Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Статия в притурка на в. "Стандарт" за ЕТ...


Mishelle

Recommended Posts

Погледнете тук. Съжалявам, че е снимка, след обяд ще го редактирам и кача директно като текст във форума. Сега просто нямам време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 94
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stenly

    14

  • Mishelle

    11

  • Shkogi

    11

  • adrian_m

    9

Най-много писали в темата

Харесва ми, че някой си е позволил да каже малко истини за ЕТ. Обаче, може и параноята да ме гони, но въпросния материал ми се струва платен. На едно две места недвусмислено се намеква, че Шкодите едва ли не през ден са в сервиз и се чупят повече от неуДачия :evil: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен! Някой си е платил! Изкараха Шкодите ебати боклуците, а това изобщо не е така, все пак дори англичаните ги определят като едни от най-надеждните коли!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз горе-долу споделям мнението на gogata. Нека да има критика, току виж се взели в ръце. Но като цяла статията е доста елементарна, повърхностна и може би.. наистина платена. Ми те са ги изкарали всички Шкоди, че са боклуци. Като мнението се базира основно на оплакванята на някакъв таксиджия. Еми то има ли здрава кола на бакшиш? Нормално при този дневен пробег и при улиците от стъклно в София да се трошат колите. Вчера на магистралата един ML се беше разглобил направо. Кво като е Мецедес, кво като е джип. Беше отбил в аварийното и от долу висяха някакви чаркове, май картерната решетка и някви други неща (на никой не го пожелавам). Не можеш така да зачеркнеш цяла една марка и то една от най-продаваните марки. Всички коли се чупят и всички сервизи правят проблеми. В София Франс Ауто да не мислите, че са много любезни и отзивчиви, или може би не се чака и там по 1 месец за да влезеш в сервиза. Да не би в TM Ауто да не се чака по сто години за части. Еми то по тая логика дай да отпишем Шкода, да отпишем Пежо, Тойота и ако някой се оплаче от Опел и да спрем да купуваме най-продаваните марки коли. Да си накупим по една неуДачия (мерси на gogata за лафа, много ме изкефи). Но и това няма да ни спаси, защото тогава пък техния сервиз няма да смогва и пак сме на изходана позиция. Това е реалността. Има много коли и малко сервизи, но това не е само с Шкода и ЕТ, а с почти всички марки коли, така че може би не трябва да сме толкова негативни. Иначе е добре да има критика. Критиката и конкуренцията ще оправят нещата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами незнам какво да кажа...и аз чувам все положителни отзиви от Шкода Фабиа..аз лично също много харесвам Шкода Фабиа..красиви коли..нито бъркат в джоба нито нищо...супер си е колицата..без коментар.. ;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесва ми, че някой си е позволил да каже малко истини за ЕТ. Обаче, може и параноята да ме гони, но въпросния материал ми се струва платен. На едно две места недвусмислено се намеква, че Шкодите едва ли не през ден са в сервиз и се чупят повече от неуДачия :evil: .

Който го е писъл е доста неграмотно е копирал от форума исказванията за ЕТ и е забравил да сложи положителните черти на колите. Иначе добре го е замислил малко официално да ги оплюе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

единственото което не ми харесва е това че са казали само отрицателни неща за колите. не са споделили как някой колеги си карат коли те над 100 000 км и си нямат проблеми или как на някои разхода при нормално каране е 5/100.

 

незнам защо сравнявате с датчия сигурен съм че и там си има (+) и (-) страни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак, според мен, фокусът е повече върху Еуратек, отколкото върху Шкода. Има го и в заглавието и в изречението "проблемът идва най-често не от самата кола, а от сервизното обслужване у нас". Но, че статията е тъпа няма спор, гради се само на 2 извадени от контекста мнения (едно от които е мое). На мен лично, много ми се иска Шкода да има у нас един сервиз с обслужване на ниво. Но, каквато ни е държавата, такова ни е и всичко останало. Всеки гледа основно да вземе колкото може повече пари с колкото може по-малко работа, а доволният клиент е на последно място. Все пак се очаква една кола, която се обслужва редовно и качествено да има по-малко проблеми. При мен лично сериозните проблеми дойдоха не от некачествени детайли, а от некачествено обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересно ми е ,дали някой от стандарт се е свързал със админите на сайта за да поиска разрешение да ползва информация форума,надали .В друг сай в който качваме снимки свързани с авиацията има голям проблем с кражбата им от разни интернет и печатни издания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не е искал разрешение или най-малкото да предупреди за материала. Всъщност аз не съм ядосан толкова заради това, колкото заради факта, че тук, във форума, освен критики има и положителни отзиви за ЕТ. Следователно този който е писал материала (и този, който му е снесъл инфото) не е постъпил коректно, подбирайки само онова, което му изнася. Според мен въпросният журналист е или някой начинаещ или пълен некадърник. Професионалиста ще отрази цялата тема, и (+) и (-), пък ако реши да очерни ЕТ, ще го направи, независимо от изброените плюсове.

