Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Има пари - няма коли обаче


Recommended Posts

Булвария са пуснали хубава промоция за Астра, но за съжаление нямат в наличност. Трябва да се чака близо 3 месеца. Ситуацията е подобна навсякъде... Много странна работа. Пускаш промоция пък нямаш автомобили.

 

Иначе много ми харесва новата Астра и цените и оборудването са просто супер! Днес щяхме да вземеме 2 за фирамата, обаче като нямат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата наистина е много добра! Миналата седмица карах една такава на 1000 км пробег. Цената е убийствено ниска. Единственото притеснение е GM марката :) Един приятел доскоро работи в Германия за Опел и то като ОТК и разправя, да не си купувам опели. Проявявали много дефекти, гниели и т.н. Бъдещето ще покаже какво ще е реномето на новата Астра - мен лично много ме изкефи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е много яка! И за тази цена... Шкода се поизложиха тук. Октавия с подобно оборудване излиза доста по-солено...

 

Извинявай колега за невежеството ми :oops: , но мисля, че е неуместо да сравняваш Astra-та с Octavia :roll: мисля че съвсем не са коли от един и същи клас!!! Сравни я с Fabia и пак ще говорим ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Астра и Октавия са горе-долу в един и същ сегмент.

 

Корса и Фабия също.

 

Ветра и Супърб също.

 

Обаче както обикновено при Шкода получаваш малко повече като пространство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче както обикновено при Шкода получаваш малко повече като пространство.

 

Именно колега точно това беше същината на думите ми ;) благодаря, че вникна отвъд написаното и вникна в мисълта ми :lol::lol: (леле бахти какво написах :oops: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами свалете си xls-те с цените и вижте какво пише особено като оборудване,едва ли не лампичката на тавана е екстра.... смешно и не ме привлича изобщо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е много яка! И за тази цена... Шкода се поизложиха тук. Октавия с подобно оборудване излиза доста по-солено...

 

Извинявай колега за невежеството ми :oops: , но мисля, че е неуместо да сравняваш Astra-та с Octavia :roll: мисля че съвсем не са коли от един и същи клас!!! Сравни я с Fabia и пак ще говорим ;)

 

И аз съм на това мнение, защо сравняваш Октавиа и Астра...мен лично не ме кефи Астра..виж ако е Шкода Октавиа или Фабиа...давам си своето положително мнение...това доста по-добри коли..какво като е евтино..аз не откривам кой знае колко разлики... ;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.bulvaria.com/indexopel.php

 

Колата е много яка! И за тази цена... Шкода се поизложиха тук. Октавия с подобно оборудване излиза доста по-солено...

 

 

Тази цена дали е с всички екстри иби е базова. Това е базовата цена и на съвсем гола Октавия така че.... Опела изпада от класацията, просто като му набуташ всички екстри на мах цената скача двойно!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата в промоция е оборудвана с климатик, CD с управление от волана, ABS, ел. стъкла, ел. огледала с подгряване, централно с контролиране от дистанционното, цвят металик и е за Астра 5 врати хечбек. Не включвам "екстри" като пепелник например :D Няма обаче бордови компютър :(

 

Двигателя е 1,4 бензин 90к.с.

 

Избирайки между Октавия и Астра ще взема Астра-та. Цената е много по-добра, а и поразпитах - автомобила не бил лош. И това е като се има предвид, че мен лично Октавията адски много ме кефи. Просто цена за базов модел гол като пушка от 26000 и нещо някак си ми се струва надута...

 

За сравнение с Фабията и дума не може да става. Астрата е доста по-просторна, материалите са по-качествени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше наскоро такава промоция за предишната Астра, около 23 000лв с доста екстри, изглеждаше доста изгодно. Вече си мисля никога да не взимам нов модел веднага щом излезне ами да поизчакам докато му се изчистят всички недостатъци. Така че старата Астра би трябвало да е доста сигурна, все пак това са от последните произвеждани коли останали на склад.

Същото ще важи и за Фабия сега.... според мен добри промоции, усъвършенстван модел..... макар че и за новата се чуват страхотни отзиви (няма да казвам името на списанието че някой ще каже че пак правя реклама;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е защо ЕТ продължават да държат високи цените на Октавия. Наистина се продава добре и е страхотен автомобил, но със сигурност вече започват да губят клиенти.

