Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Да защитим любимата марка!


mimi.b™

Recommended Posts

Въпреки негативното ми отношетие към новите шкоди, смятам да подкрепя писмото. Cъдейки по октавията на PRR смятам, че ако се разработи правлно шкодата, не се появяват проблеми и статията е некоректна, всички знаем как "разработват"таксиджйите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 111
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    13

  • PRR

    11

  • Shkogi

    7

  • mimi.b™

    6

Най-много писали в темата

Возил съм се в Шкода още преди да се родя / и то зад волана ;) / , возя се и сега и за авомобилите с марката Шкода немога да кажа нищо лошо и в този ред на мисли се подписвам с две ръце , че даже и с краката ако можех да пиша с тях , тъй че бройте и мен :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям и подписвам.

1. За - Шкода - най-великата марка - има все пак значение кой и как я поддържа, но става въпрос как е измислена и направена.

2. За Еуратек - въпреки, че съм писал и не много мили мнения за тях. Ма чак пък това - не заслужават. Общо - доволен съм от момчетата от сервиза.

3. Майната им на всички, които гледат с недобро око на марката. :evil: "Прости им Господи.... те не знаят......" :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също заставам плътно зад марката, но и плътно зад ЕТ:

 

1. Зад Шкода заставам защото безкрайно уважавам историята на марката, защото съм много добре запознат какви автомобили са правили навремето, запознат съм много добре и с тези, които правят в момента. И на последно място, но не и по важност, защото карам Шкода!

 

2. Зад ЕТ заставам защото съм запознат с начина и скоростта им на работа. В ЕТ работят компетентни специалисти, които не мисля, че заслужават такова публично порицание. Че някой е искал колата му да стане на секундата... това си е негов проблем. Аз като ходя при най-добрия зъболекар във Варна, също си записвам час, и то за след 2 седмици в добрия случай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също заставам плътно зад марката, но и плътно зад ЕТ:

 

1. Зад Шкода заставам защото безкрайно уважавам историята на марката, защото съм много добре запознат какви автомобили са правили навремето, запознат съм много добре и с тези, които правят в момента. И на последно място, но не и по важност, защото карам Шкода!

 

2. Зад ЕТ заставам защото съм запознат с начина и скоростта им на работа. В ЕТ работят компетентни специалисти, които не мисля, че заслужават такова публично порицание. Че някой е искал колата му да стане на секундата... това си е негов проблем. Аз като ходя при най-добрия зъболекар във Варна, също си записвам час, и то за след 2 седмици в добрия случай!

 

Евала ти правя за мненито колега! Ти явно много добре разбираш за какво говоря! Една от причините да избера за втори път Шкода (пред пежо 407 и Авенсис), а и приятелката ми да избере любимата марка (с което Шкодите ни стават 3) беше сервизното обслужване в ЕТ! Жалко, че някои хора тук си мислят, че говоря празни приказки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак да кажа. От сервиза оплаквания нямам. От приемчиците също. Оплаквам се от "продавачите" и то от младите отворковци. Особено тия на Борис. Но там има и една жена, която дефакто ми продаде колата, от която нямам никакви оплаквания, дори напротив - много си беше любезна и услужлива!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и писмото, във варианта, в който днес замина за пощата на г-жа Бозукова, главен редактор на в. "Стандарт" и за пощата на "Еуратек". На "Еуратек" изпратих и сканираната публикация.

 

----------------------

 

На вниманието на г-жа Славка Бозукова

главен редактор на в. „Стандарт”

 

Уважаема г-жо Бозукова,

 

Пиша Ви от името на форума на „Шкода” във връзка с притурката “На път”, бр. 24, към брой на в. „Стандарт” от четвъртък, 17.05.2007 г.. Публикацията е в раздел „За и против”, на страница 21 и е озаглавена „Внимавайте със сервизите на Шкода”.

