Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тунинг за Fabia RS


Recommended Posts

Да, като гледам крайния резултат, определено си заслужава парите ;)

А някой да знаеш да е слагал подобно нещо.Искам "вода от извора" с подробности.Тия в сайта си могат да качат какви ли не суперлативи.не се доверявам така лесно,въпреки че са май водещи в таз област.Но....все пак сме в БГ ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

 

Драсни и на мен какви оферти имаш. Пък може и на по бира да се видим :mrgreen:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълня, че много от чиповете на френските коли се пройзвеждат на българският пазар! И не само.. Дали това предполага по-малка цена? Като качеството е едно и също. Работи се под строг пройзводствен контрол и това е определящо за цената им! А тези от типа по-малко пари, мисля, че трябва да ги отпишете от списъка ,понеже се програмират от какви ли не малки фирми с може би не толкова изявен опит.. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата ти не е гаранционна-стъпките за повече мощност и респонс са следните: 1.Тръба от въздушен филтър от Ибиса Купра ТДИ-справка Аутотехника,цена на мода около 50лв-ефект сигурен(по добър от 90% от афтърмаркет китовете).2.Интеркулер тип Фмик от Голф/Леон 150тди,Купра тди,а най-добре от бус Т5-цена зависи от модела.3Генерация с метален или без катализатор-цена пак-зависи от модела.Горните 3 мода ти гарантират повече мощност-около 150 коня и повишена надеждност на двигателя(почти задължителни са преди чип)

4.Чип-в България със сигурност бързи коли прави Келеша от Варна,но за да има ефект и да намалиш рисковете до минимум е препоръчително стъпка 4 да е стъпка 4.Мощността е от 170 до 200+ коня.

5.Ново турбо Гарет или модифицирано от Ибиза Купра ТДИ-дава повече надеждност в комбинация със стъпка 4 отколкото стандарта.

6.Обработка на глава и портване-за над 200 коня

7.Дюзи от Купра Тди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много сложно ми се вижда.Бих искал да барна само чипа с което да не се налага промяна на други чарколяци в колата.Не държа на максимално изтискване на мотора,а само с 30-ина коня.Благодаря за келеша.Сега му писах на айсикю.Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чипа с което да не се налага промяна на други чарколяци в колата

Това няма как да стане заради 3 точки.1Повече гориво повече сажди-съсъпан катализатор-от там верижна реакция дето води до други лоши работи,ако не генерация то поне кат бек.Второ серийният интеркулер е твърде малък-по-високо налягане-по-висока температура на турбото(турбото си има работен диапазон до колко градуса му е гарантирано да работи)-вероятност от повреди висока.3 По-високо налягане повече въздух-виж в долните сайтове серийната конфигурация

http://www.briskoda.net/forums/attachme ... -turbo.jpg

http://www.dervdoctor.co.uk/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тръба от Ибиза Купра едва ли ще има разлика ако си смениш филтъра с нов конусовиден(външен)!

За кулера-съгласен съм с колегата(дори ще съм му благодарен да ми пусне лично със снимки)-но лично аз не мисля че ще се събере на мястото на оригиналния на Фабията!

За генерацията-тя колата си е на 55-много са и добри тръбите-може да се направи махане на катализатора и задното гърне!Първото гърне едва ли ще спира толкова много-но все пак и то може да се премахне!

Дюзи и портване-те вече са далеч пт нормалния леко пипнат тунинг!

RETURN-искаш вода от извора-ИМАШ Я!

ЗАСЛУЖАВА СИ ВСЕКИ ЛЕВ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим за цял кит с въздушния филтър-да,но все си мисля,че сток кутията има доста предимства.Иначе ето примерен кулер-човека е поорязал от манящина,а не щото е нужно

http://www.jabbasport.com/product_fulld ... ductID=171

Относно генерацията-трябва-

# Decat Pipe

# Cat Back Exhaust

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е прав си за филтъра!А и на кола с климатик не е желателно да слагаю външен филтър-аз затова съм направил 2 в едно-Конус К&Н(все едно си представи самолетен двигател-(перката е конус филтъра) в кутия-отпред е отворена а отдолу самата конусовидна кутия е отрязана и от там влиза маркуча за въздуха!Хем филтъра си дърпа от едната страна-хем и от долу идва въздух от тръбата!

