Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Втори сервиз на ЕТ в София


Recommended Posts

Тъй като заговорихме много тези дни за ЕТ, особено след статията във в.Стандарт реших да ви попитам какво мислите по въпроса. Съжалявам но нямам информация за другите сервизи из страната затова говоря само за СФ. В столицата през 2-3 мин виждам по някоя нова Октавия да не говорим за Фабии. Мислите ли че втори сервиз е необходим и защо??? И ако не - отново обосновете отговора си!

Според мен имаме крещяща нужда от такъв, например в Младост. ЕТ имат достатъчно приходи за да си го позволят според мен. Чака се дълго, а освен хубавите коли, всеки ще иска и последващо хубаво и бързо обслужване. Ако Шкода направят още един сервиз хората ще получат шанс винаги в най-кратки срокове да си получават автомобилите обратно. От друга страна заплащането би трябвало да е на свършена работа, а н на твърда заплата, така ще се получи конкуренция между двата сервиза и ще се повиши качеството.... това засега от мен, дано съм ви заинтригувал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втори сервиз е наложителен. На този капацитета се изчерпва от където идват и големите чакания и недоволства....

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам в момента се строи втори сервиз, но и той няма да има тенекиджийница в него. Информацията ми е от един от приемчиците в ЕТ.

 

Между другото знае ли някоъ къде ги карат за тенекиджийски и бояджийски ремонти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото знае ли някоъ къде ги карат за тенекиджийски и бояджийски ремонти?

 

Едното място е в Елин Пелин в един сервиз. Оборудван е с много добра бояджийска техника и майсторите са много добри. Ако ви се налага нещо да боядисвате в ЕТ, задължително искайте да ви го направят в Елип Пелин! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам в момента се строи втори сервиз, но и той няма да има тенекиджийница в него. Информацията ми е от един от приемчиците в ЕТ.

 

Между другото знае ли някоъ къде ги карат за тенекиджийски и бояджийски ремонти?

 

Някъде много наблизо. Наскоро някой се беше отъркал в единия ми калник и километража беше с 6 или 8 км в повече, като я взех от ЕТ.

Друг е въпросът какво ще стане ако катастрофират на път за или от тенекиджиите.

А иначе моето лично мнение е, че повечето коли си стоят по криковете и никой не работи по тях. Защото таксуват на час. Така че, не втори, а 22-ри сервиз да отворят, пак може да остане проблемът с чакането за час за сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като карам само стари Шкоди, не мога да участвам във вота за втори сервиз, но мога да направя някои паралели:

 

Тенденцията е сервизите да се окрупняват - например Автомотор на Ситроен - направиха цяло градче в Божурище, имат секции в сервиза за всичко. Първо, на входа е автомивката. Колата задължително се измива, след това я разпределят според каквото и има. Рядко обаче можеш да дойдеш от днеска за утре.

 

Сервиз Тойота - също окрупнен, но и той се задъхва. Не можеш да си намериш час за същия месец, ако си за тенекии... Ако си за нещо друго - от тази за другата седмица, но ако си пропуснеш часа, оставаш за ново записване...

 

На мен ми се струва много несериозно возенето на автомобилите на друго място за ремонт. Казвал съм и друг път - от два сервиза (уж фирмени), в такова състояние са ми връщали коли, че да се чудиш имат ли акъл тези хора и не ги ли е срам!?Радиото нагласено да бичи на мах МАНГАЛ+, седалките смъкнати, отвътре тапицериите покрити със следи от ръце с бял прах, следи от обувки по предните седалки, шлюпки от семки отзад на пода... И става въпрос за луксозна кола!

 

А с джипа бяха ходили на Оф-роуд! И се опитаха да ми го върнат така - с калта до средата на вратите - да се чуди човек!

 

Та мнението ми е, че Еуратек трябва да си има един голям сервизен център, подобно на Ситроен, някъде в покрайнините на града и там да се прави всичко от - до. Според мен спокойно може да се пресметне нуждата от сервизни услуги. Вече няма мистика, всичко е статистика! На колко продадени коли, колко човекочаса труд се падат, колко работни места са нужни... :lol::lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те тоя в надежда го строиха 2-3 години, сещаш ли се кога ще има 2ри сервиз---наи рано 2010година. дотогава обаче ще има сигурно над 200000 шкоди продадени от ЕТ за периода 1998-2010г и нуждаещи се от сервиз. та ще стане още по весело!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе общо взето навсякъде е едно и също... дали ще е ЕТ или Булвария или който и да било...

 

Не само пътищата, но и сервизите явно не са пригодени за толкова много автомобили :D

 

Проблема е, че гледат само да продават, а не мислят за последиците. Освен това не можеш да обявиш промоция и да нямаш налични бройки (Булвария)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави сте колеги. Малко като в Банско - Хубави хотелчета, ама вече не остана нито гледка към планината, нито пък се правят нови улици, а по пистите няма място за толкова много хора.

Наистина сега ми хрумват и нови идеи - от 2та сервиза единия да е с ремонти до един-два дена, нещо тенекеджийско, смяна на масло, на огледало.... а другия за по сериозни ремонти отнемащи седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...А иначе моето лично мнение е, че повечето коли си стоят по криковете и никой не работи по тях. Защото таксуват на час. Така че, не втори, а 22-ри сервиз да отворят, пак може да остане проблемът с чакането за час за сервиза.