От името на колегите от форума искам да изразя нашето несъгласие и дистанциране от този материал. Без мое и наше знание екипа „На път” си е позволил да цитира единични мнения на колеги, които изразяват недоволство от обслужването на сервиза на Еуратек. Странно защо, но явно с умисъл, са пропуснати всички положителни отзиви за работата на сервиза и магазина. Също така никъде не се упоменава, че недоволствата са свързани предимно с „Еуратек” в София. А както всички знаем (надявам се и екипа „На път”), фирмата има магазини и сервизи не само в столицата, за които общо взето няма и една лоша дума. Защо се премълчава това? Вярно е, ние не отричаме, че сервиза и магазините в София имат своите недостатъци, които са повод за недоволство от страна на клиентите, но защо екипа „На път”, след като е запознат с нашия форум, не направи едно проучване във форумите на другите марки, в това число на далеч по-скъпи и реномирани автомобили, където също има един куп недоволства от фирмените сервизи. С какво фирмения сервиз на Шкода е по-различен, че да заслужи това критично внимание? Мога да цитирам конкретни мнения за другите марки, но не мисля това за уместно. Всеки, който иска, може в Интернет да намери нужните мнения и информация.

Основната причина обаче, поради която Ви изпращам това писмо е некомпетентното мнение и заключение на елипа „На път” относно качествата на автомобилите „Шкода”. Възмутени сме и не сме съгласни с написаното, цитирам: „...Автомобилът е с относително добро съотношение цена-качество и при малък пробег може и да не покаже никакви сериозни дефекти. При интензивно каране обаче, както например това се случва с колите, купени за таксита, проблемите никнат като гъби...”. Как трябва да разбираме това? Екипа е провел анкета? Допитал се е до достатъчен брой собственици на „Шкода”? Явно не! Дори не си е направили труда да провери европейската статистика за съотношението пробег/брой дефекти, където марката „Шкода” е в челните позиции по качество! Използва мненията на няколко таксиметрови шофьори и по тях заключва за качеството на една автомобилна марка? Това не е нито професионално, нито компетентно. И не е етично. Както на всички ни е известно, голяма част от таксиметровите шофьори не са доволни от нито една марка автомобили. И ние, и екипа „На път” знаем защо! Защото когато автомобила има някакъв проблем, те се опитват да го отстранят по възможно най-евтиния и съответно най-неудачен вариант, в резултат на което се появява серия от други проблеми, пряк резултат от непрофесионалното отстраняване на първия. Ако приложите подобна „поддръжка” на която и да е друга марка, със същата сила ще може да се напише, че и тя не е качествена. Возил съм се в таксиметрови „Опел”, „Сузуки”, „Хюндай” и др. За всички тях ще се намери някой таксиметров шофьор, който да каже, че не са качествени. И защо? Защото побългаряването на ремонтите води до отрицателни последици. Много хора така и не осъзнаха, че да управляват такъв тип автомобил не е като да карат „Лада” от едно време, където с подръчни материали може всичко да се отремонтира.

Всъщност така и не разбрахме защо от „На път” не се допитаха до стотиците доволни собственици на „Шкода”, които са навъртяли по 200 000 км без никакви сериозни ремонти? Защо умишлено (явно) не бе цитиран някой от тях? Защо в „статията” пише горди в кавички („горди”)? На базата на какво екипа определя това чувство в собствениците на „Шкода”? Има още един куп въпроси, които ние не смятаме за нужно да задаваме, защото сме убедени, че няма да намерим отговори за тях.

И не на последно място – рубриката е озаглавена „За и против”. Но ние никъде не прочетохме за преобладаващите положителни качества на автомобилите „Шкода”. Никъде не прочетохме цитат от форума, в който да се споменава за задоволството от направения избор (а такива има безброй и са преобладаващи). Но явно някой е решил да премълчи наличните факти, скалъпвайки по този начин едно материалче, което няма нищо общо с реалността!

Всички ние, гордите собственици на марката „Шкода” се дистанцираме от тази публикация, защото смятаме, че тя не е коректна, в противоречие е с всякакви европейски анкети, класации, тестове, статии в реномирани автомобилни списания, включително и българските им издания и не е подкрепена с никакви цифри, които ако от „На път” си бяха направили труда да потърсят, щяха да оборят мигновено написаното от тях.

Всички ние, гордите собственици на марката „Шкода” настояваме да публикувате опровержение на публикацията. Готови сме да публикуваме материал в реномирано българско автомобилно списание по този повод, за да опровергаем написаното във в. Стандарт” и да запознаем всички читатели с качествата и достойнствата на автомобилите „Шкода”.

Копие от това писмо ще бъдат изпратени до „Еуратек”.

Не прилагам поотделно подписите на всички колеги от форума, защото това не е протестна нота, но ако желаете ще го направя. За Ваша информация ще съобщя, че регистрираните потребители са малко повече от 800.

