Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Статия в притурка на в. "Стандарт" за ЕТ...


Recommended Posts

защо не направим една анкета преди да се дават отговори.

 

Бих включил няколко въпроса:

 

Посещавали ли сте ЕТ? (да)

 

По какъв повод? (да си купя кола)

 

Доволни ли сте от компетентността им? (категорично не - за фабия трябваше да предплатя и да чакам месеци, уж имало 'една' във магазина им във ВТ, но като отидох дотам - не бяха и чували)

 

Какво успяха да ви убедят/разубедят (отказаха ме да си купя нова Шкода)

 

Кое е най-доброто според Вас в ЕТ (нямам отг)

Кое е най-лошото - обирджии (за лизинговите и гаранционни коли)

 

Отношение към марката 'Шкода' (най-добрата кола според мен)

Бихте ли си купили нова Шкода и кога (като се появи нормален вносител, обмислям да си я взема и отвън)

 

 

Мнение за статията (не е лоша)

Подкрепяте ли протест с/у статията (не)

 

Странно е че много от нас явно подкрепят ЕТ, но мисля че мнението на всички реално имали контакти с тях не ги одобряват. Разбира се всеки си има право на мнение.

 

Ако трябва да има обективнист - трябва да се спомене колко членове на форума подкрепят ЕТ(не съм тук), Колко марката Шкода (подкрепям я с 2 ръце), колко считат статията за нелоша .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 94
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stenly

    14

  • Mishelle

    11

  • Shkogi

    11

  • adrian_m

    9

Най-много писали в темата

Колега,

 

виж мойте мнения! Между тях ще забележиш някой забележки, но като цяло не съм се оплаквал!

Въпросите:

Посещавали ли сте ЕТ? (да)

По какъв повод? (да си купя кола)

Доволни ли сте от компетентността им? Средно - зависи на кого попаднеш.

Какво успяха да ви убедят/разубедят: Знаех какво искам и нито ме убедиха нито разубедиха какво и да било

Кое е най-доброто според Вас в ЕТ: Май цените (сравни с другите ОТОРИЗИРАНИ сервизи)

Кое е най-лошото - някой отделни (предимно млади!) елементи които не им е там мястото (особено при търговците)

Отношение към марката 'Шкода': Доволен

Бихте ли си купили нова Шкода и кога: Вече купих и карам от година и три месеца

Мнение за статията: Изкривена гледна точка. Очевидно по поръчка на конкуренцията!

Подкрепяте ли протест с/у статията: ДА

 

Без да се сърдиш, но това че си попаднал на леке не означава че всички в ЕТ са лекета! Освен това без почти никакъв опит с ЕТ даваш твърде категорично мнение за тях.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето за това става дума! Изобщо не е и стъпвал в сервиза, но вече знае:) Браво, аман от такива разбирачи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ще се включа, макар и със закъснение :oops:

 

Относно статията : Не забравяйте, че почти всичко което драскат репортерите - минава през редактора. Ако пуснат статията, без да я е погледнал някой от горе - груба грешка. Ако пък я пуснат в този си вид, в който я четем ( без име ) и с ясна насоченост и критики към ЕТ, ситуацията е пак ясна - умишлено уронване на имиджа и дейността на ЕТ, предизвикана... досещате се от какво ;)

 

И в двата случая не мисля, че това отговаря на реномето на "Стандарт", но както се видка - всеки си пати от главата :)

 

Доволни или не от ЕТ, мисля, че клубът трябва да демонстрира единство и да потърси сближаване с основния дилър ! Нещо от което може да извлечат дивиденти и ЕТ и клуба !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно подкрепям колегата с едно изключение: АЗ не се боря за дивидентите! Мисля че не е редно дори да ги споменаваме защото така, малко или много, отиваме в същата група с този който е написал/одобрил/побликувал статията! А лично аз твърдо се разграничавам от такова поведение!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно подкрепям колегата с едно изключение: АЗ не се боря за дивидентите! Мисля че не е редно дори да ги споменаваме защото така, малко или много, отиваме в същата група с този който е написал/одобрил/побликувал статията! А лично аз твърдо се разграничавам от такова поведение!