 

Между другото забравих да спомена, че когато отидохме за Астрите човека от търговския отдел беше готов да направи още 1% отстъпка за двете коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aстрата несъмнено е по-широка и по-комфортна, само не мога да разбера защо не са сложили термометър на даш бара, а вместо това е с лампичка :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако позволите и аз ще кажа нешо по въпроса сотносно Опелите,те тея коли ама хич ,хич не стават за нищо,някой сега ще каже ,че не е обосновано това което пиша,но някой неща нямат нужда от обосновка,тъй-като то просто си личи от всякъде иу от всичко.Дано някой не се засегне!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те тея коли ама хич ,хич не стават за нищо някой сега ще каже ,че не е обосновано това което пиша,но някой неща нямат нужда от обосновка,тъй-като то просто си личи от всякъде иу от всичко

 

Колега, доста е глупаво да се правят заключения на базата на нищото. Ясно ми е, че и да искаш неможеш да се обосновеш, за това няма и да те моля да го правиш. Кажи ми само откое "всякъде" и от кое "всичко" си личи, че не стават за нищо, изключително ми е интересно :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично имам и Опел(и). Не се засягам, но да пуснеш ей така едно голо мнение и да кажеш, че то няма нужда от обосновка, не го разбирам :lol: Какво значи "не стават"? Какъв опит имаш с тях, колко Опел-а си карал? Само не ми казвай, че еди кой си ти е казал еди какво си и т.н. Бих искал да чуя твоя опит с тази марка.

Много тъпо и изхвърлено звучи да се изкажеш така за която и да е марка автомобили. Всяка една от тях "става", стига да покрива нуждите ти и да те устройва финансово

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми се струва пълна глупост да се каже за някоя нова кола че е боклук. карал съм и съм се возил не малко(3години) в опел комбо купен нов и искам да ви кажа, че единственият недостатък който съм открил е липса на екстри и слаб двигател. Тези 2 минуса са поради ограничени финанси, а не защото модела е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчето верно се изказа неподготвено. Честно казано като се качих в Астрата се изненадах много приятно. Интериора е семпъл и подреден, много е удобно, а и външния дизайн супер ме изкефи. Корсата също е супер. Общо взето Опел май доста са вдигнали качеството. Просто се влюбих в тая Астра...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моите усещания бяха същите. Семпъл , подреден дизайн, просторно купе, страхотен вървеж, вярно, колата беше само на 1000 км... Просто бях изненадан. И дума за сравнение с Фабия не може да става...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ,но може би с новата,разликата в годините на модела също оказва влияние...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да не изменяме темата пак че ще стане стават ли Опелите за коли или не. От една страна има много хора из БГ и из Европа които ги карат, значи трябва да имат хубава страна. От друга нека някой който е навъртял примерно 50 000 да каже къде са им слабите места.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...От друга нека някой който е навъртял примерно 50 000 да каже къде са им слабите места.

Имам навъртяни 150 000 км а Astra G. Трябва да ти кажа, че за този пробег аз слабо място по автомобила не открих. Сменил съм само едно тампонче на предното окачване. С други думи пей сърце е този автомобил. На 145 000 км смених предните дискове, но те спадат в графа консумативи. Сега наскоро смених и 4-те амортисьора. Те си бяха в нормата (качвах я на стенд), но реших от гъзарийка да й турна едни Билщайн, в комплект със спортно гърне :lol: Двигателя и до ден днешен няма нужда от доливане на масло между смените (15 000 км - карам си я с пълна синтетика). За ръждата - гниенето на моделите на фирмата явно наистина е останало в историята. По моя вина жената закачи задна лява врата по цялата й дължина на един бетонен ръб. Получи се една резка със свален лак, боя и т.н. И поради липса на време колата се караше така едно лято и една зима. Колко дъжд, сняг, луга и т.н. е видяла, само тя си знае. Но за това време не изби нито една капка ръжда. Ръжда няма и никъде другаде по купето.

За двигателя - малко е муден за тези 90 коня до към 2500 об/мин. но това не го приемам за минус по простата причина, че той така е конструиран с цел по-нисък разход и вредни емисии. С нормално шофиране в града колата харчи около 7.5 л/100 км. По европейските магистрали си държи 170-180 км/ч без да ги усети, при това с 4 човека и багаж (двигателя е 1.4/16V). Не че обичам да го карам с толкова, просто експериментирах. Иначе там го карам със 140-150 км/ч, а по родните магистралки - с около 120 км/ч.

 

С други думи адски доволен съм от този автомобил. За сега не съм открил нито един недостатък по него. Е, с изключение, че вече ми е малък, но взех подобаващо решение по въпроса :lol:

 

Между другото съм убеден, че всичко опира до начин на експлоатация и отношение към автомобила. И това със сигурност съм го наследил от баща ми :lol: Той на Рено 19 1.8 (94-та год.) чак на 200 000 км смени съединител (консуматив) и всички втулки и тампони по окачването. А аз на 120-ката (наследена от него) за 7 години съм сменил само кормилна щанга 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.