 

Благодаря Ви за отделеното време и внимание!

 

С уважение:

Администратора на форума „Шкода клуб България”

 

 

Mishelle

administrator

Skoda Club Bulgaria

mishelle@skodaclub-bg.com

 

---------------------

 

Да видим дали (изобщо) ще има някакви отзиви. И от страна на "Стандарт" и от страна на "Еуратек".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишел,чудесно написано!

Аз не вярвам да има ефект пред ЕТ,но справедливостта изискваше да си кажем мнението.Главно защото ЕТ не е равно на производителя Skoda.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle,

 

Супер написано с една забележка! Нека подменим

==> не е като да карат „Лада” от едно време <==

с

==> не е като да карат кола от едно време <==

 

Мисля че нямаме право да определяме никоя марка/модел като по-долен от Шкода. Особено в такъв тип писмо.

 

Поздрави

 

Ooops... "змина" -> не обърнах внимание :( Лошо....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лада не съм искал да я класифицирам като по-лош и т.н. автомобил. Всъщност тук не става дори въпрос за някаква класификация, а за нещо масово и познато на всеки, което можеш да го "закърпиш" с подръчни материали и средства и да деяни още много километри. Можех (и мислих) да напиша Шкода, ама не се връзваше, т.е. надали щяха да разберат смисъла на изречението. Можех да напиша Москвич, Трабант или Вартбург, но се спрях на Лада като масов и познат на всички автомобил.

 

Всъщност имаше 3 дена за корекции. Сега вече е късно smile115

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Моя грешка че не го видях по-рано. Както и да е. Заминало. Чакаме резултат. Дано има...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще реагират от Стандарт или от Еуратек НЯМА ЗНАЧЕНИЕ! Важното е, че ние показваме че ни има и поне за в бъдеще, ще трябва да се съобразяват с нашето мнение.

 

Мога да сондирам мнение да пуснем един материал и в друг значителен столичен вестник, ако няма никакъв отзвук...?

 

Единствената ми забележка към писмото е, че е много дълго. Аз затова го бях и посъкратил, а и да не обидим нашите приятели от Лада-клуба, макар, че аз го разбирам в този смисъл, който и ти имаш предвид...

 

:lol::lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М'чета и м'ичета,

 

Свалям шапка на Еуратек!

 

Днес, в 15:20 ч. получих отговор от тях. Няма да цитирам цялото писмо, но ето по-важното от него:

 

"Благодаря много за Вашето писмото и за опровержението, което сте изпратили до редактора на в.Стандарт във връзка с некоректната статия в „На път”.

....от името на мениджърския екип на Еуратек, както и от мое име, да ви благодаря за изразеното мнение и за подкрепата, която оказвате на марката Шкода и да Ви уведомя, че ние също подготвяме писмо-опровержение на гореспоменатата статия към редакторите на вестника.

Бихме искали да се свържем с вас и да поддържаме регулярни контакти, както и да си сътрудничим за в бъдеще.

За нас марката Шкода е не само нашата ежедневна работа. Повечето от служителите тук са шофьори на Шкода автомобили и са емоционално свързани с марката.

Нека да си помагаме и подкрепяме взаимно в името на вашето хоби и нашата работа – автомобилите Шкода..."

 

По-хубав и чистосърдечен отговор от този не съм очаквал 8) Изпратиха ми телефон, координати и т.н. Мисля след празниците да уговоря среща. За съжаление мога да се обърна само към колегите, които са в или от София - ако някой има желание да дойде с мен, да пише тук или на ЛС. Идеята ми е да се съберем поне двама-трима представители на клуба, защото някак си не върви на 800 човека да цъфне само един представител :lol: Пък и допълнителни, освен моите, идеи никак няма да са в ущърб.

Искрено се надявам да съм успял да положа първите основи на отношенията ни като клуб с официалния вносител на любимата ни марка. Но както и за други неща, така и тук ще имам нужда от съдействие.

 

Поздрави на всички и още веднъж - искрени и специални благодарности на Еуратек!

 

P.S.: А от в. Стандарт все още нито вест, нито кост smile151

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бравос :smt017 :smt017 :smt017

Сега остава да видим Стандарт.

Аз мога да дойда ако няма желаещи, но мога само с предварителна уговорка преди това, а ако е и събота - със сигурност.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.