Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

мнооого проблемно палене?


joeless

Recommended Posts

та ... имам проблем с паленето - въртя по минута и повече докато се закашля лекичко, за да успея да напомпя газта и чак тогава едва-едва припърква, напомпвам пак и все пак успява да запали, на едва-едва оборотите, направо се чудя че успява да тръгне :( много е зле

Ако се случва само когато е студена - пак може и да е нормално, ама и на вече загрята, карана 40-50 километра и оставена за 1/2 час (охладена до 60°С) пак така прави :evil: ако я припаля пак скоро след като съм я изгасил - няколко минути напрмер - няма проблем - пали на секундата..:?

 

от акума не е - зареждах преди има-няма 3 седмици, а и върти добре поне според мен... като няма тоци едва-едва врътка - бил съм и така и пак по-лесно пали... само върти без да пали сега :roll: :evil:

 

Някой има ли идея какво да погледна, мога ли нещо да направя? :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми май от камерата което е вътре в карб-а има един поплавък и една игла която пуска бензина мое би по-рано затрваря отколкото това е нужно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разтегнато платно на бензиновата помпа може да е Полското е 6лв чешкото 10 в софия

 

Сашо, за 19 години откак се возя и 2 откак карам Шкода(година и половина от които законно :mrgreen: ), за пръв път чувам за разтегнато платно :oops: .

 

И според мен е ниско нивото в поплавъковата камера. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Goga,

 

Един единствен път Шкода ми е спирала на пътя - скъсано платно на бензиновата помпа. Та си мисля че и разтегляне е възможно...

А се сещам и за още една причина - изкривен капак на карбуратора. Като не уплатнява добре изпарява бензина и след това пали след доста въртене - трябва си време да напълни карбуратора.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за платното - случвало ми се е точно твоя случай - карах половин година докато разбера какво трябва да се пипне, за да почне да пали.

 

То има и разни клапанчета по пътя на бензина (в помпата и в карб-а), провери ги и тях, но най-вероятно платното се бъзика.

 

Успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря, ще пробвам да я закарам в някой сервиз утре... или когато мога...

а всъщност дали е сложна операция? Мисълта ми е - ако не е крайно сложно и няма фини нистройки след смяната - да си го направя сам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Признавам си - за мембраната, дори не предполагах, че може да се разтегне, мислех, че се къса направо :oops: .

 

А се сещам и за още една причина - изкривен капак на карбуратора. Като не уплатнява добре изпарява бензина и след това пали след доста въртене - трябва си време да напълни карбуратора.

 

Поздрави

 

А може и уплътнението между кутията на филтъра и карба да е "виновно" (ако си спомняш ти ми даде такова, защото моето беше скъсано). Оттам мойта смучеше въздух, изпаряваше се бензина от карба и доста трудно палеше на моменти :( .

 

 

Galliard, май няма как да е от клапаните в бензиновата помпа. Доколкото съм чувал, залепнат ли - няма палене, докато не ги смениш (аз за това, като типичния маниак си нося и такива като пътувам на дълъг път :oops:).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

плътнитела на кутията на филтъра наистина е леко прокъсан, но пък допреди два месеца карах с още по съдран, и с него калата е карана с години - без проблеми... Ще го погледна за всеки случай, макар че не ми се вярва да е това...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега на сто процента съм сигурен ,че проблема е в възвратният клапан на безиновата помпа той не държи бензина се връща обратно през него и за да запалиш е нужно мотора да се развърти за да може помпата пак да го подкачи.не си барай карборатора,ако нивото е ниско когато изкачваш голям наклон на голяма предавка с малки обороти на двигателя коата ще започне да прекъсва следствие недостиг на гориво ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Q si proveri marku4a za serovoto ako e skusan e ot nego poema vuzduh ;))))

 

 

От него също така се чува съскане като натиснеш спирачката и се изменят оборотите на двигателя. Освен това темата е от преди 2 месеца, колегата очевидно си е решил този проблем и не виждам смисъл да се изравят стари теми. Поздрави!

 

П.П. И пиши на кирилица :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.