Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Статия в притурка на в. "Стандарт" за ЕТ...


Recommended Posts

 

във връзка с горното ,в Бургас даже са по-тарикати, купуват заветната течност от Форд ,заради Шарана който се правеше и като Форд незнамсикво :smt039

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 94
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stenly

    14

  • Mishelle

    11

  • Shkogi

    11

  • adrian_m

    9

Най-много писали в темата

Защо не е платена тази статия???

Ще ви обясня как се работи в една редакция. Отворете вестнъкът - вътре колко статии има, сигирно са към 100-тина. И трябва всеки ден да излизат по 100 нови. Разбира се никой няма ресурс за толкова журналисти. На ден сигурно работят не повече от 15тина, 20човека. От тези има един който се занимава с автомобили. Тъй като той има общи познания а и няма достатъчно време да навлезне в тематиката, има само няколко часа да проучи въпросът. Аз също с влизането си във форума останах с впечатление че повечето хора недолюбват ЕТ. Трябваше ми доста време докато открия всички добри и лоши страни на сервиза. Затова не се сърдете на човека за некомпетентността му, сърдете се на хората които са го наели !!!!

Иначе наскоро в 24 часа имаше мащабно проучване за поръчка и доставка на нови автомобили. Специфични изисквания от страна на клиента като цвят и т.н. изискваше да се чака навсякъде различно от 1 седмица до 3 месеца. Демек - когато дойде тогава. това ме кара да мисля че и в другите сервизи нещата не са от най-розовите!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Гаранцията изтече и заторопа лагер на главната ос(б.р- коляновия вал)"

Е няма такъв смяяяяяях :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol::lol::lol:

Попиках се от смях!!! Затропало им е нещо в главата!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко съм пропуснал тези дни... Юли - подкрепям писмото, въпреки, че имам негативни спомени от ЕТ, но както съм споменал - това е било преди няколко години. Не смятам за уместно, авторитетен вестник да не провери всички възможни източници и да изопачи нещата с два цитата (отрицателни) и да пропусне и положителните отзиви от сервизите. А за "гордите" собственици...к'во да кажа... Нямам думи. Та ако трябва, мога лично да отнеса писмото в ЕТ ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Ще ви обясня как се работи в една редакция. Отворете вестнъкът - вътре колко статии има, сигирно са към 100-тина. И трябва всеки ден да излизат по 100 нови. Разбира се никой няма ресурс за толкова журналисти. На ден сигурно работят не повече от 15тина, 20човека. От тези има един който се занимава с автомобили. Тъй като той има общи познания а и няма достатъчно време да навлезне в тематиката, има само няколко часа да проучи въпросът...

Колега, тука доста сбърка. И за ресурса, и за броя работещи, и за общите познания, и за тематиката... Няма да навлизам в подробности, само ще споделя, че съм отгледан от двама журналисти. Умишлено няма да спомена ежедневника, макар, че това би ми спестило доста думи по-надолу. Дето се вика, освен с Шкода съм откърмен и с вестници :lol: И без да се сърдиш, не искам да те обиждам, но това твоето обяснение е доста нелепо и би могло да важи само за издание с ограничен и малък тираж, да речем в. Трета възраст". Нека малко да разясня:

 

1. Всеки голям ежедневник има достатъчен ресурс от журналисти;

2. Този ресурс не се ограничава само до 20 човека, когато говорим за ежедневник като в. "Стандарт";

3. Всеки вестник с подобаващ тираж има отдели, СПЕЦИАЛИЗИРАНИ в дадена област;

4. Всеки уважаващ себе си вестник няма да публикува материал, без да е проучил повечето страни на темата;

5. Журналист, който има само общи познания (както казваш ти) не му е мястото в такъв ежедневник;

6. Времето за проучване - бъди сигурен, че то е достатъчно. Особено когато говорим за притурка, която не е ежедневна;

7. Конкретно в нашия случай - никой уважаващ себе си журналист, който е професионалист, няма да изтипоса подобен материал, без да се е запознал с фактите.

 

Има още много, но няма смисъл да изреждам всички. Само ще кажа - така не се пише статия. А тази, за която ние конкретно говорим е повече от елементарна. Какво остава тогава, освен да си мисля, че въпросният журналист е далеч от определението "професионалист". Дето се вика, повечето от нас да бяха написали подобен материал, той щеше да изглежда по-добре. Не може да цитираш ИЗБИРАТЕЛНО един форум, да попиташ двама таксиджии за тяхното мнение и на базата на това да направиш заключение за цяла една марка автомобили и официалният й вносител!