 

Поздрави

 

Евала за мнението! И аз не мога да разбера защо трябва да се търсят изгоди от една такава ситуация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже покрай това с дивидентите се сещам за моя пост, където говоря за евентуални такива, длъжен съм да спомена, че съм далеч от мисълта да подкрепям инициативата, която сме подели, заради някакви облаги. Просто изложих мислите, дето ми се блъскаха в главата като залци в яхния, както казва Тери Пратчет :mrgreen: . По пътя на логиката ми, когато направиш жест към някого е логично той да ти го върне. Дали това ще стане или не ми е общо взето безразлично, по-важното е да отстояваме позицията си :) . Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не ме разбирайте погрешно ! Просто мисля, че клуба на една марка и дилъра, трябва да имат по-силни взаимоотношения. Не искам някой да остане с мисълта, че трябва да се извличат изгоди или материални блага от това състояние ! Просто считам, че е по-морално да застанеме зад ЕТ !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aaaaaaa! Ние сме пазарна икономика. Нито Еуратек, нито Ауто Бохемия, нито Фаворит Холдинг са дружества с идеална цел, за разлика от нас. На тях не им пука за марката Шкода, пука им за продажбите, които тя носи. Те не се интересуват от миналото и, а единствено от настоящето и. Докато ние харесваме марката, нейната история, и нейното развитие. Мисля си, това, че Еуратек внася Шкода не ни хвърля непременно в лоното и. :) Автомотор корпорация например ми прави по-добро впечатление - интересуват се и от миналото на марката, усеща се приемственост. Единствено марката, бренда, може да ни направи естествени съюзници, а не врагове.

 

Ако някой си мисли, че има безплатен обяд и, че за да го има този хубав форум, са нужни само въздух, слънце и вода, просто трябва да се върне там, откъдето са излезли предците му... :lol::lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... което ми напомня че не е лошо да подпомогнем Юли (нищо че той не иска :mrgreen: ) за поддръжката на форума!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aaaaaaa! Ние сме пазарна икономика. Нито Еуратек, нито Ауто Бохемия, нито Фаворит Холдинг са дружества с идеална цел, за разлика от нас. На тях не им пука за марката Шкода, пука им за продажбите, които тя носи. Те не се интересуват от миналото и, а единствено от настоящето и. Докато ние харесваме марката, нейната история, и нейното развитие. Мисля си, това, че Еуратек внася Шкода не ни хвърля непременно в лоното и. :) Автомотор корпорация например ми прави по-добро впечатление - интересуват се и от миналото на марката, усеща се приемственост. Единствено марката, бренда, може да ни направи естествени съюзници, а не врагове.

 

Ако някой си мисли, че има безплатен обяд и, че за да го има този хубав форум, са нужни само въздух, слънце и вода, просто трябва да се върне там, откъдето са излезли предците му... :lol::lol::lol:

 

Колега изобщо не си прав!!!! Еуратек се интересува от миналото на марката!

 

На 22.11.2005 г. в Кемпински Хотел Зографски, зала “София Гранд”, фирма Еуратек ООД, изключителен представител на “Шкода Ауто” за България, отпразнува “Шкода - 100 години автомобилно производство”.

Специално за честването на 100-годишнината в България, у нас пристигнаха два ретро автомобила. Най-старият автомобил Laurin & Klement Voiturette A от 1905г. и моделът Шкода Популар от 1936г. бяха показани на тържеството. Автомобилите пристигнаха в България специално за отбелязването на тази годишнина от чешкия музей на завод Шкода в Млада Болеслав.

Официален гост на тържеството беше посланикът на република Чехия у нас Н.Пр. Петр Докладал. Присъстваха и специални гости от централата на Шкода в Чехия.

Историята на Шкода през годините и развитието на марката от 1905 до 2005 година. беше представена с танцови изпълнения на ансамбъла на Нешка Робева и балета на Националната опера.

Манекени и манекенки облечени в ретро костюми от началото на века пренесоха гостите в атмосферата на годините на развитие на Шкода Ауто. Сред тях бяха Мисис България 2005 – Десислава Гръблева и Мистър България 2000 – Сава Цеков.

