Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бензинова помпа за Фелиция 1.3 карбуратор


Dereal

Recommended Posts

Здравейте, колеги.

 

Ще сменям бензиновата помпа на возилото, защото вече не нагнетява достатъчно.

 

Но има 2 вида бенз. помпа за тази кола в магазините - едната е като моята капсулована (и няма начин да се ремонтира, ако сдаде багажа), а другата не е капсулована и има утайник. Цената им е почти еднаква, даже втората е по-евтина, но се чудя дали да я сменям с тази с утайника.

 

Дайте съвет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи тази капсулованата.Различават се по дебита.Внимавай обаче от къде купуваш , за да не ти се наложи да купуваш два пъти като мен. Имам пост в раздела магазини, как ми пробутаха една фалшива помпа за 64.00лв и тя работи около месец и после не можах да я върна защото не взех касова бележка и в магазина се направих че не съм я купил от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък да попитам в тази връзка за помпите на фаворитовите мотори пак ли важи разликата в дебита спрямо по-старите помпи? аз, както повечето знаят, сложих на моята шкода 110Р фаворитов мотор, но понеже резервоара е отпред като не я карам 1-2 седмици и се изпари бензина от карбуратора после много трудно палеше, затова избрах варианта по-стар модел помпа с лостче, но сега се чудя дали пък не ми спъва колата поради по-малък дебит? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и да има хора, които са го правили, затова попитах - съвсем скоро ще слагам оригиналния мотор да го разработвам след основния ремонт, така че проблема автоматично отпада

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с помпа за 120 ,иначе съм с фаворит и разлика в дебита не установявам,само като вкл.от газ на бензин е малко трудно иначе няма разлика при каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Благодаря колеги, взех капсулованата. Оказа се обаче, че и електронния блок се е прецакал. Много ми е интересно за какво е този електронен блок при положение, че това не е инжекцион, а карбуратор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какъв електронен блок става дума. Единственото по-електронно нещо за което се сещам е комутатора на запалителната система. Ако той не е в ред няма да работи изобщо колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, Viktor, точно за този комутатор става дума. В сервиза казали, че не работи както трябва, не че въобще не работи. Освен това помня как на нашата като беше нова - на 30х. км изгърмя. Явно не е надежден елемент.

 

Но отделно от това - защо въобще има такъв комутатор? Не съм разбирач, но повечето други автомобили май нямат такова нещо. А пък оскъпява и дава още един чарк, който може да се разваля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е възможно да има безконтактно запалване без комутатор - той получава сигнало от делкото и прекъсва минуса на бобината всеки път когато трябва да протече искра. Аз съм си купувал по 25лв. втора употреба комутатори - имам два, единия за резерва като излизам извън София. За сега и двата работят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е възможно да има безконтактно запалване без комутатор - той получава сигнало от делкото и прекъсва минуса на бобината всеки път когато трябва да протече искра. Аз съм си купувал по 25лв. втора употреба комутатори - имам два, единия за резерва като излизам извън София. За сега и двата работят.

 

Съвсем възможно е - прави се с датчик на Хол. Няма комутатор, няма механика!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е възможно да има безконтактно запалване без комутатор - той получава сигнало от делкото и прекъсва минуса на бобината всеки път когато трябва да протече искра. Аз съм си купувал по 25лв. втора употреба комутатори - имам два, единия за резерва като излизам извън София. За сега и двата работят.

 

Съвсем възможно е - прави се с датчик на Хол. Няма комутатор, няма механика!

 

Поздрави

 

Eми електромагнитния датчик или датчик на Хол само образува сигнал за комутатора. Безконтактното запалване било то и бездистрибуторно винаги има комутатор. На twin spark-а има два комутатора - по едни за всяка бобина, на най-новите системи бобина свещ комутатора е вграден в бобината транзистор и за това са с по 3 извода. Може да няма делко, но комутатор не чоже да няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда... комутатор и дистрибутор май са две различни неща. Едното (комутатор) в превод означава прекъсвач, а другото (дистрибутор) в превод е разпределител.

След това уточнение мога да кажа че има запалване без комутатор, както и запалване без дистрибутор. Вярно че без дистрибутор е рядко явление, но има. И май не при Шкода.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.