Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia RSm 1.8T (част 2)


Recommended Posts

Здравейте , първо искам да кжа сори за дългото отсъствие от форума :(

Нека да продължа с темата по моя проект :)

За начало колата вече е доста променена , за тези които се сещат как изглеждаше преди :)

В момента колата е с раздути калници и нова предна броня , задната е оригинална от РС , само накря е раздута да пасне на линията на веждите. В момента се прави и антикрилото , идеята беше колата да има до някъде моторспорт вид :)

o633147932687187500.jpg

o633147935406406250.jpg

На скоро дойде времето да се помисли и за добри спирачки , тъй като заводските 288мм и еднобутални апарати според мен са прекалено слаби когато става дума за перформансе.

Така и се сдобих с 6 бутални апарати от Порше Каен и 345х32мм дискове от Мерцедес МЛ430. С малко старание и мислене за около 2 дни влезнаха в колата :)

Няма да казвам че спирачните свойства на колата се промениха драстично :):):):)

o633147932816250000.jpg

o633147932960781250.jpg

o633147932522031250.jpg

 

Сега остава да се сложи задното крило , като в най-скоро време ще сложа снимки.

За съжаление в момента колата е разглобена тъй като имах някой дребни проблеми , но до 1 седмица мисля да е извадя и да гоним по добри времена от миналата година. Дано :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави колега!Това продължава да бъде най-радващата ме в Пловдив кола!

Я спомени и последните данни за двигателя,че се получиха някви разногласия...

Успех с довършването!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , първо искам да кжа сори за дългото отсъствие от форума :(

Нека да продължа с темата по моя проект :)

За начало колата вече е доста променена , за тези които се сещат как изглеждаше преди :)

В момента колата е с раздути калници и нова предна броня , задната е оригинална от РС , само накря е раздута да пасне на линията на веждите. В момента се прави и антикрилото , идеята беше колата да има до някъде моторспорт вид :)

o633147932687187500.jpg

o633147935406406250.jpg

На скоро дойде времето да се помисли и за добри спирачки , тъй като заводските 288мм и еднобутални апарати според мен са прекалено слаби когато става дума за перформансе.

Така и се сдобих с 6 бутални апарати от Порше Каен и 345х32мм дискове от Мерцедес МЛ430. С малко старание и мислене за около 2 дни влезнаха в колата :)

Няма да казвам че спирачните свойства на колата се промениха драстично :):):):)

o633147932816250000.jpg

o633147932960781250.jpg

o633147932522031250.jpg

 

Сега остава да се сложи задното крило , като в най-скоро време ще сложа снимки.

За съжаление в момента колата е разглобена тъй като имах някой дребни проблеми , но до 1 седмица мисля да е извадя и да гоним по добри времена от миналата година. Дано :)

Супер е като я видя в огледалото ще знам да бягам бързо в дясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми е любимата Шкода тука около Пловдив...просто няма друга толкова красива...много е готина човек...завиждам ти :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много яка си я направил, а с тези апарати е направо убиец. За джантите няма какво да си говорим - номер 1 са. От къде си ги взел, може ли малко повече инфо конкретно за тях? Браво за положения труд и вложените пари. Резултата определено си заслужава.

 

=D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави колега!Това продължава да бъде най-радващата ме в Пловдив кола!

Я спомени и последните данни за двигателя,че се получиха някви разногласия...

Успех с довършването!

Двигателя не е променян скоро , Garrett GT2871R турбина , голяма помпа и инжектори , интеркулер и т.н.

Карам на налягане 1.4-1.5 , мощност около 350-370 к.с.

Друго няма :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много яка си я направил, а с тези апарати е направо убиец. За джантите няма какво да си говорим - номер 1 са. От къде си ги взел, може ли малко повече инфо конкретно за тях? Браво за положения труд и вложените пари. Резултата определено си заслужава.

 

=D>

Джантите са StilAuto СР400 18х8,5 , само че оригинално са си сребърни , аз си ги направих златисти.

Купувах ги 2001 година от Аутогруп в София , така че не мога да ти кажа актуална цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто е невероятна много добре са си паснали нещата.Труда, който си го вложил в колата си заслужава, само искам да те питам колко пари ти излезна новата спирачна система :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно голямо БРАВО и от мен - знам, че е струвало МНОГО пари, но резултата наистина си заслужава. Успех в доизкусуряването и дано по-скоро я видим готова, пък и да ни повозиш малко ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля, че всички със затаен дъх чакаме "Част 3" =D>

страшни стилно е пипната колата - топ техника и екстериор, който не ти бърка в окото, старахотно, евала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави колега!Това продължава да бъде най-радващата ме в Пловдив кола!