Българо-чешкото дружество Еуратек ООД е изключителен представител на “Шкода Ауто” за България от 1992 година. Вече 14 години компанията има изключително успешни продажби на българския пазар, като традиционно е в първата шестица от автомобилни фирми с най-високи продажби в България. През 2004-та година по пазарен дял на автомобили Шкода в България, Еуратек ООД е на четвърто място сред европейските държави, за което компанията е наградена от завода-производител.

На 23.11.2005г. от 12.00 ч. в централния офис на фирма Еуратек ООД – Шкода център, кв. Надежда, ул. Хан Кубрат №27, се проведе пресконференция на тема: “Шкода - 100 години автомобилно производство. Традиция и тенденции”. Представителите от централата на завод Шкода в Чехия представиха развитието на автомобилното производство на Шкода и тенденциите за разработване на нови автомобили.

 

 

 

 

26240213.jpg

 

 

Ще ти напомня и за турнирите Октавия Къп и Фабия Къп :idea: Еуратек не само се интересува от миналото на марката, но и участва в развитието на българският автомобилизъм и намирането на нови таланти!

 

Преди пет-шест години официалният вносител на автомобилите шкода у на - Еуратек ООД стана пионер в българския спортен автомобилизъм с организирането на първия по рода си марков шампионат, наречен "Купа Шкода Октавия". През двете официални години на съществуването на надпреварата в нея взеха участие редица наши изтъкнати състезатели - Крум Дончев, Вилхелм Кънчев, Дилян Попов, Стоян Апостолов, Цветан Илиев и много други. С този шампионат Еуратек въведе у нас европейска мода, присъща на повечето развити държави от Стария континент. Реализира се и мечтата на не едно поколение наши пилоти най-накрая да се състезават с еднакви автомобили при еднакви условия, а не по стария тертип "с магаре срещу атове".

Явно въпреки редицата трудности в организирането на първия шампионат от Еуратек не се отказват и вече са готови с втори по ред подобен шампионат - "Купа Шкода Фабия". За целта специалистите на фирмата са подготвили 16 еднакви автомобила Шкода Фабия, един от които имахме възможност да покараме за вас. Колата е с четирицилиндров, редови, бензинов 16-клапанов двигател с ходов обем 1,4 литра, максималната му мощност е останала непроменена спрямо стандартната от 101 к.с., но е променено главното предаване на автомобила и сега е 4,93 /69/14/, вместо стандартното 3,882 /66/17/. Това намалява максималната скорост на колата от 185 км/ч на 147 км/ч, но я прави по-пъргава и лесна за управление в завоите. Стандартно автомобилът се ускорява от 0 до 100 км/ч за 11,5 сек., но със скъсяването на главното предаване и премахването на седалките и тапицериите, автомобилът олеква доста и ускоряването от 0 до 100 км/ч е вече в рамките на 8-9 секунди.

Естествено, има промяна и в окачването на автомобила, но не конструктивна. Вместо стандартните амортисьори са използвани спортни на фирмата Кони, които имат възможност за статичен реглаж по дължина на хода и твърдостта. Този реглаж се извършва преди всяко състезание според уменията на пилота и механиците му, съобразно с характеристиките на трасето по които ще се проведе надпреварата.

Автомобилните надбягвания са сериозна работа и крият доста висока опасност за състезателите. За това един от най-сериозните аспекти на съвременния автомобилен спорт е безопасноста. При спортната Фабия, модификация БГ нещата са на нивото на европейските изисквания. Монтиран е много сериозен фирмен /Sparco/ предпазен ролбар, на същата известна фирма са анатомичната седалка, коженият волан и четириточковия предпазен колан с централно закопчаване. Подготовката на автомобила изцяло съответства на изискванията на известното приложение "j" от правилника на ФИА за спортни автомобили група "Н".

Автомобилът се държи малко твърдо на пътя, което е характерно за спортните автомобили, стъпката му е уверена, преминаването на завоите става със скорости, не много мислими за стандартния му събрат. "Тръпката" при управлението е осигурена, автомобилът може да се кара и в нормалното движение, защото отговаря на всички изисквания и на КАТ, а двигателят му покрива изискванията на екостандарта Евро 4.