Не си прав :!: Да, таксуват на час, но не ти държат колата на крика безцелно по-дълго време, за да ти вземат парите. Има си ставка - ремонт на Х - 1 час, смяна на Y - 2.30 часа и т.н. Дали ще ти оправят колата за 30 мин. или за 1:30 часа - ти пак ще платиш за 1:30 часа труд. Добре дошли в Европа бих казал аз. Там навсякъде е така. Всичко е разчетено. За всичко си има норма. Това, че ние българите сме сръчни и се справяме далеч по-бързо с много неща, няма как да го обясниш на VAG :lol: А и "по-лошо" ще става, като на един приятел, с който бяхме в Австрия. На Хюндай-а му свършиха четките на алтернатора. Хоп в тамошния сервиз и ... нов алтернатор. Ха честито :lol: Стария алтернатор си го донесе в БГ, отремонтираха му го за смешни пари и сега му хваща прах в гаража.

 

Така че пак ще помоля - нека спрем с безпредметните и най-вече безсмислени оплаквания от ЕТ. Проучете първо въпроса, а после се жалвайте...ако има за какво ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те май отдавна хората са разбрали, че времето за търсене на проблема + труда > от смяна на целия елемент ( блок).

Явно са си направили сметката кое им излиза по-евтино и по- не време отнемащо.

Не ми се вярва да го правят просто от това да ти вземат повече пари - още повече, че така се освобождава повече време за ремонт на други коли ( ма това е най-малкото според мене).

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакаме, чакаме smile119 ама дали ще дочакаме smile172 Някой тук беше казал нещо за лицензи и процие на ЕТ, кога изтичат, така че според мен ще чакат да видят какво става с лиценза им и след това да инвестират. За съжаление в България така се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то лиценза им трудно ще отиде при друг... както казва Бате ви Бойко за проблема с Чистота- при тях са хората, при тях са машините, на кой друг да дадем да извозва боклука???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...А иначе моето лично мнение е, че повечето коли си стоят по криковете и никой не работи по тях. Защото таксуват на час. Така че, не втори, а 22-ри сервиз да отворят, пак може да остане проблемът с чакането за час за сервиза.

Не си прав :!: Да, таксуват на час, но не ти държат колата на крика безцелно по-дълго време, за да ти вземат парите. Има си ставка - ремонт на Х - 1 час, смяна на Y - 2.30 часа и т.н. Дали ще ти оправят колата за 30 мин. или за 1:30 часа - ти пак ще платиш за 1:30 часа труд. Добре дошли в Европа бих казал аз. Там навсякъде е така. Всичко е разчетено. За всичко си има норма. Това, че ние българите сме сръчни и се справяме далеч по-бързо с много неща, няма как да го обясниш на VAG ;)

 

Тук е мястото да ви се оплача какви проблеми имах и със сервиза на Дачия (Аутофранс 3000- Рено и Дачия) Карах едно служебно Рено Меган 1.6, два вала. При едно разминаване обаче ми пукнаха корпуса на страничното огледало. Е, колко мислите стоя колата? ЕДИН МЕСЕЦ! Как ви се струва? После като гледахме норматива - 3 минути. Реното - чисто ново в гаранция, иначе си мисля какви пари ще им дам, ако трябваше да плащам, по-скоро ще ги съдя за пропуснати ползи! :lol::lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ама това не се случва в Еуратек, нали smile158

На сестра ми колега с новичък Сааб 93 комби си остави колата за счупен фар ... 1 месец в сервиза smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Счипих стъклото на страничното огледало, иначе самия мигач работеше. Явно нямат само стъкло и ми смениха цялото странично огледало. Колата престоя една нощ но според мен не е редно. Като специалисти по колата би трябвало да могат да го сменят за 30мин. Сваляш и слагаш, вътре има 2 жици. Вярно е че има и други коли ама.... всеки си гледа своята нали???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то лиценза им трудно ще отиде при друг... както казва Бате ви Бойко за проблема с Чистота- при тях са хората, при тях са машините, на кой друг да дадем да извозва боклука???

 

Абе те и в Юнитрейд бяха машините и хората, ама Порше БГ ги направи по бързата процедура само дилър :mrgreen:, независимо че в София имаха дори два сервиза този в Овча Купел и в Дружба, че взема и след това отвориха трети на Околовръсното :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Скоро няма да има нов сервиз мом4ета повярваите ми.А има крещяща нужда от нов

 

Чудно защо тогава в момента се строи такъв в Орландовци между гробищата и ТЕЦ-а. Не се знае официално, че ще бъде представителство със сервиз на Шкода, обаче ;) . Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги

 

от думите които прочетох тук вземам да се съмнявам дали ще си купя нова Шкода... и то само заради сервизното обслужване, защото е много кофти когато колата е дори в гаранция, не дай си боже, да имаш проблем и да не можещ да си караш колата един месец щото някакви лешпери си веят х*йовете по цял ден и не си вършат работата.... доста тъпо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.