

Поздрави и успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях писал в една друга тема, че като зареждах 2-3 месеца газ само от Опет, разхода ми беше 20/100. Като почнах от друго място си падна на под 12/100. Тъй че пробвай да заредиш и от другаде, естествено да направиш проверката с пяната и да ограничиш газта от тройнике до положение да върви леко спънато колата на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема (временно) е решен. Взех на заем друг испарител БРЦ -електрически и го монтирах. Колата "СПИ" Доста добре се регулират ниските обороти и разхода отново стана приличен. Остава проблема със стария испарител. Както вече споменах преди 5000км. сменях мембрани и клапанчета. Държа да подчертая,че в последно време ниските обороти трудно се регулираха и бяха непостоянни,в смисъл,че ако е регулирано на 900об. и подам няколко пъти гас се променят на 1100,а при следващото натискане на педала по някога падат и на 800-600 об. Когато колата работи на място ,също се менят оборотите. Разглобих проблемния испарител и не намерих нищо нередно.Мембраните са здрави ,клапанчетата според мен изглеждат добре. Давайте некви идеи!!! Ще има ли ефект ако сменя клапанчета и мембрани за пореден път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , отдавна и аз се мъча с един стар изпарител и стигнах до извода , че с парите за ремонтите досега да съм си купил нов ;) Изпарител се ремонтира най - много веднъж , защото втория път корпусите и капаците със сигурност са покривени , па ако ще и Ловато да е ... мани ги газаджийте кво ни лъжат , че се ремонтирали :evil:

На Вектрата с един нов Ловато навъртях 40 000 км. без да дигна капака за да го пипам , а тоз на Шкодака се врътка в месеца по няколко пъти и таман се кротне за месец и следващия ми го изкара през носа .

Сполай ти и дано бързо вземеш решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени газостанцията на баща ми преди седмица на матиза му даде разход 20 на 100 при положение че харчи 7 на 100 градско.винаги е точел на лукойл ,но сега започна на ОМВ и спадна до 8/100.

Успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време и аз със старата кола (Полски Фиат) имах такъв проблем с изпарителя, беше беларуски. Почна изведнъж да харчи 16 градско. Не си играх да сменям мембрани, направо купих един от турските за 45-50лв май беше, като го гледаш точно копие на италянските, и с него заспа. Така и го продадох.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тойота-та има също газова уредба..тя е 1.6 16V..около 115 коня е..направо изтребител..много добре върви и на бензин и на газ..доволен съм много..досега не е правила никакви проблеми относно газта..дано и за бъдеще да не прави..та само от ШЕЛ зареждам газ..и ми дава до 10 градско..иначе лятото и на климатик вдига около 13..но си е добре..с едно бутилка около 25 литра минавам 190 до 220 км..без проблеми..градско извънградско..но по често градко карам ;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема (временно) е решен. Взех на заем друг испарител БРЦ -електрически и го монтирах. Колата "СПИ" Доста добре се регулират ниските обороти и разхода отново стана приличен. Остава проблема със стария испарител. Както вече споменах преди 5000км. сменях мембрани и клапанчета. Държа да подчертая,че в последно време ниските обороти трудно се регулираха и бяха непостоянни,в смисъл,че ако е регулирано на 900об. и подам няколко пъти гас се променят на 1100,а при следващото натискане на педала по някога падат и на 800-600 об. Когато колата работи на място ,също се менят оборотите. Разглобих проблемния испарител и не намерих нищо нередно.Мембраните са здрави ,клапанчетата според мен изглеждат добре. Давайте некви идеи!!! Ще има ли ефект ако сменя клапанчета и мембрани за пореден път.

 

При свалена мембрана и клапан пусни газта и замери/с мамометър за гуми/ какво ниско налягане имаш. При ловатото е от 0.6 до 0.8, регулирай го с подмяна на пружината на високото налягане на 0.6 и провери дали не е спукана мембраната защото пуска към водата/антифриза/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.