 

Смятам да пусна едно протестно писмо до в. "Стандарт", както и едно писмо до ЕТ, в което да изразя нашето дистанциране от този "материал", плод на нечия журналистическа некомпетентност.

 

Отдавна ми се върти в главата една мисъл. Но сега смятам, че имам добър повод да я споделя. Колеги, нека престанем с плюенето срещу ЕТ. Изчетох повечето критики срещу тях и стигнах до извода, че голяма част от това, от което се оплакваме тук, го има в повечето сервизи и на другите фирми. Нека бъдем малко по толерантни към тях. В крайна сметка това е фирмения сервиз на любимата ни марка. Пък и мисля, че нито те, нито ние имаме изгода да се дистанцираме един от друг. Напротив, трябва да се опитаме да намерим общ език, дай Боже в скоро време да започнат да ни се покриват интересите и т.н. Е, ако има някой фрапантен случай, не е редно той да се подминава, но разни други случки, характерни за повечето БГ сервизи - не е редно да се описват, колкото и афектирани да сте.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох повечето критики срещу тях и стигнах до извода, че голяма част от това, от което се оплакваме тук, го има в повечето сервизи и на другите фирми. Нека бъдем малко по толерантни към тях.

 

В няколкото си поста по повод ЕТ и аз исках да кажа точно същото. Аз не съм се сблъскал челно все още с ЕТ по отношение на сервизно обсужване, но съм склонен да вярвам на колегите, които се оплакват. Но основната идея е, че живеем в БГ и за жалост на едно 80-90% от марките сервизите им са на същото ниво. Така, че по-скоро цялостната картинка е плачевна, не толкова ЕТ. Ако наистина Porsche BG вземат лиценз за Шкода конкуренцията автоматично ще регулира нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не е искал разрешение или най-малкото да предупреди за материала. Всъщност аз не съм ядосан толкова заради това, колкото заради факта, че тук, във форума, освен критики има и положителни отзиви за ЕТ. Следователно този който е писал материала (и този, който му е снесъл инфото) не е постъпил коректно, подбирайки само онова, което му изнася. Според мен въпросният журналист е или някой начинаещ или пълен некадърник. Професионалиста ще отрази цялата тема, и (+) и (-), пък ако реши да очерни ЕТ, ще го направи, независимо от изброените плюсове.

 

Смятам да пусна едно протестно писмо до в. "Стандарт", както и едно писмо до ЕТ, в което да изразя нашето дистанциране от този "материал", плод на нечия журналистическа некомпетентност.

 

Отдавна ми се върти в главата една мисъл. Но сега смятам, че имам добър повод да я споделя. Колеги, нека престанем с плюенето срещу ЕТ. Изчетох повечето критики срещу тях и стигнах до извода, че голяма част от това, от което се оплакваме тук, го има в повечето сервизи и на другите фирми. Нека бъдем малко по толерантни към тях. В крайна сметка това е фирмения сервиз на любимата ни марка. Пък и мисля, че нито те, нито ние имаме изгода да се дистанцираме един от друг. Напротив, трябва да се опитаме да намерим общ език, дай Боже в скоро време да започнат да ни се покриват интересите и т.н. Е, ако има някой фрапантен случай, не е редно той да се подминава, но разни други случки, характерни за повечето БГ сервизи - не е редно да се описват, колкото и афектирани да сте.

 

Поздрави.

