Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Изправен съм пред дилема


maxrpm

Recommended Posts

Лично според мен няма нищо смешно. Въпросът ти е труден защото повечето мотори включително и този които продавам никога не съм му чувал гласеца. Собственика твърди че е на 5000 от основен ремонт. Примерно ти го продавам, а тои се окаже боклук и става гафа. Потърси някоя стара 120ка за продажба. Покараи виж и мотора как работи. Сваляш и прехвърлях. Останалото за скрап и резервни части и горе долу смятам че може да ти излезе 100 кинта назад цялото занимание

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да си му премерил компресията не можеш да си сигурен и никой не може да ти даде пълна гаранция. От ЕМК-33 Любо не ме е лъгал досега с частите втора ръка, той имаше един двигател и сигурно ще го даде евтино, но все пак не може да нямаш едно наум, че вероятно колата е била карана и поддържана като служебна.

Та ако искаш да си напълно сигурен, трябва да го свалиш от някоя кола, като преди това го видиш как работи. Аз имам резервен двигател, но ако търсех да купя бих го избрал именно така. Примерно отиваш при Сашо на Брегалница, питаш го има ли кола за разглобяване с работещ двигател да го видиш, мериш компресия, свалят ти го и си го вземаш.

Ти като свалиш главата би могъл да провериш дали е крив блока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо, а защо не му направиш основен ремонт? :roll: Не може да си сигурен, че ти е крив блока преди да си се уверил в това. Малко лаишки се изказвам, ама според мен, не се сменя двигател току така, особено като ще купуваш нов "на сляпо".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

притегни болтовете на главата на 7 кг . ако продължава да духа компресия във водната риза - 8, 5 кг на болтовете . ако пак продължава - 9 кг . по този начин при мен спря да духа на 13,5 кг/м .

 

двигателя ти работи добре - има мощност и както ти ми каза не гори масло . съединителя е добре - ако не беше ок - нямаше да можеш да превърташ гуми . запалването ти играе но ще се примириш с това. предния мост се мести целия - виж дали гайките на шпилките не са му се разхлабили . карбуратора има нижда от малко сваляне на нивото в поплаваковата камера. за стартера - с този 5 метров кабел от акомулатора до стартера - много падове имаш . когато върти на шпилката на стратера има 7 (седем) волта - имаш 3- 4 волта пад по кабелите . за скоростите - имаш една касетка за смяна .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кофти....

ти нали си купи двигател от Миро(хашек) преди половин година и нали беше от 120ка GLS с изпъкнали бутала и тн тоя ли двигател не става ???

 

потвърждавам мнението че купувай двигател който си чул и видал как работи. Като някой ти твърди, че е след основен ремонт му кажи, че му даваш парите след като го сложиш двигателя и видиш, че компресията е над 10 и е равномерна на вс цилиндри>> ако почне да се дърпа и неиска значи лъже!!!

 

а по какъв начин ти се е скапала веригата за 150 км, че моята е на някаде 4000км след смяна и все още си е читава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първа стъпка - 4,0 kg болтовете , 2, 5 кг гайките

втора стъпка - след 15 мин 5,5 кг болтовете , 2, 5 кг гайките

трета стъпка - чакане да мине поне 1 час - 5,5 кг болтовете , 2, 5 кг гайките ,реглаж на клапани.

червърта стъпка - палене на двигателя за 15 мин работа - 5,5 кг , болтовете , 2, 5 кг гайките, реглаж на клапани.

пета стъпка след 850 км пробег - 5,5 кг ,болтовете , 2, 5 кг гайките , реглаж на клапани .- така поне аз знам че се прави тази работа . преди да се започне качването на главата блока и главата се изчистват до блясък . резбите на болтовете се изчистват също - телена четка или по- добре флашка . резбите в в блока се изчистват от боклуци посредствон въздух под налягане / метчик и се изсушават от вода / масло . желателно да се използват нови болтове за да няма изненади.ако на някой не му се чака единия час може да си го спести с почукване по главите на болтовете с чук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евала колега не се бях сетил да ги пращат там кадето им е мястото а именно http://skodaclub-bg.org/forum/ :lol::lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евала колега не се бях сетил да ги пращат там кадето им е мястото а именно http://skodaclub-bg.org/forum/ :lol::lol::lol:

;)

 

 

МНОГО ДОБРО!!! :smt009 :smt009 :smt009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове искам само да споделя малко опит относно така наречената компресия. Има бая тарикати дето си купуват добавки и ги слагат за около 500 километра колата има убииствена компресия. Говоря не само за коли нов внос, а дори за жигулки и джогани. Купуването на двигател втора употреба си е като колата втора употрба. Просто разчиташ на късмет, дори да провериш всичко нещата наи накрая опират до късмет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.