Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

проблем с тока?


vloo

Recommended Posts

здравейте...с огромно прискърбие съобщавам че вече имам питане... :cry:

така днес след дълго въртене из софия по дъжда..спрях да хапна и там ме позабавиха около час...като се качих в колата тя отказа да запали стартера въртеше като на умрял акумолатор...ама фаровете светеха,парното работеше идеално всичко работеше като на читав акумулатор...запалих обаче с подаване на ток от друга кола...и така реших че нещо или е дало на късо и е убило акумулатора или той е умрял сам...

само че ето какво ме узадачава...прибрах се загасих и я и я запалих отново без проблеми...после пак я загасих и отказа да пали...пак стартера едва върти а всички неща си работят като на читав акумолатор,,,друго което е с включени фарове,парно и радио като натисках спирачката и радиото заглъхваше...предполагам не мус тига ток,,,,

възможно ли е стартера да му бега тока и за това да се прави на циганин или да си търся изтичането на ток другаде...

благодаря предварително...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зареждането на алтернатора в нормите ли е?

 

 

 

 

П.П Ако имаш хубава музика и разкачи захранването,докато си отстраниш напълно проблема с токовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами тя тази кола е с хубавата екстра че докато зарежда алтернатора свети лампичка а не като на другите да изгасвва...не съм мерил колко зарежда ама свети ...а за кабела не се сетих...но като се позареди акумолатора ще видя....интереснотъо е че фаровете светят а за тях трябва много ток ...пък с ток от рдуга кола запалих....после като загасих запали и при следващия опит умря... :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Владо, само от акумулатора е понеже колата не беше карана доста време - сам знаеш. Сега като си го озорил с повечко комсуматори(фарове, чистачки, вентилатор парно и евентуално вентилатор охлаждане), просто той е умрял. Зареди го добре и няма да има проблеми. Не е било необходимо да сменяш стартера - той си е ОК. Като заредиш акума би трябвало да е всичко наред. Btw на колко Ампера отиде големината на тока като започна да го зареждаш или нямаш амперметър на зареждачката?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алтернатора работи идеално. Няма нужда да се разглобява. Замерван е скоро от мен и Вики1 Всичко си му е ОК. Просто като се зареди акумулатора нещата ще си дойдат на мястото!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи не е и от акумолатора...зареден беше запали си седя така 2 часа и никви проблеми ама като я подкарах минах 5 километра спрях за 3 минути и край добре че се намери кой да ме бутне...явно упираме до алтернатор или реле...според мен (абсолютно не разбирам) е релето...защото ако е алтернатор би трябвало да не ми свети лампата и да гасне колата когато умре акумолатора...питам аз от какво се е пол;учило след като не зарежда ама свети лампата....пък и като натискам спирачката на празен ход и фаровете леко глъхнат радиото умира...????

ако е реле колко струва едно реле за 55 ампера алтернатор...щото си имам такъв много добър...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен не е проблема в релето. ако беше там щеше да имаш 2 проблема или да не зарежда АКУ-то или да го презарежда.

 

според мен проблема идва, следствие от дъжда който ти е намокрил някое място и кабелите ти дава на късо от време на време. Може би проблем със стартера или шалтера. те са на такова място че е възможно да се намокрят следствие обилен дъжд и каране по локви. Ако е така, то се обяснява явлението ''няма ток за стартера ама има за фарове и музика''..... ама пък казваш че си сменил стартера и пак не е искала да пали. :-k .

 

ууспех ти желая и да споделяш до къде си стигнал с ремонта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми и аз мислях че е от късо или нещо анмокрено ама ако седи на едно място няма проблеми дори на контакт ама запаля ли я с фарове чистачки и парно и умира за нула време ама то като сметна е некъде към 200 вата и акто сложиш стопове абе мнго ток много нещо...според мен нещо не и стига ток за да се е,,... радиото каот натискам спирачката ако спра фаровете атоповете не пречат на радиото,...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти премери ли си зареждането???? Заеби онази лампа която ти свети.!!!! Вземи друг акумулатор и покарай с него малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да разбереш дали работи релето, погледни на запален двигател дали ти свети диода, който е на самото реле. Има една зелена лампичка - тя трябва да свети! Почти съм убеден, че то си е изрядно, но ако е заминало ще ти дам имам чисто ново, но механично.

Наистина най-логично звучи да е замасил някой кабел като се е намокрил. И като се замисля, последно е правено запалването и мен голям дъжд не ме е валял след това, така че огледай кабелите на комутатора!

Това е което се сещам!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи отзад диода на релето свети...ама сега пък лампичката свети кога си иска...огледах кабеляците който мога да видя няма никъде замасени работи всичко си е както тряя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен другите работи аз само да вметна като имаш 55А алтернатор - слагай го него. Това което ти казва max.. за оборотите са глупости - несериозно е да държи 1000 оборота на празен ход. 800 са и предостатъчни и при тях напрежението при изправна система си седи на 14В.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за оборотите са глупости - несериозно е да държи 1000 оборота на празен ход. 800 са и предостатъчни и при тях напрежението при изправна система си седи на 14В.