 

до някаде съм съгласен с теб обаче има едно НО. преди във варна шкодите се обслужваха в сервиза на фв. та там всичко си беше на ниво, че и от горе. направиха сервиза на шкода пак всичко беше точно. СБЛЪСКАХ СЕ СЪС СОФИЙСКИЯ И БИХ КАЗАЛ, ЧЕ СА ПЪЛНИ ТЕМЕРУТИ И НЕГРАМОТНИЦИ. ТАКИВА КАТО ТЯХ НЯМАТ РАБОТА ВЪВ ФИРМЕН /ПРЕСТИЖЕН/ СЕРВИЗ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам смисъл в статията и според мен трябва да предприемем нещо! Доста неприятни неща пише там за сервиза на ЕТ, а момчетата си вършат много добре работата! Колите са много добри! Замислете се кога публикуваха тази статия - няколко седмици след като сервизите на Порше БГ обявиха, че ще сервизират Шкода... Доста евтина и недомислена статия, с нея този вестник ми стана безинтересен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правя темата важна!!!! Аман от простотии, заради слабия опит на някой хора с други оторизирани сервизи, сега нашия се смята един от най-лошите, а въобще не е така! През последните 8 години съм се сблъсквал с представителства на 5 макри автомобили и имам опит т.е. знам за какво говоря!

 

 

Mishelle напълно подкрепям мнението ти! Нека се спре с това плюене, нека се спре с отрицателното мнение за фирмата, което се наблюдава даже и при хора, които нямат пряк достъп с нея и нямат представа за начина на работа на сервиза!

 

Най-лошото е че този изпразнен от съдържание мозък, който е автор на статията забърка и форума ни в помията, която сътвори!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам смисъл в статията и според мен трябва да предприемем нещо! Доста неприятни неща пише там за сервиза на ЕТ, а момчетата си вършат много добре работата! Колите са много добри! Замислете се кога публикуваха тази статия - няколко седмици след като сервизите на Порше БГ обявиха, че ще сервизират Шкода... Доста евтина и недомислена статия, с нея този вестник ми стана безинтересен!

Тука си прав както каза Юли /че има идея/ може да се разграничим и да се поиска публикуване на опровержително писмо от весника и да се публикува истинската информация за колите. Това, че имаме проблеми със сервиза не означава кофти коли. Вярно е, че момчетата бачкат обаче приемчиците, сервизните инжинери и администрацията им куцат много/визирам софия/. Относно тъпанара дето е писъл статията можеше първо да почерпи малко инфо каде за какво става дума и тогава да пише/цитирал е мой пост без да знае за какво става дума/ По този повод и аз мога да поизръчкам вестника или да ги оплюя в друг/ако не се поправят/ защото проблема е още на дневен ред. Нека да видим тоя дет е писъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам смисъл в статията и според мен трябва да предприемем нещо! Доста неприятни неща пише там за сервиза на ЕТ, а момчетата си вършат много добре работата! Колите са много добри! Замислете се кога публикуваха тази статия - няколко седмици след като сервизите на Порше БГ обявиха, че ще сервизират Шкода... Доста евтина и недомислена статия, с нея този вестник ми стана безинтересен!

Тука си прав както каза Юли /че има идея/ може да се разграничим и да се поиска публикуване на опровержително писмо от весника и да се публикува истинската информация за колите. Това, че имаме проблеми със сервиза не означава кофти коли. Вярно е, че момчетата бачкат обаче приемчиците, сервизните инжинери и администрацията им куцат много/визирам софия/. Относно тъпанара дето е писъл статията можеше първо да почерпи малко инфо каде за какво става дума и тогава да пише/цитирал е мой пост без да знае за какво става дума/ По този повод и аз мога да поизръчкам вестника или да ги оплюя в друг/ако не се поправят/ защото проблема е още на дневен ред. Нека да видим тоя дет е писъл.

 

Приемчиците напоследък не са много любезни, да това е така! Сервизът обаче и сервизните инженери са много добри!

 

