Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода Октавия New 2.0 TDI-PD инфо?


terroro

Recommended Posts

Здравейте фенова на Шкода,попрочетох писаното във форума,но то се оказа недостатъчно като информация.

Изправен съм пред дилемата какъв нов автомобил да си купя.

Двоумя се между Toyota и Шкода и събирам информация.

Моля ви да дадете вашеите мнения и познания за Шкода Октавия New 2.0 TDI-PD.

Срещам много противоречиви мнения,едни казват,че това е правилния избор,други че това било компромис чупели се невероятно много,скъпи части,не добър сервиз,щом изтечаба галанцията им не можеш да излезеш от сервиза и такива неща.

Много ще съм ви благодарен ако получа адекватни и компетентни мнения от собственици на този модел Шкода.

Предварително благодаря!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между Тойота и Шкода....... за кой модел Тойота говориш... имай в предвид че и Тойотите са коли и се чупят така че... наистина са доста хубави и здрави но съвършенни коли няма.

Иначе и Шкодата има дефекти но най-общо мога да ти кажа че ако не си състезател ще се караш дълго и безаварийно и ще се наслаждаваш на перфектен разход. Сервиза си е сервиз и има премного говорено за него, и общо взето всеки си изгражда собствено мнение за тяхната работа.

Предишната ми кола е Тойота така че те подкрепям за желанието да се сдобиеш с нов автомобил, и каквото и да си вземеш не забравяй да се похвалиш :D:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях изправен пред дилемата Octavia-Avensis-407-Mondeo. Няма да казвам на какво се спрях :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по точно става въпрос за Аурис или Октавия.

Вярно ли е,че Октавията скапвала съединителя за 30 000 км. а турбината на 50 000 или това са злонамерени слухове?

Ще се радвам да споделите с мен какви проблеми ви е давала вашата шкода.

Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е зле да потърсиш малко из форума! Използвай търсачката, писано е доста ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по точно става въпрос за Аурис или Октавия.

Вярно ли е,че Октавията скапвала съединителя за 30 000 км. а турбината на 50 000 или това са злонамерени слухове?

Ще се радвам да споделите с мен какви проблеми ви е давала вашата шкода.

Предварително благодаря!

 

да и сменяш крушките на фаровете през 1 нощ... :)

 

никой производител няма да пусне кола която за 50 000км ще трябва да смениш турбото което идея си нямам колко пари е ама не е малко.

и не на последно място всичко си зависи от теб, ако всяка вечер си на пистата или на някакви улични гонки всичко ще се износва по бързо.

 

успех и после да кажеш какво си си харесал ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много уважавам Тойота като марка и все още не съм закоравял привърженик на Шкода, тък като я имам от съвсем скоро, но не мисля, че изобщо трябва да се сравнява Октавия с Аурис. Аурис да се сравнява с новата Фабия. Октавията е класа на Авенсис (който е малко по-скъп). За чупене на Октавия не мога да кажа, но 80% (не знам как ги изчислих :D) съм сигурен, че на Тойота са по-скъпи частите и се чака значително по-дълго за доставака. Аз за сега от моята Октавийка съм много доволен, пък за бъдеще ще видим... Така ще ти кажат и всички други тук, във форума на Тойота пък ще ти кажат същото за техните коли. При всички случаи и двете марки са супер, а коя точно ще вземеш ти зависи от теб. Всичко е въпрос на преценка (на базата на слухове, прочетена информация и т.н), пари и някакво усещане. Аз като се качих за първи път на Октавията в шоурума и знаех, че ще карам Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аурис е в класа на Октавия, нищо че Окти е по-голяма. Авенсиса е в един клас със Супърб.

 

Не бих си взел Аурис - модела е доста нов и чух от един познат, че изработката не била много качествена (колата му е служебна,още не съм я виждал). Аз бих поизчакал, ако толкова искаш Тойота. Иначе Октавията си е перфектен избор.

 

Погледни и промоцията на Опел Астра на сайта на Булвария... Доста е изгодно ако ти се чака 2-3 месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами незнам коя от тойотите се доближава до класа на октавия,със сигурно не е аурис,тя е по скоро към опел астра дори и королата е доста по-малка кола,за мен това е перфектния ми избор ,не исках голяма кола като авенсис и пасат,нито малка като астра и корола и за това се спрях на окти .Това ,че е правена на базата на голф 5 няма зачение в случая понеже шкодата е доста по-обемна .За цената си няма аналог освен някой източни марки на които не съм фен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауриса не лош автомобил.... само че Шкодата е доста по-голяма. Спокойно можеш да вазиш по 3-4 човека и с доволна усмивка да слушаш колко е голяма и хубава колата. А за багажника да не говорим - ще се чудиш какви неща да сложиш докато го напълниш целия. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по точно става въпрос за Аурис или Октавия.

Вярно ли е,че Октавията скапвала съединителя за 30 000 км. а турбината на 50 000 или това са злонамерени слухове?

Ще се радвам да споделите с мен какви проблеми ви е давала вашата шкода.

Предварително благодаря!

 

Това са различен клас коли.

 

Ауриса е в компактния клас. И освен това е само хечбек. Няма седан (лимузина).