 

До тук с фактите. Сега малко размисли. Оправдание ли е за некомпетентния материал липсата на време? Оправдание ли е немарливия подход на автора? Добре де, тук става въпрос "само" за една марка и една фирма. Ами ако ставаше въпрос за президента, за някой депутат, за правителството. Я пусни един недомислен материал и се оправдай с липса на време...

 

Дали статията е платена? Възможно е. Но не ми се вярва, най-малкото защото ако беше така, тя щеше да е написана далеч по-грамотно и изтънчено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тука доста сбърка. И за ресурса, и за броя работещи, и за общите познания, и за тематиката... Няма да навлизам в подробности, само ще споделя, че съм отгледан от двама журналисти. Дето се вика, освен с Шкода съм откърмен и с вестници :lol: И без да се сърдиш, не искам да те обиждам, но това твоето обяснение е доста нелепо и би могло да важи само за издание с ограничен и малък тираж, да речем в. Трета възраст". Нека малко да разясня:

 

1. Всеки голям ежедневник има достатъчен ресурс от журналисти;

2. Този ресурс не се ограничава само до 20 човека, когато говорим за ежедневник като в. "Стандарт";

3. Всеки вестник с подобаващ тираж има отдели, СПЕЦИАЛИЗИРАНИ в дадена област;

4. Всеки уважаващ себе си вестник няма да публикува материал, без да е проучил повечето страни на темата;

5. Журналист, който има само общи познания (както казваш ти) не му е мястото в такъв ежедневник;

6. Конкретно в нашия случай - никой уважаващ себе си журналист, който е професионалист, няма да изтипоса подобен материал, без да се е запознал с фактите.

 

Има още много, но няма смисъл да изреждам всички. Само ще кажа - така не се пише статия. А тази, за която ние конкретно говорим е повече от елементарна. Какво остава тогава, освен да си мисля, че въпросният журналист е далеч от определението "професионалист". Дето се вика, повечето от нас да бяха написали подобен материал, той щеше да изглежда по-добре. Не може да цитираш ИЗБИРАТЕЛНО един форум, да попиташ двама таксиджии за тяхното мнение и на базата на това да направиш заключение за цяла една марка автомобили и официалният й вносител!

 

Колега дай да не си мерим роднините които работят в медии че ще стане страшно. А и аз самия съм имал щастието да работя на такова място.

1.Странно че ти ни даваш никакви приблизителни цифри??? какво според теб значи достатъчен ресурс от журналисти. Според теб колко такива има в ресора "автомобили" в в.Стандарт??? 20... 50??? а колко изибщо работят там??? ако не са 100, колко са.... 500-1000??? Брех откъде толкова специалисти по всичко в този вестник, ами какво остава за другите 10тина също толкова че и повече популярни издания???

2.Много добре знам цялата работа на медиите.И мога да ти кажа че непрекъснато се взимат студенти, неквалифицирани хора, връзкари като мен и т.н. които няма как да станат специалисти с първите 100 публикации но вестниците все пак им дават шанс в което няма нищо лошо.

3.Това че няма автор само доказва че човека е нов и недоказан за да защити с името тезата си. И ако вестник Стандарт е допуснал грешка което се случва всеки ден, наш дълг е да напишем писмо или да искаме публично извинение за написаното ако считаме че е изопачена истината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей го на поредното мерене на пишки. Омръзнало ми е от него. Колко роднини имаш там си е твоя работа, колко голям връзкар си - пак. Аз не говорех за роднини, а за семейство, за ежедневие. А дали аз не съм по-голям връзкар от теб? :lol: Както и да е. Не мисля да коментирам. Повеждаш темата в доста грешна посока. Молба или съвет, както искаш, така го приемай - насочи енергията си в защита интересите на марката и в частност на ЕТ. Ще е от полза на всички ни ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли, както казах в един от постовете си вчера, изцяло подкрепям идеята ти. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol: Дайте да оставим настрана за малко журналистическата деонтология и да се концентрираме върху писмото (надявам се, Mishelle да не го е пуснал още).