Нека направим нещо по въпроса все пак кухата глава (авторът на статията) е замесил и форума! Още от заглавието на статията личи, че тя е насочена срещу ЕТ и най-вероятно е платена! Не може някакъв глупак да публикува статии говорейки вместо всички нас и злепоставяйки форума и сервиза на ЕТ! По дяволите щях ли да дам толкова пари за Шкоди ако не бях доволен от ЕТ?! Щях ли да агитирам приятелката си да купува още една Фабия , с което автомобилите ни от тази марка стават 3 - за период от 4 години. Това момченце, авторчето на тази евтина статийка явно си няма и идея за какви коли говорим! Много интересно защо не му е написано името на тоя смешик!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, ЕТ си има кусури, но не е единствен в това отношение. Освен това е недопустимо някакъв драскач да изкарва, че едва ли не основната идея на форума ни е да плюем по представителя на Шкода за България. Като бъдещ собственик на "нова" Шкода съм готов да се включа в инициативата за писмото до Стандарт и ЕТ. Освен това си мисля, че едно такова писмо в защита на ЕТ от наша страна, може би променило начина, по който г-н Тодоров и ЕТ като цяло гледат на "Шкода Клуб България".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен.... Резултат от това плюене е и фактът, че вече в нашият форум не влиза един много качествен потребител, който е в час с всичко свързано с любимата ни марка... Спомнете си как помагаше на всеки, който има проблем с колата си... Много съжалявам, че той вече не влиза тук, но това е разбираемо, след цялата гадост, която се изля... За такива дреболии се критикуваше ЕТ, че просто нямам думи. Жалкото е, че критикуващите са хора, които за пръв път са станали собственици на нов автомобил, не са се сблъсквали с други сервизи и очакват цени като при кварталния майстор! Моля преди да се пишат подобми мнения нека съответният потребител да разучи колко струва дадена услуга и какво е качеството на изпълнение на друг ОТОРИЗИРАН СЕРВИЗ на ОФИЦИАЛНО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО на определена марка автомобили и след това да плюе по ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам смисъл в статията и според мен трябва да предприемем нещо! Доста неприятни неща пише там за сервиза на ЕТ, а момчетата си вършат много добре работата! Колите са много добри! Замислете се кога публикуваха тази статия - няколко седмици след като сервизите на Порше БГ обявиха, че ще сервизират Шкода... Доста евтина и недомислена статия, с нея този вестник ми стана безинтересен!

Тука си прав както каза Юли /че има идея/ може да се разграничим и да се поиска публикуване на опровержително писмо от весника и да се публикува истинската информация за колите. Това, че имаме проблеми със сервиза не означава кофти коли. Вярно е, че момчетата бачкат обаче приемчиците, сервизните инжинери и администрацията им куцат много/визирам софия/. Относно тъпанара дето е писъл статията можеше първо да почерпи малко инфо каде за какво става дума и тогава да пише/цитирал е мой пост без да знае за какво става дума/ По този повод и аз мога да поизръчкам вестника или да ги оплюя в друг/ако не се поправят/ защото проблема е още на дневен ред. Нека да видим тоя дет е писъл.

 

подкрепям идеята

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опа какво ви става колеги.

Изведнъж всички се хвърлихте да защитавате ЕТ.

Да наистина и аз съм възмутен, че никой не се е свързал с администраторите и не е поискал разрешение за публикуването на материали от сайта или от собствениците пуснали оплакванията за ЕТ или поне да се беше свързал с тях за коментар.

Едно мога да кажа от четири години чаках да взема Октавията по една или друга причина. И през тези четири години нито веднъж в ЕТ не ме приеха като клиент, нито веднъж не ми обърнаха внимание. Ходих в салона отварях си сам вратите на колите гледах си, взимах си ценовите листи и си тръгвах.. Добре че на представянето на новата Октавия на Пловдивския панаир се запознах със един човек от ЕТ съвсем случайно, който наистина беше продавач, обясни ми всичко, което ме интересува. След време бях в ЕТ Надежда и отново го потърсих защото нямаше кой да ми обърне внимание. Отново си поговорихме, разходи ме из колите, независимо от това че нямах възможност сега да купувам. И сега когато преди нова година реших вече да я взимам отново отидох директно при него защото продавачите си седяха в стаята и се хилиха. И отново бях обслужен както все едно не съм в БГ, всичко ми се показа, видях каквото исках, докоснах каквото исках.

Добре че той се беше върнал от командировка да разбере че колата е пристигнала преди една седмица и ми се обади да отида да я взема.

Страхотно обслужване, страхотен човек за което съм му искрено благодарен.

Mishell не се познаваме, надявам се някой ден да се запознаем и не приемаш това като лична нападка. Но ти си човекът който посочи една от причините да си вземе Опел, а именно отвратителното отношение към теб от страна на ЕТ.

Относно мнението на Stenly за цените и качеството, не мисля че цената трябва да определя отношението към клиентите.

За справка написвам цените за смяна на масло в сервиза на VW в Овча Купел.

