Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Какво ще правим с нашите дизели?


Брадата

Recommended Posts

Добри перспективи пред системите за впръскване на дизелово гориво „common-rail”

15.05.2007 10:05

 

 

Още през тази година фирмата Robert Bosch GmbH ще повиши производството на системи за впръскване на дизелово гориво тип „common rail” с 20%.

 

Системите за впръскване на горивото тип „common rail” в Bosch се произвеждат вече 10 години. За това време с тях са оборудване повече от 33 милиона автомобили.

 

От Bosch заявяват, че новото поколение на системата, заедно с промени в изпускателната система на автомобилите, ще позволят да се изпълнят изискванията на нормите за опазване на околната среда Euro 5 и Euro 6, а също и изискванията на американските норми за опазване на околната среда.

 

Според Bosch от 1990 година до днес, вредните емисии от дизеловите автомобили са се понижили с 95%, а потреблението на гориво е намаляло с около 30%. Първите автомобили оборудвани със системата за впръскване на дизелово гориво тип „common-rail” изработени от Bosch, бяха Alfa Romeo 156 и Mercedes-Benz 220.

 

 

Bosch сега има за цел да участва в производството на дизелови двигатели и извън Европа.

 

През последните години расте популярността на дизеловите агрегати в САЩ. От Bosch прогнозират, че делът на дизеловите двигатели в САЩ ще се повиши от сегашните 6% на 15% през 2015 г.

 

В полза на дизеловите двигатели е и фактът, че те имат с 30% по-нисък разход на гориво и с 25% по-ниски вредни емисии, в сравнение с модерните бензинови двигатели.

 

Голям ръст на производството и на използването на дизелови двигатели прогнозира Bosch и в Азия. През тази година Bosch ще продаде в Китай и Индия 100 000 системи за впръскване на горивото тип „common-rail”. През 2010 г. там фирмата ще продава около 1.3 милиона броя от тази система.

 

Това означава, че още през 2015 г Bosch ще изнася половината от произвежданите системи за впръскване на дизелово гориво тип „common-rail” именно в тези две страни.

 

През следващите две години производството на дизелови двигатели със системата „помпа-дюза” ще бъде окончателно спряно и заменено с дизеловите двигатели тип „common-rail”.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През следващите две години производството на дизелови двигатели със системата „помпа-дюза” ще бъде окончателно спряно и заменено с дизеловите двигатели тип „common-rail”.

 

Ами всички Шкоди май са помпа-дюза и не са толкова зле. Не виждам как толкова скоро ще престанат да ги правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брадата, новия Суперб ще бъде с комън рейл ако не се лъжа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ти пък за какво се притесняваш?!?!? Да се бях притеснил аз или някой с двигател като моя го разбирам, ма ти?!?!?

Карай и не се плаши. След 5 години никой си няма на идея кво ще караме.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притесненията са ми чисто финансови. Ако VAG спрат производството на PD компоненти за първоначално вграждане, т.е. ако произвеждат ограничени количества само за резервни части, то те ще са по - скъпи от сегашните и съответно това ще ни се отрази при бъдещи ремонти.

Аз не се съмнявам, че моята Фабия ще продължи да върви безпроблемно, но един ден ако ремонтът й стане скъп ще имам проблем при последващата продажба от моя страна. От друга страна не знам друг производител различен от VAG да произвежда PD и това автоматично насочва евентуален ремонт в специализирани сервизи на VW или Skoda или пък доставка на компоненти на монополни цени.

Това е. Разсъжденията са ми чисто хипотетични.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори днес да спрат производството на PD поне още 10-15 години ще се произвеждат резервни части. Това е задължително. А до тогава се надявам да сменим колите с нови :mrgreen:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, лично моя, ще го скъсам от каране! Немам никви притеснения, че ще ми се наложат ремонти и ще се окаже, че няма части... Карам и си свиркам :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти стига си спамил ами идвай да пием бира в Бг! Че твоя дизел ремонт няма да доживее с това стоене в гаража!

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 95% да са намалели вредните емисии от дизеловите двигатели от 1990 досега. Че нафтата вече не гори ли? Нещо ме съмнява.

За частите PRR има право - минимум 10-15 години след спирането на съответния автомобил от производство са длъжни да произвеждат части за него. А ако има и после пазар, някой все ще го заеме - я китайци, я турци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с частите е най-малкия проблем. Някъде из сервизната книжка май дори си пишеше срока-10 години след спиране на модела продължават да се произвеждат всички части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пожелавам на всички ни, да си караме количките и да си свиркаме ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.