 

Общо съм съгласен с Mishelle, за това, че трябва да има реакция на статията. И според мен тя е платен материал, то е ясно. Ако се чудим откъде са се пръкнали Еуратек, аз знам много подробности и те ме карат да не ги уважавам като фирма. Не става въпрос само за приватизационния фонд "Фаворит Холдинг"...

 

Ако ще им се подмазваме - то това трябва да има цена. Логиката, че статията е платена, води до размисъла какво ще спечелим ние, ако подкрепим Еуратек. Досега те не са се заинтересували от нас. Ако пък изобщо не се интересуват - тогава защо да ги защитаваме? Аз лично нямам впечатления от сервиза на Еуратек и не мога да заема позиция. В друг пост съм изразил впечатленията си от някои сервизи. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям идеята да пишем контра статия или опровержение (или квото е там). Аз съм от малкото които не са се оплаквали от ЕТ. Но не съм и от възхитените. Но при всички положения тая статия е избрала само негативите, а и е ползвала коментари на хора от форума БЕЗ искането на съгласието на модераторите и/или авторите!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно подкрепям идеята за протестно писмо и то възможно най-скоро трябва да се изпрати!

Не е лошо да се проложи и списък с членове на клуба, за да е поавторитетно писмото!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Списък е добра идея, но само на тези които го подкрепят. Щото имаме много фантоми във форума :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има логика в това, което пише Шкоги. Писмото още не е изпратено, редактира се.

 

Относно това дали да защитаваме ЕТ или не - за тях има много уклончиви мнения, но такива има и за повечето други официални фирми и сервизи. Но това не е най-важното. По-важното е окачествяването на марката Шкода в тази статия, като един некачествен продукт, което е в разрез с всички официални тестове и статистики в цяла Европа, както и определелението "горд" собственик на Шкода. С други думи идеята ми е да опровергая безмислиците по адрес на марката. А ако от ЕТ проявят интерес - лошо няма, напротив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За списъка, може да се пусне отделна тема, в която всеки, който подкрепя тези действия от наша страна, да си впише имената!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма смисъл от имената. Достатъчни са никовете. Изхождам от позицията, че писмото ще бъде изпратено от името на форума на феновете на марката Шкода, следователно би трябвало подписите да са никовете. Пък и така ми се вижда по-бърза процедурата. Защото ако трябва да чакаме всеки да си сложи името, материала вече няма да е актуален. Така че ако има някой против ника да му е в писмото, да сподели. Иначе всички активни никове ще бъдат поместени. Ако имате други предложения - давайте ги ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно подкрепям идеята за протестно писмо и то възможно най-скоро трябва да се изпрати!

Не е лошо да се проложи и списък с членове на клуба, за да е поавторитетно писмото!

Поздрави!

 

И аз подкрепям идеята за протесно писмо.. ;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли е абсолютно прав, че трябва да стане максимално бързо! Вярно е по-правилно да се пишат никовете. Все пак във форума пишем с псевдоними!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам до колко имам право да се намесвам в темата.Не карам нова Шкода(макар да ми се иска), не съм имала допир до фирмените им сервизи.Но ми се е налагало да посещавам няколко пъти представителството на ЕТ.От всичките ми посещения съм с много добри впечатления.Винаги са се отнасяли с мен с нужното внимание, отговаря ли са на всичките ми въпроси, доволна съм от отношението на служителите там.Съвсем наскоро посетих и този във В.Търново, бях там по работа и не можах да се стърпя да не вляза.Момчето, което ме посрещна беше изключително любезно, макар да го предупредих, че не съм там да си избирам автомобил.Това обаче не му попречи да остане усмихнат и любезен.Обясни ми абсолютно всичко, което ме интересуваше.Показа ми на всички модели кое как действа, за какво служи , кое с какви екстри се предлага, какво може да се добави допълнително и пр.За мен това е начинът, по който всеки един служител трябва да се отнася с клиентите, без значение дали клиентът е реален или потенциален.

Малко се отплеснах, но исках да споделя и собствени впечатления.А и от самото начало следя темата и не мога да престана да се ядосвам на написаното в статията.Възмутена съм!И какво значи това "ЗА И ПРОТИВ"(вж. горе ляво),когато всичко в нея е негативно.Да не говорим за проявената журналистическа наглост.Изглежда доста повърхностно е чел мненията на колегите във форума и е цитирал мненията "цензурирани".Монетата има две страни и ако човек държи на името и репутацията си, трябва да е безпристрастен и да изложи различни гледни точки.Но по всичко личи, че тук нещата не стоят точно така.Още много мога да пиша, но не държа особено да си развалям дена, за това спирам.

