Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем с тока?


vloo

Recommended Posts

vloo !!! Свали акумулатора и го зареди,а след това премери гъстотата на електролита. На всяка една клетка трябва да е еднаква.При зареден акумулатор трябва да е 1.28 . Ако има клетка,която показва по малко от 1.28 ,то тя си е заминала, и е много вероятно мъките ти с токовете да започват от тук. Съветвам те ако си решил да премериш зареждането на алтернатора да го направиш с акумулатор който не е изтощен. Погледни и ремъка да не е хлабав. Почисти клемите и обърни особено внимание на (-) двигател -купе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 800 оборота по спомен зареждането трябва да има към 13 волта напрежение, или малко отгоре.

- 13 волта може да е зареждане само ако акумулаторите бяха на 11 волта. Под 13,7 не го броиме за зареждане!

 

Цитат:

42А алтернатор почва да зарежда на 1000 оборота, а 55А - на 1100 оборота - това пише в книгите.

 

- Найстина пише така, но това пропускаш, че са обороти на алтернатора, а не на двигателя, т.е. при 800 оборота на двигателя поради предавателното отношение на шайбите алтернатора се върти с над 1100 оборота вече.

 

Цитат:

2. губене на контакт някъде по трасето или в двете малки кабелчета на стартера - те са най честия източник на проблеми, тъй като ръждясват.

- Едното малко кабелче е за шунтиране на вариатора на бубината и понеже колата е с безконтактно запалване би трябвало да сме го отстранили с Ники и да седи само жълтия кабел за +12на електромагнитния включвател на стартера.

 

При 13 волта напрежение на зарядната уредба има макар и слабо зарждане ако няма включен консуматор, като се има предвид, че акумулатора е с напрежение към 12.5. Разбира се в момента, в който се включи консуматор при това положение той остава само на акумулатор.

Имаш право, че трябва да е поне 13.7 - 13.8 нволта а празен ход - аз зимата като си заверявах новия акумулатор си увеличих оборотите на празен ход като отвих врътките на тройника на газта и показа 14 и нещо без да се влияе от консуматори. После го върнах обратно с цел икономия на газ и сега е някъде към 13 и нещо.

А с малките кабелчета имах работа скоро като ми спря да върти стартера. Ще трябва ги почистя и гресирам леко отвън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май ще се окаже че е от алтернатора ....там където с елови кабела на плюса шпилка ли е кво ли е беше на един поглед и съответно се откачи...смених алтернатора и той поне захранва разните консуматори ама не мис вети лампата че зарежда а уж го монтирах как си муе реда.???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Владо, спокойно!

Няма да ти свети лампата както на стария алтернатор. Сега ще си е както на всички автомобили - лампата ще светва само когато не зарежда! Със моя алтернатор светеше понеже бяха изгорели един или няколко диода!

Но си мисля, че си правил това упражнение напразно - старият алтернатор си работеше идеално. Единственото нещо, което трябваше да направиш бе да заредиш или смениш акумулатора!

Поздрави! П.С. Иначе ка е колицата! Беше се изгубил за малко от форума или...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми смених го защото нямаше за какво да се хване плюсповия кабеп шпилката беше скъсана...а иначе сега трябва ли да светне лампата на контакт???като на нормалните колици???а тези дни бях малко на село и се занимавах с уплътняването на някой малки дупчици...и някой не малки...имаше дупки при тръбите за крика и от там вода влизала и позагнило малко ама го запуших.....и така абе има си работа за уплътняване че мина ли през дълбока локва и влиза водица...ма тва не ме плаши вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така май реших проблема...всичко (най вероятно) е било от алтернатора...вече минах 200 км с моя и не ми е падал акумолатора...само ми е интересно как да го направя да ми дава индикация кога не зарежда...за сега съм с 42 ам...ама когато ме отмързи и си взема другия 55 амперовия ще си го кача него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Смени си кабелите от контакният ключ до стартера и си виш масата към купето и клемите си смени,

аз смених 13 акумолатора и два стартера и генератор ама пак ми правеше така смених си кабелите и се оправи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.