Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Фабия Комби или Руумстер?


agent_smith

Recommended Posts

Здравейте, на фаза покупка съм и страхотно се двоумя какво да избера. Дилемата е Фабия комби 1.4 ТДИ 70 к.с или Руумстер със същия двигател. Разликата в цената е 60 лв. на месец за 5 години.... Ама освен цената ми се иска ако може някой да даде и мнения за колите. Много ще съм ви благодарен. Тенкю. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз бих взел Румстъра или щях да изчакам новата Фабия-лично мнение.Комбито ми е малко ,като за служебно ,а и Румстера си е нова разработка все пак :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз давам своя глас за Руумстер-а...супер е тази кола...направо съм влюбен в нея...а пък Фабиа комби..не ми харесва много много..виж ако беше ХЕЧБЕК..без проблем..ама комби..не си струва..по добре Руумстер-а ;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Руумстера... от гледна точка на това че не е толкова срещан, по нестандартен дизайн и т.н. Като качество на изработка и двигатели все пак е една марка и няма как да има големи разминавания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих избрал Фабията. И Риумстъра е хубав, даже има по-голямо вътрешно пространство, но е нов модел и съществуват рискове от т. нар. "детски болести".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Руумстър-а сега специално от последните произведени коли ме радва най много..жалко че нямам пари да си я купя..но ако имах такава кола..щях да е препоръчвам на всеки...последно време гледам доста хора от града където живея са си купили Руумстър..явно е добра кола ;););)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, колега. Избора на кола се основава основно за какво ще я ползваш. Та ти за какво ще я ползваш? Дилемата Фабия / Румстър стоеше и пред мен. Спряха ме две неща - румстъра е по-скъп и, както каза pepi още е нов модел и има "детски болести". Естествено не е задължително те да се появят при теб, но все пак. Относно двигателя, препоръчвам ти пак 1,4 дизел, но този с 80 к.с. Чувал съм добри неща за него и бъдещата ми Фабия ще бъде с този мотор. Има почти 200 н.м. въртящ момент и общо взето фабията (дори комбито) е звяр с него :mrgreen:. Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина зависи за какво ти трябва колата, но щом се чудиш между КОМБИ и Руумстър предполагам, че или имаш семейство (малки деца и т.н.) или ще я товариш. Ако решиш, че можеш да дадеш 60лв. отгоре всеки месец, тогава по-добре Руумстъра според мен. Аз бих избрал него. Наистина всеки нов модел преди да мине поне един фейслифт има разни проблемчета, но пък от своя страна е по-нова технология. Всяка по-нова кола е по-добра. Нали това е идеята, да си купи човек последните разработки. В прословутата тема за Опела на Mishelle и Супърб-а на другия пич аз останах с впечатлението, че Опела е по-хубав, защото е доста по-нов като технологии (иначе не съм ги пробвал колите за да кажа).

На мене Руумстърчето много ми харесва, бих избрал него. Мисля, че е и доста по-лесен за преконфигуриране на вътрешното пространство. В смисъл, че седалките се сгъват/махат много лесно и можеш да си направиш място за най-различи по форма и обем багажи. При Фабията това май е по-трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за съветите. По принцип ми трябва голямо пространство отзад защото ще си возя кучката :D в смисъл истинско куче, не..... :lol::lol: Иначе и семейсто имам... едно дете... жена.... :D

Точно "детските болести" ме карат да се замислям толкова... Иначе няма такава цена на дизел от този клас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако се колебая между 2те бих избрал руумстера. по нов модел е.

а за тия детски болести то двигателите са им еднакви с на фабията така че там не очаквай проблеми. поразпитай за окачването и ск. кутия ако е те са еднакви с предишните модели взимай смело.

успех и да се похвалиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между тези 2 модела твърдо Румстера :smt017

Ако успееш малко да увеличиш бюджета може да погледнеш и Октавия Комби Тур 1.9 TDI/90 k.c. 26 485 лева - по-просторен автомобил и пак е дизел. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

agent_smith Пуснато на: Пет Май 18, 2007 16:36 Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Благодаря ви за съветите. По принцип ми трябва голямо пространство отзад защото ще си возя кучката в смисъл истинско куче, не..... Иначе и семейсто имам... едно дете... жена....

Точно "детските болести" ме карат да се замислям толкова... Иначе няма такава цена на дизел от този клас.