Удоволствието да си повишиш адреналина струва точно 18 000 лева, като автомобилът може да бъде изплатен и на лизинг до две години. Наградата беше - най-новият представител на марката - Шкода Румстер!

 

http://www.auto-press.net/thumbs.php?si ... 163379.jpg

 

http://www.auto-press.net/thumbs.php?si ... 163379.jpg

 

http://www.auto-press.net/thumbs.php?si ... 163415.jpg

 

http://www.auto-press.net/thumbs.php?si ... 163477.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Shkogi каза много вярни неща.

Но според мен проблемите са много по-дълбоки. На много комплексирани хора не им харесва това че Шкода са една страхотно развиваща се в изцяло положителна насока компания. Хванете всеки втори брой на Ауто Билд да видите колко много хвалят Шкода и че например за Ауди плащате само името, а разумният избор е Шкода. Честно да ви кажа малко съжалявам тези хора-явно и ги е яд че не могат да притежават нашите прекрасни автомобили и затова търсят глупави начини да ни злепоставят.

 

Между другото нека да не отварям нова тема но ако има наистина компетентен само той да ми отговори. да сте виждали интервю с шефове на ЕТ. все пак е редно и те да кажат нещо, може и да не е по въпросната статия, по принцип за развитието на компанията в БГ. имам чувстото че те знаят че техният продукт винаги ще се продава и затова малко си трайкат и не се забъркват в каши.... но тва си остава между нас, нали ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само съм чувал, но и съм присъствал на такава пресконференция!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само съм чувал, но и съм присъствал на такава пресконференция!

 

Ами кажете нещо повече!!!!!!!!!!! Дотук 2 събития - 100 години Шкода и състезанията.... мисля че за такава популярност и такива продажби каквито имат Шкода на БГ пазар ЕТ трябва да имат повече участия в обществения живот като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приемчиците напоследък не са много любезни, да това е така! Сервизът обаче и сервизните инженери са много добри!

Грешиш говорех са 2005-2006г.

 

Нека направим нещо по въпроса все пак кухата глава (авторът на статията) е замесил и форума! Още от заглавието на статията личи, че тя е насочена срещу ЕТ и най-вероятно е платена! Не може някакъв глупак да публикува статии говорейки вместо всички нас и злепоставяйки форума и сервиза на ЕТ! По дяволите щях ли да дам толкова пари за Шкоди ако не бях доволен от ЕТ?!

ЕТ е сервиза.

 

Незнам защо така се обърнахте като фурнаджийска лопата и защитавате ЕТ. Защитавайте марката Аутобохемия/макар че е едно и също с ЕТ/форума. Спомне те си какво се получи с идеята за лого във форума и някакво спонсорство евентуално. Изчетох всичко писано за ЕТ и ако ви пусна постовете кой какво е писъл ще стане много смешно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приемчиците напоследък не са много любезни, да това е така! Сервизът обаче и сервизните инженери са много добри!

Грешиш говорех са 2005-2006г.

 

Нека направим нещо по въпроса все пак кухата глава (авторът на статията) е замесил и форума! Още от заглавието на статията личи, че тя е насочена срещу ЕТ и най-вероятно е платена! Не може някакъв глупак да публикува статии говорейки вместо всички нас и злепоставяйки форума и сервиза на ЕТ! По дяволите щях ли да дам толкова пари за Шкоди ако не бях доволен от ЕТ?!

ЕТ е сервиза.

 

Незнам защо така се обърнахте като фурнаджийска лопата и защитавате ЕТ. Защитавайте марката Аутобохемия/макар че е едно и също с ЕТ/форума. Спомне те си какво се получи с идеята за лого във форума и някакво спонсорство евентуално. Изчетох всичко писано за ЕТ и ако ви пусна постовете кой какво е писъл ще стане много смешно.

 

 

Нещо не разбирам къде греша :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях приятно изненадан от честването на 100 годишнината на марката. Но, както и за всичко друго, така и за него разбрах твърде късно за съжаление. Дори имам и каталога с моделите произведени през годините.

