Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Да защитим любимата марка!


mimi.b™

Recommended Posts

Пускам тази тема,в която МОЛЯ да пишат само тези, които подкрепят писмото-опровержение на статията от в."Стандарт" "Внимавайте със сервизите на Шкода"!

Това е темата относно статията

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... sc&start=0

 

Прилагам работния вариант на писмото на Mishelle

 

 

На вниманието на екипа „На път”, в. „Стандарт”

 

От името на всички колеги от „Шкода клуб България” искам да изразя нашето възмущение относно съдържанието на „статията” „Внимавайте със сервизите на „Шкода”” в притурката към брой ... от дата ..... В нея сте си позволили, без наше знание, да цитирате единични мнения на колеги, които изразяват недоволство от обслужването на сервиза на Еуратек. Странно защо, но явно с умисъл, сте пропуснали всички положителни отзиви за работата на сервиза. Също така никъде не упоменавате, че недоволствата са свързани предимно с „Еуратек” в София. А както всички знаем (надявам се и Вие), фирмата има магазини и сервизи не само в столицата, за които общо взето няма и една лоша дума. Защо премълчавате това? Вие би трябвало да сте запознати с факта, че недоволствата, свързани с фирмения сервиз на „Шкода” са характерни за кой да е друг фирмен сервиз, т.е. „Еуратек” не прави някакво изключение. Но и това никъде не го споменавате.

Възмутени сме и от написаното, цитирам: „...Автомобилът е с относително добро съотношение цена-качество и при малък пробег може и да не покаже никакви сериозни дефекти. При интензивно каране обаче, както например това се случва с колите, купени за таксита, проблемите никнат като гъби...”. Как трябва да разбираме това? Провели сте анкета? Допитали сте се до достатъчен брой собственици на „Шкода”? Явно не! Дори не сте си направили труда да проверите европейската статистика за съотношението пробег/брой дефекти, където марката „Шкода” е в челните позиции по качество! Използвате мненията на няколко таксиметрови шофьори и по тях заключвате за качеството на една автомобилна марка? Това не е нито професионално, нито компетентно. И най-малкото етично. Както на всички ни е известно, таксиметровите шофьори не са доволни от нито една марка автомобили. И ние, и Вие знаем защо! Защото когато автомобила има някакъв проблем, те се опитват да го отстранят по възможно най-евтиния и съответно най-неудачен вариант, в резултат на което се появява серия от други проблеми, пряк резултат от непрофесионалното отстраняване на първия. Ако приложите подобна „поддръжка” на която и да е друга марка, със същата сила ще можете да напишете, че и тя не е качествена. Возил съм се в таксиметрови „Опел”, „Сузуки”, „Хюндай” и др. За всички тях ще се намери някой таксиметров шофьор, който да каже, че не са качествени. И защо? Защото побългаряването на ремонтите води до отрицателни последици. Много хора така и не осъзнаха, че да управляват такъв тип автомобил не е като да карат „Лада” от едно време, където с подръчни материали може всичко да се отремонтира.

Всъщност така и не разбрахме защо не се допитахте до стотиците доволни собственици на „Шкода”, които са навъртяли по 200 000 км без никакви сериозни ремонти? Защо умишлено (явно) не цитирахте някой от тях? Защо в „статията” пишете горди в кавички („горди”)? На базата на какво определяте това чувство в собствениците на „Шкода”. Има още един куп въпроси, които ние не смятаме за нужно да задаваме, защото сме убедени, че няма да намерите отговори за тях.

Всички ние, гордите собственици на марката „Шкода” се дистанцираме от Вашата публикация, защото смятаме, че тя не е коректна, в противоречие е с всякакви европейски анкети, класации, тестове, статии в реномирани автомобилни списания и не е подкрепена с никакви цифри, които ако си бяхте направили труда да потърсите, щяха да оборят мигновенно написаното от Вас.