 

Октавия е типична семейна кола и е в един клас с Авенсиса (или Новата Корола по-скоро).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ви кажа честно..аз много харесвам Тойота Аурис и Шкода Октавиа..аз имам лично Тойота и Шкода..Тойота-та не е направила сериозен проблем да чукна на дърво..здрава кола си е..не че и права реклама, но ние имаме Карина от 99 год..добра кола е..но незнам на какво ниво е Аурис..пък аз ако бях мислил щях да взема и двете :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От една година и нещо карам октавия, само че 1.9 TDI-PD. И нямам никакви, ама никакви оплаквания за модела. Между другото колко шкоди и колко тойоти се движат като таксита по София ? Ако се чупеха и толко бяха скъпи частите..... не коментирам повече, изводите си направи сам. И си вземи шкода, рабира се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото колко шкоди и колко тойоти се движат като таксита по София ?

Да.Хиляди шкоди и нито една тойота не съм видял такси :)

 

Това все пак е защото Шкодите са доста по евтини...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не само това.Хората са си преценили съотношение цена-качество,което е важно за всеки един купувач.Да не забравяме все пак,че хората изкарващи прераната с превози са доста по-наясно от всеки редови купувач на автомобил на какво да спрат вниманието си все пак ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да де, именно, евтини и надеждни, затова дадох за пример сравнение с Тойота. А на кандидат-колегата са му казали, цитирам:

чупели се невероятно много,скъпи части,не добър сервиз
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,

ако съдите коя кола е хубава, според това което карат бакшишите - тогава само Шкода, Опел или южнокорейски таралясници трябва да гледате ... японските, луксозните немски и т.н. коли явно не са хубави.

Но сега поне има някъв избор - щото преди 10-тина години такситата бяха стари опели или нови рейсъри :D

 

Не се излагайте - бакшишите не са никакъв критерии. Те търсят евтина и здрава кола (като основна тежест има цената, понеже преди да изминеш ХХХХХХ км няма как да си сигурен колко е здрава една кола), затова масово карат евтини Фабии и не карат Тойоти или Октавии например.

Също, значение има и политиката на вносителя. ЕураТек толерира продажбата на Шкоди за таксита - чрез изгоден лизинг.

Примерно Мото-Пфое не толерира такова нещо - поради което почти няма Фиести таксита в София.

А Фиестата и Фабията са съизмерими като цена и оборудване.

 

@terroro

 

Тойота е много сериозна марка, и най-големия производител на автомобили в момента. Имат реноме на много здрави коли и редовно са в челото на разни класации за безпроблемна експлоатация.

 

От друга страна - Октавията е на шаси на Голф. Старата на Голф 4, новата на Голф 5. Моторите също са на VW. Чехската сглобка се слави като най-добрата във VW group. Заводите са едни от най-модерните в Европа.

 

С две думи - която и да избереш - би трябвало от към качество и здравина да нямаш грижи.

 

Моят съвет е първо да решиш за какво ти трябва колата - ако ще караш предимно в града, по-добре е по-малка (Аурис) - за изънградско - по-голяма (Октавия). Ако ще пътуваш сам - става и Ауриса, ако имаш голямо семейство с 4-5 деца :D Октавията е колата - има огромен багажник.

Също реши с какъв двигател и ектри ще я искаш. След това сравни цените на Октавия и Аурис със съответното оборудване.

Може да сравниш и нивото на пасивна безопастност - тестове има на euroncap.com.

Не на последно място - направи един тест драйв и с двете, виж в коя ще се чувстваш по-добре, едната може да те "грабне" и да предопредели избора ти :D

 

Успех в избирането и да се похвалиш накрая ... дай боже всеки му такива "проблеми" :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също бях пред подобен избор, само ,че между оки и корола версо.

Взех октавията защото от ТМ ауто не можаха да ми предложат автоматик за никоя корола та дори и с бензинов двигател, ОКИ-то е с DSG- 6 степенна, която за мен е БОЖЕСТВЕНА, супер доволен съм от комбинацията DSG+2.0 TDI и не съжалявам нито за миг за избора си.

Тoyota правят много здрави автомобили но ТМ не подържат големи наличности на коли с различни цветове,двигатели, обурудване, когато отидох за корола версо имаха само един цвят->гранит в наличност, ако искаш взимай, ако не чакаш 2-3месеца, питаш за автоматик? Отговарят: не предлагаме защото много дефекти дават.

И от там при ЕТ: питам автоматик? ЕТ: да имаме налични 3 цвята, кой ви харесва?

Незнам все още как е сервиза на ЕТ, защото съм минал едва 5к, но за сервиза на ТМ се чака доста, защото е много малък пък тойотите станаха много(поне в София е така) и обслужването е доста по солено от това на ЕТ(проверил съм го поне като цени)

Имам колега с авенсис на който му взеха 72лв.с ддс за смяна крушка на фар (разглобявала се половината предница). При ОКИ нямаш подобни проблеми: можеш и сам да си я смениш.

 

И последно: не бих си взел модел автомобил излязъл преди месец-два та дори и toyota, рискуваш да те ползват за тест пилот на 'детските' болести на модела, които отсраняват след около година.

ОКИ 2 се произвежда от 3 години, а ОКИ 1 от около 10-12г.

 

Все пак си вземи тази която ти легне на сърцето, за да изпитваш удоволствие всеки път когато се качиш в калицата и да те радва като я караш.

Успех

:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам колега с авенсис на който му взеха 72лв.с ддс за смяна крушка на фар (разглобявала се половината предница). При ОКИ нямаш подобни проблеми: можеш и сам да си я смениш.

:D

 

И аз сменях мигача на дясното огледало за задно виждане, 80лв... като има пълна застраховка те си поемат всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.