Изцяло ПОДКРЕПЯМ идеята за писмото, независимо дали ще имаме облаги от това.Важното е обществото да разбере, че Шкода е един наистина добър и надежден автомобил.До гуша ми е дошло от разни глупаци, които никога не са се качвали в тази кола, да бълват какви ли не приказки против нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам редакция на текста на Mishelle:

 

На вниманието на екипа „На път”, в. „Стандарт”

 

От името на всички колеги от „Шкода клуб България” искам да изразя нашето възмущение относно съдържанието на „статията” „Внимавайте със сервизите на „Шкода”” в притурката към брой ... от дата ..... В нея сте си позволили, без наше знание, да цитирате единични мнения на колеги, изразени в нашият форум, които изказват недоволство от обслужването на сервиза на Еуратек. Странно защо, но явно с умисъл, сте пропуснали всички положителни отзиви за работата на сервиза.

 

Възмутени сме и от написаното, цитирам: „...Автомобилът е с относително добро съотношение цена-качество и при малък пробег може и да не покаже никакви сериозни дефекти. При интензивно каране обаче, както например това се случва с колите, купени за таксита, проблемите никнат като гъби...”. Как трябва да разбираме това? Явно не сте си направили труда да проверите европейската статистика за съотношението пробег/брой дефекти, където марката „Шкода” е в челните позиции по качество! Използвате мненията на няколко таксиметрови шофьори и по тях заключвате за качеството на една автомобилна марка? Това не е нито професионално, нито компетентно. И най-малкото етично.

 

Всъщност така и не разбрахме защо не се допитахте до стотиците доволни собственици на „Шкода”, които са навъртяли по 200 000 км без никакви сериозни ремонти? Защо умишлено (явно) не цитирахте някой от тях? Защо в „статията” пишете горди в кавички („горди”)? На базата на какво определяте това чувство в собствениците на „Шкода”. Има още един куп въпроси, които ние не смятаме за нужно да задаваме, защото сме убедени, че няма да намерите отговори за тях.

 

Всички ние, гордите собственици на марката „Шкода” се дистанцираме от Вашата публикация, защото смятаме, че тя не е коректна, в противоречие е с всякакви европейски анкети, класации, тестове, статии в реномирани автомобилни списания и не е подкрепена с никакви цифри, които ако си бяхте направили труда да потърсите, щяха да оборят мигновенно написаното от Вас.

 

Всички ние, гордите собственици на марката „Шкода” настояваме да публикувате опровержение на публикацията. Готови сме да публикуваме материал в реномирано българско автомобилно списание по този повод, за да опровергаем написаното от Вас и да запознем всички читатели с качествата на автомобилите „Шкода”, както и с достойнствата на официалния вносител и сервиз „Еуратек”.

Копие от това писмо, брой на в.”Стандарт” от дата ....... ,официално изразяване несъгласието с Вашата публикация и подписите на всички членове на „Шкода клуб България” ще бъдат изпратени до „Еуратек”.

 

С уважение:

Администратор и редовни членове на форума „Шкода клуб България”

 

Подписи.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам само как сме със използването на „Шкода клуб България” - тука Юли да каже?

А и те бяха използвали http://www.skodaclub-bg.org/forum и то неточно- тъй като бяха написали, че това е форума на Шкода, а то не е така.

Може и това да се вметне -, че и това не са си направили труда да проверят за какво е тоя форум.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно името на форума - не би трябвало да имаме проблеми. По едно време щяхме да регистрираме съдебно клуба, ама какво стана? Не остана време да питам Миро на срещата на Соколски манастир, а и известно време бях доста ангажиран служебно и не следях нещата, та не знам докъде са стигнали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбра - ако използваме Шкода клуб България, нека да сложим до него и http://www.skodaclub-bg.org/forum - да се знае от къде идва, а ако не го изпозваме то остава да сложим само линка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За списъка, може да се пусне отделна тема, в която всеки, който подкрепя тези действия от наша страна, да си впише имената!

Поздрави!

 

Сондирах мнение с други колеги и пуснах тема, където да пишат само онези, които подкрепят писмото!

 

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5008

 

Моля Юли да ме извини, ако с това си действие се почувства засегнат, т. к. не се посъветвах лично с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.