Всички ние, гордите собственици на марката „Шкода” настояваме да публикувате опровержение на публикацията. Готови сме да публикуваме материал в реномирано българско автомобилно списание по този повод, за да опровергаем написаното от Вас и да запознем всички читатели с качествата на автомобилите „Шкода”, както и с достойнствата на официалния вносител и сервиз „Еуратек”

Копие от това писмо, брой на в.”Стандарт” от дата ....... ,официално изразяване несъгласието с Вашата публикация и подписите на всички членове на „Шкода клуб България” ще бъдат изпратени до „Еуратек”.

 

С уважение:

Администратора на форума „Шкода клуб България”

 

Подписи.......

 

И редактирания вариант на Shkogi

 

 

На вниманието на екипа „На път”, в. „Стандарт”

 

От името на всички колеги от „Шкода клуб България” искам да изразя нашето възмущение относно съдържанието на „статията” „Внимавайте със сервизите на „Шкода”” в притурката към брой ... от дата ..... В нея сте си позволили, без наше знание, да цитирате единични мнения на колеги, изразени в нашият форум, които изказват недоволство от обслужването на сервиза на Еуратек. Странно защо, но явно с умисъл, сте пропуснали всички положителни отзиви за работата на сервиза.

 

Възмутени сме и от написаното, цитирам: „...Автомобилът е с относително добро съотношение цена-качество и при малък пробег може и да не покаже никакви сериозни дефекти. При интензивно каране обаче, както например това се случва с колите, купени за таксита, проблемите никнат като гъби...”. Как трябва да разбираме това? Явно не сте си направили труда да проверите европейската статистика за съотношението пробег/брой дефекти, където марката „Шкода” е в челните позиции по качество! Използвате мненията на няколко таксиметрови шофьори и по тях заключвате за качеството на една автомобилна марка? Това не е нито професионално, нито компетентно. И най-малкото етично.

 

Всъщност така и не разбрахме защо не се допитахте до стотиците доволни собственици на „Шкода”, които са навъртяли по 200 000 км без никакви сериозни ремонти? Защо умишлено (явно) не цитирахте някой от тях? Защо в „статията” пишете горди в кавички („горди”)? На базата на какво определяте това чувство в собствениците на „Шкода”. Има още един куп въпроси, които ние не смятаме за нужно да задаваме, защото сме убедени, че няма да намерите отговори за тях.

 

Всички ние, гордите собственици на марката „Шкода” се дистанцираме от Вашата публикация, защото смятаме, че тя не е коректна, в противоречие е с всякакви европейски анкети, класации, тестове, статии в реномирани автомобилни списания и не е подкрепена с никакви цифри, които ако си бяхте направили труда да потърсите, щяха да оборят мигновенно написаното от Вас.

 

Всички ние, гордите собственици на марката „Шкода” настояваме да публикувате опровержение на публикацията. Готови сме да публикуваме материал в реномирано българско автомобилно списание по този повод, за да опровергаем написаното от Вас и да запознем всички читатели с качествата на автомобилите „Шкода”, както и с достойнствата на официалния вносител и сервиз „Еуратек”.

Копие от това писмо, брой на в.”Стандарт” от дата ....... ,официално изразяване несъгласието с Вашата публикация и подписите на всички членове на „Шкода клуб България” ще бъдат изпратени до „Еуратек”.

 

С уважение:

Администратор и редовни членове на форума „Шкода клуб България”

 

Подписи.......

 

Темата е отворена за предложения и допълнения единствено и само относно текста на писмото.

Подкрепям и се подписвам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 111
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    13

  • PRR

    11

  • Shkogi

    7

  • mimi.b™

    6

Най-много писали в темата

ако използваме Шкода клуб България, нека да сложим до него и http://www.skodaclub-bg.org/forum - да се знае от къде идва и те и това бяха използвали като източник за статията ( линка де), а ако не го изпозваме ( дали имаме право де) то остава да сложим само линка.