Сервиз смяна масло 18,75

Масло Castrol GTX Magnatec 10W40 58.34

Уплътнителен пръстен 0,61

Маслен филтър 14,04

ДДС 18,35

Всичко 110,09

Gogata какво имаш в предвид под това “Освен това си мисля, че едно такова писмо в защита на ЕТ от наша страна, може би променило начина, по който г-н Тодоров и ЕТ като цяло гледат на "Шкода Клуб България". Кой и какво би спечелил от това? Пък и да не забравяме че ти отиде да си купуваш кола с редактора на едно списание ако не се лъжа за да ти обърнат внимание?!?! Защо тогава си съгласен с подобно писмо!?!?!

 

Така че колеги нека не казваме на всичко черно бяло както в статията. А относно писмото бих го подкрепил, но зависи какво пише в него, ако е протест за това че не ни е поискано мнение и най вече мнението на хората с оплаквания Да. Но безусловна подкрепа за ЕТ НЕ. Според мен в писмото трябва да бъдат отразени както положителните страни така и отрицателните.

Също така не съм съгласен с това да не се пише против ЕТ, това форум ли е, тук всеки не споделя ли проблемите си? Не търсили помощ или съвет?

 

Сигурно заради това писмо ще получа доста критики, но какво да се прави!

Поздрави на всички !!!

:smt044

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Gogata какво имаш в предвид под това “Освен това си мисля, че едно такова писмо в защита на ЕТ от наша страна, може би променило начина, по който г-н Тодоров и ЕТ като цяло гледат на "Шкода Клуб България". Кой и какво би спечелил от това? Пък и да не забравяме че ти отиде да си купуваш кола с редактора на едно списание ако не се лъжа за да ти обърнат внимание?!?! Защо тогава си съгласен с подобно писмо!?!?!

 

 

Имам предвид, че евентуално, най-после ще има известни преференции за членовете на клуба в сервиза на ЕТ. Давам пример с клуба на Дачия (нищо, че са една шепа хора), те са си издействали такива преференции. Или например ще се появи нашия банер в сайта на ЕТ или някакъв такъв дребен жест на внимание от тяхна страна.

 

Да, факт, отидох с редактора на едно от известните автомобилни списания (не мисля, че като ходя да подписвам договора някой ще си спомня този факт, следователно тово не ме прави с нищо по-специален) и именно покрай него открих, че в ЕТ работят изключително свестни и готини хора.

 

Защо съм съгласен с това писмо ли? Поради много причини, най-вече, защото е непочтено да се правят подобен вид PR материали. Защото е недопустимо да се цитират мнения от форума ни без да е поискано съгласие от администраторския екип и Мишел в частност. Защото липсва дори намек за обективност. И най-малкото, защото ме вбеси факта, че онзи недоклатеник (извинете ме :oops: ) не е имал топки (пак извинете :oops: ) да си напише името под материала :evil: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно мнението на Stenly за цените и качеството, не мисля че цената трябва да определя отношението към клиентите.

 

Не съм казвал подобно нещо ;) Хайде да не си извъртаме думите, че ще стане много интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ради, не го приемам като нападка. Не го и отричам. Да, една от причините да не си взема Шкода е отношението в ЕТ - София. Но това е най-малкото. След като си спомняш това, спомни си и факта, че Опел ми излезе само с 3-4000 лв. по-скъп, а има по-високо ниво на оборудване (доста сметки изписах, нали?), което не зависи от ЕТ. Също така от Шкода нямат по-мощни дизелови двигатели, а Опел имаха. Така че от ЕТ и да ме бяха посрещнали като цар, нямаше да избера любимата марка именно заради техническите показатели. Отношението на дилърите в София, Надежда, просто донаклони везните, нищо повече.

А това, че всички защитават Еуратек - мисля, че е разбираемо. Аз лично подемам "кампания" за тази защита, защото масовите оплаквания са:

1. или характерни за повечето фирмени сервизи;

2. или са свързани със "скъпо ми е", което навсякъде за нов автомобил и лоша преценка е така.

 

Местя тази тема във "Всеки за всичко", защото мисля, че тя касае целия клуб и сбърках, че я пуснах в този раздел. Искам да я видят повече хора.

 

Помествам идеята за писмо до "професионалния" екип "На път". Ако намерите печатни грешки - не ги споменавайте, още не съм я редактирал. Ако искате да се добави още нещо - казвайте, че в момента е 12 ч. вечерта и вече спя :lol: Писмото е дълго малко повече от лист А4. Ще сложа никовете на всички ни отдолу, който не е съгласен с писмото и не желае желае подписа му да фигурира под него да казва.