 

Навремето, когато с едно момче от стария форум в Dir-a направихме първият клубен сайт на Шкода, от нас се заинтересува единствено PR-a на Shell в България. Не е ли странно? Тогава те бяха партньори на Шкода...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Незнам защо така се обърнахте като фурнаджийска лопата и защитавате ЕТ. Защитавайте марката Аутобохемия/макар че е едно и също с ЕТ/форума. Спомне те си какво се получи с идеята за лого във форума и някакво спонсорство евентуално. Изчетох всичко писано за ЕТ и ако ви пусна постовете кой какво е писъл ще стане много смешно.

В писмото съм наблегнал предимно на марката, а това че тя повлича след себе си и ЕТ е повече от разбираемо ;)

 

Както някой по-горе писа, има голямо вероятност ЕТ да не се "трогнат" от статията. Това би било обаче изцяло за тяхна сметка. Но на мен основната ми идея и това, от което най-много се възмущавам е окачествяването на марката. Да беше вярно, да го преглътнем. Но не може навсякъде по КОМПЕТЕНТНИТЕ медии да хвалят Шкода и изведнъж да излезе брой на Стандарт с някаква мижава притурка и да се опита да зачеркне всичко :evil:

 

Между другото аз лично имам много големи съмнения, че някой от форума по един или друг начин, е съдействал за този материал :!: Чак пък от в. Стандарт да ни четат тука и изведнъж да им хрумне идеята за този безпочвен материал...хич не ми се вярва. Но това си е мое виждане, разбира се. Възможно е и да бъркам, дано...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото аз лично имам много големи съмнения, че някой от форума по един или друг начин, е съдействал за този материал :!: Чак пък от в. Стандарт да ни четат тука и изведнъж да им хрумне идеята за този безпочвен материал...хич не ми се вярва. Но това си е мое виждане, разбира се. Възможно е и да бъркам, дано...

 

Дано не си прав, но и аз мисля, че е замесен човек от форума :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото аз лично имам много големи съмнения, че някой от форума по един или друг начин, е съдействал за този материал :!: Чак пък от в. Стандарт да ни четат тука и изведнъж да им хрумне идеята за този безпочвен материал...хич не ми се вярва. Но това си е мое виждане, разбира се. Възможно е и да бъркам, дано...

 

Дано не си прав, но и аз мисля, че е замесен човек от форума :?

 

Дано грешим, но това беше първото нещо, което си помислих, четейки статията!Жалко, ако е така наистина!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами...явно не съм единствен с предположението. Ще ми се да не е така, но начина, по който е цитиран форума и раздела, ме навежда на мисълта, че това е човек от клуба. Някой напълно или частично незапознат с форума няма да се изрази/цитира така. Пък и да се хванеш да цитираш авто форум за да си напишеш материалчето...много странно ми се вижда, освен ако ти самия не пишеш във форума или пък някой нямаш някой познат от него, дето да ти е ударил едно рамо и/или да ти е пуснал мухата в главата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не разбирам къде греша :D

 

каза последно време а аз визирам по-голям период.

ЕТ е сервиза-визирам софийския.

Аутобохемия е лизингодателя макар че и там гледат как да те прекарат с някой лев.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи нормално е към ЕТ да има критики,въпреки че са под всякаква критика.Кофтите е ,че се пише срещу Шкода,които се държат доста коректно и съм сравнително доволен от продуктите им(фалове стават и при Майбах)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами...явно не съм единствен с предположението. Ще ми се да не е така, но начина, по който е цитиран форума и раздела, ме навежда на мисълта, че това е човек от клуба. Някой напълно или частично незапознат с форума няма да се изрази/цитира така. Пък и да се хванеш да цитираш авто форум за да си напишеш материалчето...много странно ми се вижда, освен ако ти самия не пишеш във форума или пък някой нямаш някой познат от него, дето да ти е ударил едно рамо и/или да ти е пуснал мухата в главата...

 

явно не е. за централната ос е дискутирах и другаде и щеше да знае че е скоростна кутия и нямаша да пише такива глупости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.