Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Мотора притропа...


werz

Recommended Posts

Как така ти притропа мотора :? Казах ти аз да я караш по-леко докато се разработи :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Културен.некултурен мотора притропа-ЕТ са наред-защо все на мене ](*,) asd

 

 

Обясни ако обичаш, какво означава това притропване на мотора? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз казвах че първите хххх километра трябва да се кара по-внимателно, но карай. Сега и да говорим си е след дъжд качулка...

 

По-скоро стискаме палци да се окаже нещо дребно и лесно отстранимо. И след това 1000-2000км много внимателно да се поразтъпче колицата пак.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз казвах че първите хххх километра трябва да се кара по-внимателно, но карай. Сега и да говорим си е след дъжд качулка...

 

По-скоро стискаме палци да се окаже нещо дребно и лесно отстранимо. И след това 1000-2000км много внимателно да се поразтъпче колицата пак.

 

Поздрави

 

Я кажи според теб, след като колата ми вече е на 5,000км. мога ли да натискам до 3,500 оборота :roll: Питам защото нямам опит с дизелите ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно можеш да почнеш да я понастъпваш. Но постепенно. Имай предвид че преди първата смяна на масла турбото ще изключва към 4000 оборота. Поне при мен беше така. След това (т.е. след 15к км) спокойно си вдигам 4300-4400 оборота. Повече не съм я настъпвал...

Поздрави

 

BTW - по време на разработването не се препоръчва продължително каране на едни и същи обороти. Т.е. хубаво е от време на време да се превключи на по-ниска предавка и после пак на по-висока. Е, освен на магистралата където свалянето на предавка си е опасно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много PRR, значи ще съм спокоен :)

 

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

stenly, в книжката си пише кога на кви обороти да даваш и кога да сменяш скорост и колко км трябва да караш предпазливо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, че не вярвам на това, което пише в книжката, но предпочитам да разработвам колата си по-дълго време ;):D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле ужас, как така ще остане без масло на 5800км?

Нали има лампи, които предупреждават... дано наистина да ти признаят гаранцията... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи мотора е на салата.Относно маслото-проверих го точно преди да отида на Бояна-в норма беше.Друг е въпроса ,че нещото стана на 5500 оборота,което значи,че повечето масло е било в главата и коляновия вал се очаква да е с по-тънък филм.Иначе що се отнася до температура и налягане и те бяха в норма.В понеделник първото нещо дето направиха като я приеха беше да я качат на ел.стенд и да проверят за чип тунинг,обороти и аларма за масло-всичко беше наред,даже ми препрограмираха компа.Въпроса е ,че е крайно неприятно,че за един месец 2 двигателя,които са чисто нови получават съвсем еднакви проблеми-като единия е на 150 часа и 1400киловата ,а другия на 147 киловата и близо 6к км-съдба.Относно гаранцията-няма за какво да се притеснявам-гаранционните условия не са нарушени.Въпроса е дали турбото е засегнато,дали катализатора е засегнат-пушеше.Официално чакам отговор от Чехия с информация как ще протече ремонта-вариантите са 2 Austausch-или Rumpfmotor.Лошото е,че господин Блекпърл има повече информация от мен-може да я я получил само от ЕТ,което в никакъв случай не е етично-наличната по-горе ибформация я научих преди час официално и то с ебати трудностите.Въпреки,че без да отварям мотора имах достатъчно познания да съм 100% сигурен за проблема-казах го на ЕТ ма те не повярваха на някъв лаик-нищо видяха,че съм прав.Последните 2 месеца ме гони изключителен карък с машините :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

werz,

 

Стискам ти палци за бързо и качествено решение на проблема. Наистина странно, но нали за това е гаранцията. Случва се...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото беше проверено в младост на студена кола-нормална температура при непалена 1 ден кола-преди колата да отиде на Бояна.Мисля си,че съм бая компетентен да знам как се мери масло все пак.Относно ръчкането-колата има неголямо количество стартове на 400м примерно около 10на 15 иначе се сменя на доста ниски обороти.Въпроса е ,че вероятно колата е с фабричен дефект в биелните лагери,но това или другите твърдения,че е карана без масло и пр са 100% недоказуеми тъй като мотора е на салата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти беше на Бояна знаеш-а вероятно си и чул!Или поне на Бояна беше черна Фабия РС с половин затъмнена броня,паркирана до газта-заради нея направих гонката,щото чаках собственика да се запознаем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи не просто съм се объркал и има черна Фабия РС досущ като твоята-всичкия кит и половината мод от линка дето го даде колегата.Били ми дал на ЛС ГСМ да си поговорим какво точно знаеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

werz, много съжалявам за случилото се :? Дано колата се оправи :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стискам палци. Знам, че всичко ще се оправи, но дано е по-скоро ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яко бъзик отнесох последните дни,как автомобилния спорт бил осеян колянови валове и че като дойде време за смяна сменям не масло,а мотор.Вече колата ми е поета от отдел,,Гаранционни ремонти",но ако е хубаво някой да ми снима гаранционните условия ако ги има.Иначе след философски разсъждения ми мина малко,минах фазите на самообвинение и обвиняване на Шкода и се напих като куче. :mrgreen:

 

ПС Не пожелавам на никой друг да му се случват такива тъпни,но живота си е такъв-винаги трябва да си готов нещо да те изненада отзаде и да си готов да го поемеш,колкото и да боли.Е мен ме позаболя :|

 

ПС2:собственик на шкода-тва да го махнете за известно време,ако може :oops:

 

ПС3: Ако може някой модератор да разкара офтопика,който надробих-наистина мисля,че културата на шофиране е по-интересна тема от мойте неволи.Все пак ако някой има интерес отворете нова тема и ще ви информирам за развитието на случая

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи мотора е на салата.Относно маслото-проверих го точно преди да отида на Бояна-в норма беше.Друг е въпроса ,че нещото стана на 5500 оборота,

На всеки може да се случи,но си мислех че 5500 обората са множко за който и да е дизел.Скорошно връщане в нашите редици и с по-малко агресия към газта :?

EDIT:Извинявам се за коментара с дизела.Сега разбрах,че си с Октавия RS,след като прочетох дрги твои коментари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всеки може да се случи,но си мислех че 5500 обората са множко за който и да е дизел.

 

Прав си, само дето Octavia RS е бензинова :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти беше на Бояна знаеш-а вероятно си и чул!Или поне на Бояна беше черна Фабия РС с половин затъмнена броня,паркирана до газта-заради нея направих гонката,щото чаках собственика да се запознаем

 

Ами, аз бях това. Понеже съм бивш Опел драйвър си ходя в неделя вечер на Опел среща на ОМВ и си говорех с опелистите. Не съм разбрал, че искаш да се запознаем.

Както и да е. Когато си оправиш колата, живот и здраве, ще се видим някъде да се запоезнаем и да пием по бира. Аз черпя. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Октавия РС има и дизел 170 коня 2.0 ТДИ!...

Да, ама от ЕТ се правят на ощипани за нея. Аз като ги питах ми казаха, че не я предлагат :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.