На вниманието на екипа „На път”, в. „Стандарт”

 

От името на всички колеги от „Шкода клуб България” искам да изразя нашето възмущение относно съдържанието на „статията” „Внимавайте със сервизите на „Шкода”” в притурката към брой ... от дата ..... В нея сте си позволили, без наше знание, да цитирате единични мнения на колеги, които изразяват недоволство от обслужването на сервиза на Еуратек. Странно защо, но явно с умисъл, сте пропуснали всички положителни отзиви за работата на сервиза. Също така никъде не упоменавате, че недоволствата са свързани предимно с „Еуратек” в София. А както всички знаем (надявам се и Вие), фирмата има магазини и сервизи не само в столицата, за които общо взето няма и една лоша дума. Защо премълчавате това? Вие би трябвало да сте запознати с факта, че недоволствата, свързани с фирмения сервиз на „Шкода” са характерни за кой да е друг фирмен сервиз, т.е. „Еуратек” не прави някакво изключение. Но и това никъде не го споменавате.

Възмутени сме и от написаното, цитирам: „...Автомобилът е с относително добро съотношение цена-качество и при малък пробег може и да не покаже никакви сериозни дефекти. При интензивно каране обаче, както например това се случва с колите, купени за таксита, проблемите никнат като гъби...”. Как трябва да разбираме това? Провели сте анкета? Допитали сте се до достатъчен брой собственици на „Шкода”? Явно не! Дори не сте си направили труда да проверите европейската статистика за съотношението пробег/брой дефекти, където марката „Шкода” е в челните позиции по качество! Използвате мненията на няколко таксиметрови шофьори и по тях заключвате за качеството на една автомобилна марка? Това не е нито професионално, нито компетентно. И най-малкото етично. Както на всички ни е известно, таксиметровите шофьори не са доволни от нито една марка автомобили. И ние, и Вие знаем защо! Защото когато автомобила има някакъв проблем, те се опитват да го отстранят по възможно най-евтиния и съответно най-неудачен вариант, в резултат на което се появява серия от други проблеми, пряк резултат от непрофесионалното отстраняване на първия. Ако приложите подобна „поддръжка” на която и да е друга марка, със същата сила ще можете да напишете, че и тя не е качествена. Возил съм се в таксиметрови „Опел”, „Сузуки”, „Хюндай” и др. За всички тях ще се намери някой таксиметров шофьор, който да каже, че не са качествени. И защо? Защото побългаряването на ремонтите води до отрицателни последици. Много хора така и не осъзнаха, че да управляват такъв тип автомобил не е като да карат „Лада” от едно време, където с подръчни материали може всичко да се отремонтира.

Всъщност така и не разбрахме защо не се допитахте до стотиците доволни собственици на „Шкода”, които са навъртяли по 200 000 км без никакви сериозни ремонти? Защо умишлено (явно) не цитирахте някой от тях? Защо в „статията” пишете горди в кавички („горди”)? На базата на какво определяте това чувство в собствениците на „Шкода”. Има още един куп въпроси, които ние не смятаме за нужно да задаваме, защото сме убедени, че няма да намерите отговори за тях.

Всички ние, гордите собственици на марката „Шкода” се дистанцираме от Вашата публикация, защото смятаме, че тя не е коректна, в противоречие е с всякакви европейски анкети, класации, тестове, статии в реномирани автомобилни списания и не е подкрепена с никакви цифри, които ако си бяхте направили труда да потърсите, щяха да оборят мигновенно написаното от Вас.

Всички ние, гордите собственици на марката „Шкода” настояваме да публикувате опровержение на публикацията. Готови сме да публикуваме материал в реномирано българско автомобилно списание по този повод, за да опровергаем написаното от Вас и да запознем всички читатели с качествата на автомобилите „Шкода”, както и с достойнствата на официалния вносител и сервиз „Еуратек”

Копие от това писмо, брой на в.”Стандарт” от дата ....... ,официално изразяване несъгласието с Вашата публикация и подписите на всички членове на „Шкода клуб България” ще бъдат изпратени до „Еуратек”.

 

С уважение:

Администратора на форума „Шкода клуб България”

 

Подписи.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.