 

подкрепям с 2 ръце, при мен с 42А алтернатор(или там 44 ли беше) е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре да речем че го сменя алтернатора има ли разлика в системата освен енго и релето друго трябва ли да сменявам...колкос трува ориентировъчно едно реле???и ще дава ли повече ток така че като карам на фарове и натискам стоп да не ми дращи музиката че умирам от яд така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено трюбва да смениш алтернатора. Релето с което е в момента колата си е електронно и няма никакъв проблем да работи с него. Ако имаш някакви въпроси относно свързването ще ти обясня. Но то си остава такова каквото е било досега. Аз имам оригинално електронно реле, но няма смисъл да се набутваш за нещо което не е необходимо. Като смениш алтернатора контролната лампа на таблото ще почне да работи нормално.

 

Аз дори когато бях с 42А алтернатор не ми е заглъхвала музиката при включени фарове и стопове. Имай предвид обаче че изтощеният алтернатор се явява най-големия консуматро в случая и затова дори при всичко друго изправно ако сложиш незареден акумулатор не може да измериш необходимото напрежение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено трюбва да смениш алтернатора . Имай предвид обаче че изтощеният алтернатор се явява най-големия консуматро .........

 

Изтощения акумулатор е голям консуматор!!!! Предполагам ,че неволно си допуснал тази грешка и те поправям с цел да не се обърка колегата vloo

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е вярно че не съм инжинер ама да сметна за изтощен алтернатора трябва да съм олигофрен мисля да не съм все още ...макар да съм в голямо затруднение с откриването на проблема ми... : :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 800 оборота по спомен зареждането трябва да има към 13 волта напрежение, или малко отгоре. И то без включени консуматори, щото с тях става лошо. Ако има как точно да измериш оборотите, щото и оборотомера лъже. 42А алтернатор почва да зарежда на 1000 оборота, а 55А - на 1100 оборота - това пише в книгите.

За мене има две възможности за този проблем:

1. Умряла клетка на акумулатора. Познава се ако няколко часа след зареден акумулатор напрежението му в покой е паднало значително под 12.4 волта - примерно да е 10-11.5 волта.

2. губене на контакт някъде по трасето или в двете малки кабелчета на стартера - те са най честия източник на проблеми, тъй като ръждясват.

 

 

Една препоръка - не си купувай чешко електронно реле - то не работи с 55А алтернатор от 130 (не говоря за фаворитовия, дето релето е с четки и се монтира в алтернатора). Аз имам такова реле,купено от бай Мето, но не работи с този алтернатор, а само с 42А. Естествено мога да ти го дам да го пробваш дали при тебе работи и с него ще е по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено трюбва да смениш алтернатора . Имай предвид обаче че изтощеният алтернатор се явява най-големия консуматро .........

 

Изтощения акумулатор е голям консуматор!!!! Предполагам ,че неволно си допуснал тази грешка и те поправям с цел да не се обърка колегата vloo

- Еми мерси за поправката, найстина понякога като бързам и стават бисери. То това си е като за Господари на ефира.

 

На 800 оборота по спомен зареждането трябва да има към 13 волта напрежение, или малко отгоре.
- 13 волта може да е зареждане само ако акумулаторите бяха на 11 волта. Под 13,7 не го броиме за зареждане!

 

Ако има как точно да измериш оборотите, щото и оборотомера лъже.
- Моя не лъже, а ако лъжеше щях да го калибрирам, той си ема тример за тая цел. Има и мултицети с индуктивен датчик за тая цел...

 

42А алтернатор почва да зарежда на 1000 оборота, а 55А - на 1100 оборота - това пише в книгите.

- Найстина пише така, но това пропускаш, че са обороти на алтернатора, а не на двигателя, т.е. при 800 оборота на двигателя поради предавателното отношение на шайбите алтернатора се върти с над 1100 оборота вече.

 

2. губене на контакт някъде по трасето или в двете малки кабелчета на стартера - те са най честия източник на проблеми, тъй като ръждясват.
- Едното малко кабелче е за шунтиране на вариатора на бубината и понеже колата е с безконтактно запалване би трябвало да сме го отстранили с Ники и да седи само жълтия кабел за +12на електромагнитния включвател на стартера.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено трюбва да смениш алтернатора . Имай предвид обаче че изтощеният алтернатор се явява най-големия консуматро .........

 

Изтощения акумулатор е голям консуматор!!!! Предполагам ,че неволно си допуснал тази грешка и те поправям с цел да не се обърка колегата vloo

- Еми мерси за поправката, найстина понякога като бързам и стават бисери. То това си е като за Господари на ефира.

 

На 800 оборота по спомен зареждането трябва да има към 13 волта напрежение, или малко отгоре.
- 13 волта може да е зареждане само ако акумулаторите бяха на 11 волта. Под 13,7 не го броиме за зареждане!

 

Ако има как точно да измериш оборотите, щото и оборотомера лъже.
- Моя не лъже, а ако лъжеше щях да го калибрирам, той си ема тример за тая цел. Има и мултицети с индуктивен датчик за тая цел...

 

42А алтернатор почва да зарежда на 1000 оборота, а 55А - на 1100 оборота - това пише в книгите.

- Найстина пише така, но това пропускаш, че са обороти на алтернатора, а не на двигателя, т.е. при 800 оборота на двигателя поради предавателното отношение на шайбите алтернатора се върти с над 1100 оборота вече.

 

2. губене на контакт някъде по трасето или в двете малки кабелчета на стартера - те са най честия източник на проблеми, тъй като ръждясват.
- Едното малко кабелче е за шунтиране на вариатора на бубината и понеже колата е с безконтактно запалване би трябвало да сме го отстранили с Ники и да седи само жълтия кабел за +12на електромагнитния включвател на стартера.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.