 

В отговор на последното горно изречение: в момента Дачия Логан МСV с 1,5 дизел, с климатик, бордкомп хидравлика и т.н. върви 22600 лв. Аз съм с 14 г. Фаворит и се двуумя за покупка на Румстера или Логана МСV.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Alokin, освен ако нямаш финансови пречки, няма смисъл да мислиш. Взимай Шкодата ;) . Твърде добре съм запознат, че във форума на Дачия са на мнението, че това е е*ати яката кола (донякъде нормално), но няма какво да се лъжем - салона лъха на икономии отвсякъде, дизайна почти изцяло липсва (и все пак комбито е доста по-приветливо на външен вид от седана) и не на последно място, колата е френска (99%, както се казваше в една реклама на Дачия :mrgreen: ) и качеството на изработка е доста спорно според мен. Дизеловия двигател е здрав като цяло, скоростите са от старата Лагуна, но има едно много голямо НО - братята румънци я правят. Всичко това ти го казвам от позицията на човек, който се беше навил да купува Логан, така че, повярвай ми, оценявам и добрите му страни, които също не са малко. И все пак, на твое място бих заложил на Румстъра, стига да можеш да си го позволиш. Поздрави и успех с избора! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено Руумстър. Щом си се ориентирал към голяма кола, значи ти трябва пространство.

Руумстър е нов модел, а Фабия вече е на 6-7 годинки.

Визията на Руумстър е много по-модерна, а комбито на Фабия изглежда доста странно. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В подписа ми пише към какво съм се ориентирал ;) Вярвам ,че това ще вярното решение и за теб .

Ти хубаво даваш съвети на момчето, но достатъчно ли е според теб това мини двигателче, за това макси возило?

Погледни реално... То за Фабия е малко, та за Руумстър. Е ако няма а излизаш от града с тази кола, разбирам, ама ако решиш да отскочиш при баба и дядо? Какво правим тогава? Ще го мъчим на високи обороти, за да потдържаме скоростта на магистралата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Не давам съвети - това е лично мнение.

2. Това двигателче ми е абсолютно достатъчно .

3. Мисля да излизам и извън града / баба и дядо отдавна ги няма /.

4. За това как да потдържам скоростта на магистралата са мислили достатъчно много инжинери :lol: .

И все пак Румстара е страхотен автомобил .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то двигателчето малко... ама и аз съм се запътил към 70 коня само, че дизел. Дали има разлика? В смисъл - разликата в цената е чувствителна , между 1.2 бензин и 1.4 дизел.... Мисълта ми е , ако няма кой знае каква разлика в моторите....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено има разлика от нов, модерен дицел, и остърялото з цилиндрово моторче от типа HTP.

Дизелака също е на три цилиндъра, но ти дава много повече тяга.

Изобщо не се замисляй, а грабвай дизела. Той ще си избие по-високата стартова цена с икономия а гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tafkata, мисля че си прав. Първо 1.2 HTP изобщо не е остарял, разработката е доста нова. Второ не всички държат на убийствено ускорение, а 1.2 е напълно достатъчен за нормално шофиране. Трето това дали ще си избиеш разликата в първоначалната инвестиция зависи от много фактори,нека човека сам си прецени на базата на това какъв е стила му на шофиране и колко км навърта на година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко ти е голямо кучето, че искаш да го возиш в баничарка?

За мен този вид автомобили имат едно еснафско излъчване, хем искаш да имаш лек автомобил,хем товарен фургон, т.е. вместо две по една за работа и една за свободно време взимаш една и за двете.

Въпрос на вкус и личен манталитет. Румстъра е някак по нежна и не толкова "баничарска" в сравнение с Партнера и Берлингото и др.

Аз лично си купих Фабия комби и бих те посъветвал да прецизираш за какво точно ти е колата, колко ще я караш, къде ще я караш и дали ще вършиш и работа с нея. Наистина като дизайн и външен вид Румстъра е много преди Фабията,но е и по - скъп.

А за мотора - вземи си по - мощната версия, а дали дизел или бензин това е друга тема. По нея беше писано достатъчно. Само дето в момента бензина е по - скъп от нафтата с близо 25 ст.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами все още е малко , тенденцията е да расте :D Дого аржентино е.

Сега от ЕТ идвам.... имат Стайл модефикация на склад. Обаче няма подлакътник и жабка за очилата :( И ми набутват металик... Аз предпочитам климатроник пред металика. Май ще се поръчва.... и после 3 месеца чакане :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

agent_smith, откровено казано Roomster е по-добрия избор според мен. Получаваш доста повече екстри на малко по-висока цена от Фабия Комби. Първото и най-важното, за което се сещам са страничните въздушни възглавници (недай боже да се наложи да се възползваш от тази "екстра" :? ). Според ценовите листи разликата в цената на Фабия комби сърпрайз 1,4 TDI и Румстър Стайл 1,4 TDI е към 500-600 лв, което доста сериозно разколеба семейното желание за Фабия Комби :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.