Иначе - Подкрепям и подписвам!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с 2ръце и два крака.Браво за писменото опровержение! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям и подписвам

 

По-добре да го направим както каза Юли

Така че ако има някой против ника да му е в писмото, да сподели. Иначе всички активни никове ще бъдат поместени. Ако имате други предложения - давайте ги ;)

 

 

Ясно е, че всички сме "ЗА" нека отворим тема, в която да пишат потребители, които са против поместването на псевдонимите им в писмото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям, най-вече, заради това, че са цитирали мнението ми, без моето знание.

Все пак, не считам за правилен аргумента, че всички сервизи у нас са така, да бъде оправдание и Еуратек да е така.

Защо пък, това да не е първият сервиз у нас с обслужване на европейско ниво? Защо, това да не е първият сервиз у нас, в който клиента е най-важен и към колата му се отнасят така, както към своя собствена? Затова подкрепям Еуратек, но с надеждата наистина да оценят тази подкрепа и тя да бъде стимул да подобрят работата си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като собственик на Шкода от 2 дни :D и аз подкрепям идеята да се защити марката и нейните собственици.

Колкото до ЕТ, до сега не съм бил обслужван зле при тях, най-вече благодарение на г-н Николай Савов от шоурума в Пловдив, който беше перфектен при всяко едно от посещенията ни във фирмата по повод покупката. Когато отидох в Надежда да я видя докато чаках за регистрация също бях любезно обслужен (Дилян Димитров май се казваше момчето), при вземането на колата момичето, което оформяше документите и господина, който ми предаде колата също бяха любезни. Мнение за сервизното обслужване за сега не мога да дам.

 

Само така и не разбрах точно за какво се отвори втора тема!

 

Имам и един въпрос. Всъщност има ли такова нещо като "Шкода клуб България", или за Шкода клуб се смята самия форум. Ако няма мисля, че е добре официално да се учреди такъв клуб, да се правят някакви стикери и други рекламни материали. Естествено да има и членски внос. Тогава мисля, че вече може да се разчита и на някакви преференции от страна на ЕТ и други магазини и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям и подписвам

 

По-добре да го направим както каза Юли

Така че ако има някой против ника да му е в писмото, да сподели. Иначе всички активни никове ще бъдат поместени. Ако имате други предложения - давайте ги ;)

 

 

Ясно е, че всички сме "ЗА" нека отворим тема, в която да пишат потребители, които са против поместването на псевдонимите им в писмото!

 

Не съм съгласен! Във форума има много фантоми. Затова предложих всеки желаещ да си каже лично. Така всякакво двусмислие се избягва.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли информация дали ЕТ са реагирали по някакъв начин на въпросната статия. Ако не са и не го направят най-скоро, това за мен ще означава, че не им дреме за това, какво се пише за тяхната дейност, както в пресата, така и в нашия форум, че не им дреме за това, че чрез поръчкова статия някой се опитва да урони престижа на марката, на която те са вносители. Спирам до тук, за да не ме цитират утре и мен.

Ще подкрепя писмото, но най-вече и само заради наглия начин, по който е написана статията и опита да бъде уронен престижа на марката Шкода, въпреки, че не виждам защо ние трябва да защитаваме ЕТ, при условие, че те не са сметнали за необходимо да реагират адекватно/ дано да греша/.

Все пак, не считам за правилен аргумента, че всички сервизи у нас са така, да бъде оправдание и Еуратек да е така.

Защо пък, това да не е първият сервиз у нас с обслужване на европейско ниво? Защо, това да не е първият сервиз у нас, в който клиента е най-важен и към колата му се отнасят така, както към своя собствена? Затова подкрепям Еуратек, но с надеждата наистина да оценят тази подкрепа и тя да бъде стимул да подобрят работата си.

Напълно съм съгласен с колегата.

ПП Кой от вариантите на писмото ще се изпрати?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.