Я спомени и последните данни за двигателя,че се получиха някви разногласия...

Успех с довършването!

Двигателя не е променян скоро , Garrett GT2871R турбина , голяма помпа и инжектори , интеркулер и т.н.

Карам на налягане 1.4-1.5 , мощност около 350-370 к.с.

Друго няма :)

 

е.аси майката човече, тази кола ме разби... как и пъхна 350 магарета под капака? Колко беше оригинално?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е уникална просто...аз съм е виждал тука в Пловдив и в Асеновград се подвизаваше известно време...и на Божурище съм е виждал също...това е просто жестока кола...370 коня..без коментар :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаааа... супер е колицата. Браво за ентусиазма. И на снимки и на живо е много добре миналата година я видях на кръговото на 4 ти километър и изглеждаше супер...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто е невероятна много добре са си паснали нещата.Труда, който си го вложил в колата си заслужава, само искам да те питам колко пари ти излезна новата спирачна система :)

Апаратите взех на старо с нови накладки за 800 лв , двата диска са Zimmerman за 180 лв . с стругари и всичко някуде около 1100 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави колега!Това продължава да бъде най-радващата ме в Пловдив кола!

Я спомени и последните данни за двигателя,че се получиха някви разногласия...

Успех с довършването!

Двигателя не е променян скоро , Garrett GT2871R турбина , голяма помпа и инжектори , интеркулер и т.н.

Карам на налягане 1.4-1.5 , мощност около 350-370 к.с.

Друго няма :)

 

е.аси майката човече, тази кола ме разби... как и пъхна 350 магарета под капака? Колко беше оригинално?

AGU мотор , 150к.с. оригинално :) На диното показа 255кВ на колелата :):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AGU мотор , 150к.с. оригинално :) На диното показа 255кВ на колелата :):)

Това трябва да е бензин с мотора 1,8Т нали?

 

Аха.

 

 

Колата е страшна! :mrgreen: Евала за ентусиазма!

 

AGU беше старият мотор с жило, нали? Бях чел, че новият (с датчик) има по-добри дадености, понеже турбото му е хибридно и е с по-големи дюзи, но като гледам в твоя слуай това не е от особенно значение, понеже си ги сменил.

 

Според теб какво може да се изкара от новата генерация на тези мотори (BJX, примерно), без сериозни хардуерни промени (само кулер и интейк)? Да става за ежедневна софийска употреба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AGU мотор , 150к.с. оригинално :) На диното показа 255кВ на колелата :):)

Това трябва да е бензин с мотора 1,8Т нали?

 

Аха.

 

 

Колата е страшна! :mrgreen: Евала за ентусиазма!

 

AGU беше старият мотор с жило, нали? Бях чел, че новият (с датчик) има по-добри дадености, понеже турбото му е хибридно и е с по-големи дюзи, но като гледам в твоя слуай това не е от особенно значение, понеже си ги сменил.

 

Според теб какво може да се изкара от новата генерация на тези мотори (BJX, примерно), без сериозни хардуерни промени (само кулер и интейк)? Да става за ежедневна софийска употреба.

 

Значи AGU , AEB генерация моторите които се водят по стари от тези които са с 7.5 мотроник и са с електронна газ , са доста по добри .

АGU генерация моторите са с по големи портове на главата , главата като цяло има по-добър flow , колектора(смукателния) е с доста по големи рънери и т.н.

Новите мотори са доста по оптимизиране от гледна точка на икономичност но са малко по слаби като механика от старите.

 

BJX не ми говори нищо , но ако е 1.8Т с мотроник 7.5 , най вероятно е с ко3спорт турбина. Кулер и чип евентуално около 210 к.с , ако е с нормално К03 около 190-195 к.с , и в двата случая говоря за конвенционални чипове.

Аз лично съм правил AYQ ako не се лъжа за кода , с пик 1.5 и холд 1.2 бара докъде може да остиска турбината.

Koлата беше сеат ибиза 2001 , и даваше много ниски 15-ки на божурище като ставаше за всекидневно каране ...

Под интейк незнам какво визираш , филтри , или тръбите преди турбото които продават различни фирми.

Приятна кола за каране :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.