Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода Октавия дизел


емо

Recommended Posts

Здравейте на всички.Аз съм нов в форума.Моля за съвет.След няколко дни искам да си взема шкода октавия комби 2000 кубика 140 конски сили дизел.ще бъде на лизинг.Някой да ми каже плюсове и минуси за колата.Казаха ми че имала филтър за твърди частици и давал дефект.Нещо за документи.Благодаря ви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята е същата и съм много доволен двигателя е огън ,а по купето има само едно две неща които не,че не ми харесват но можеха да бъдат направени по-различно но като цяло си заслужава всеки един лев.

колата е добра и няма да съжаляваш,ако си я купиш.

успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

филтъра за твърди частици е екстра поне при шкода(за Опел е задължителна екстра и си се плаща),иначе мисля че ще останеш доволен от автомобила,в магазина в София в Надежда имат една служебна комби 2.0 дизел която може да караш,аз го направих преди да купя мойта :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да проуча как стои въпросът с поставянето на филтър за твърди частици като допълнителна екстра :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

филтъра за твърди частици е екстра поне при шкода(за Опел е задължителна екстра и си се плаща),иначе мисля че ще останеш доволен от автомобила,в магазина в София в Надежда имат една служебна комби 2.0 дизел която може да караш,аз го направих преди да купя мойта :)

 

Може и да бъркам до доколкото знам Октавията е със филтър за твърди частити и отговаря на стандарта евро 4

:smt043

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За плюсовете може да се говори дълго. А минуси не би трябвало да има ако си решил да си караш нормално колата. Фабрични дефекти според мен може да даде толкова колкото нов мерцедес, а и да изскочи нещо то ще е гаранционно поправимо. Виж ако си решил да се състезаваш тогава по-добре не очаквай безкрайни и безаварийни километри все пак това се води семейна кола а не болид от формула 1 ;) и все пак ти пожелавам да си я купиш и да се върнеш и да се похвалиш за новата придобевка :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разглеждах екстри и цени в ЕТ филтъра за твърди частици си е екстра, която се заплаща, при това доста добре.

Друго, което знам е, че моята Фабия няма такъв филтър, но въпреки това е в Евро 4 норма. Така че, филтъра е хубав, защото не чадиш като кораб отзад, ама не е предпоставка за влизане в норма. Освен това, тези филтри се задръстват доста лесно, примерно от висок разход на масълце, когато започне да излиза през ауспуха, или пък когато стилът на каране е рязък и с много газ и се изхвърлят много недоизгорели сажди. Ако мислиш да й правиш софтуерна оптимизация трябва да го махнеш, защото тогава ще се задръсти 100%, поради многото сажди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтър за твърди частици-ако си фен на Greenpeace. Няма нужда да даваш допълнително няколко стотин лева сега при положение че до две години всички коли ще ги правят фабрично с тях и така и така ще го плащаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВЯРНО ЛИ Е ЧЕ СЛЕД 100 000 НА ОКТАВИЯТА ЗЕ РАЗТРОПВА ТАБЛОТО И ДРУГИТЕ ПЛАСТМАСИ.

Не, бъркаш с 50 км, т.е разтропва се точно на 100 050 км :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВЯРНО ЛИ Е ЧЕ СЛЕД 100 000 НА ОКТАВИЯТА ЗЕ РАЗТРОПВА ТАБЛОТО И ДРУГИТЕ ПЛАСТМАСИ.

Возил съм се на Октавия на 270 000 км и нищо не хлопаше и не скърцаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе до сега всичките коли които съм зимал втора употреба нищо не им тропаше след каране по европа, но в БГ няма отърване ,все някога ще се случи.В момента ме дразни,че притропва колана на дясната седалка в колоната между вратите и ще му замисля някаква оптимизация,като не се ползва, например ми хареса на опелите че има магнит за задните колани на зафирата..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти трябва да очакваш да ти захлопа всичко ако караш като *** по нашите пътища особено. Имаме 2-3 читави европейски пътища на кръст. Иначе навсякъде положението е отчайващо. А да не говорим че за Цариградско шосе ще пусна подписка да се прекръсти на Цариградска кръпка..... що народ се изтрепа не е истина, ама то това там не е път ами и аз не знам... няма такова понятие в българския речник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти трябва да очакваш да ти захлопа всичко ако караш като *** по нашите пътища особено. Имаме 2-3 читави европейски пътища на кръст. Иначе навсякъде положението е отчайващо. А да не говорим че за Цариградско шосе ще пусна подписка да се прекръсти на Цариградска кръпка..... що народ се изтрепа не е истина, ама то това там не е път ами и аз не знам... няма такова понятие в българския речник.

Че какво му има на Цариградско? То там народа се трепе, ама не заради дупки, каквито НЯМА, а заради скорости, бързане, несъобразяване, неспазване на дистанция и т.н. А пък като завали малко дъжд гледай какво става... Така че подобна подписка би била без основание. Ако си забелязал повечето катастрофи там стават в посока Орлов мост -> Горубляне и най-голямата им концентрация е между Орлов мост и Плиска. Аз това го отдавам на факта, че всеки преди да се качи на този булевард е бил в яко задръстване - или на Евлоги Георгиев или пък от към Университета. И като се качи на Цариградско дава газ и ... бум тряс :cry: Ама какво да се прави - всичко е до културата на шофирана. Виж, срещу това вече имаш основание да си направиш подписката ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.