За кулера пак си прав-но аз исках да кажа че на стандартното си място той не може да се смени-а стандартното място на кулера е зад ДЕСНИЯ ФАР!На линка е направено много манияшки-но мисля че е за смента на климатичната инсталация-тя и радиятора остават на заден план-даже си мисля че тя е заменена!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я виж голф 4 тди 150ка-и ще разбереш,че всичко е политика на рестриктиране на 131 от фолксваген.Лично съм гледал частите една по една на етката и ти казвам,че има само 4 промени-турбо,кулер,филтър и д

юзи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Werz като ми мине гаранцията на Октавията ще те питам подробно за мод на колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я виж голф 4 тди 150ка-и ще разбереш,че всичко е политика на рестриктиране на 131 от фолксваген.Лично съм гледал частите една по една на етката и ти казвам,че има само 4 промени-турбо,кулер,филтър и д

юзи

Гледал съм и искам да уточня-че кулера е един и същ!Даже Шкода и на 1.9-90к и на 130 слагат все един и същи кулер-за дизелите на фабия кулера е един и същ-гледал съм а и от ЕТ така са ми казали!

За турбина и дюзи-не мога да споря-а и не знам-не съм се интересувал!Само за колер мислех-но без преправяне-ама зад фара няма как да пъхна по голям! :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел си прави мод на фабия рс и смени кулера :idea: На дитото резултатът беше 167 коня и 400NM! Кулер+чип+генерация, за турбото не съм сигурен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледал съм и искам да уточня-че кулера е един и същ

Значи не си гледал внимателно-на всички двигатели над 131 коня-кулера е точно тоя тип дето съм го дал на снимката.То за това хората са написали в линка,че нищо не се реже ,кърти и подобни простотии.Наистина кулера идва пред радиаторите-където му е нястото,но за тези мотори кулера е малък,за да няма лаг,тоест много малко от работната площ на радиатора бива закрита-15,макс 20%.Иначе все пак ако искаш да запазиш и положение на сток кулер-адски тъпо за мен ,но всеки си избира

http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... t=FMINTFAB

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вендланд не предлагат продукти извън центъра,просто защото всяка кола се обработва индивидуално на диното.Ако си забелязал на мощноста пише до или е някакъв интервал-готов софт нямат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, аз говоря за човека, който ми направи чип за Астрата когато я карах. Доволен съм. От Опел клуба доста хора са си правили софтуера при него и са също доволни. Освен това един познат е правил Голф 4 ТДИ - помпа дюза, 130 коня при него и каза че колата лети и вече 30к км няма никакви грижи по мотора, въпреки че е на доста километри. Някой ако се интересува ще ви свържа с него.

Освен това мисля и с Келеша да говоря чрез приятел, понеже той, доколкото знам, не взима всеки. Ако имате инфо, моля споделете! :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се свързах с Brezel от форума на VW.Човека ми предлага промяна на софтуера за 350 кинта и казва,че е най-добрия вариант за нова кола,когато се гонят не-повече от 30 коня отгоре.Моля споделете мнение дали е удачен варианта със софтуера и ако някой е работил с Brezel да каже що за човек и специалист е.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето хора са доволни от работата му.В смисъл продуктите не са негови,а са на германски фирми за чип-тунинг.Неприятното е,че съвсем наскоро се занимава с ОБД-програмиране и да не забравяме и факта,че доста от ъпрегрейдите му са на коли с повече километри зад себе си и това,кото е предимство при работите с тях-пробвате няколко чипа и този,който най ти харесва го купуваш е малко несериозно при скъпи приложения.Но въпреки,че има доста недостатъци пред индивидуалния чиптунинг,формата на оптимизиране на Брезел има 1 основно предимство-цената,а и според варианта на избрания софт колата ще върви повече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.vimaxtuning.com/Tuning.aspx? ... ec523a8d7b

 

 

тези ти го прават в Германия чипа индивидуално и можеш сам да си прецениш как точно да стане. Аз съм повече от доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.vimaxtuning.com/Tuning.aspx?id=a81ea0d7-b967-4777-9b74-e6ec523a8d7b

 

 

тези ти го прават в Германия чипа индивидуално и можеш сам да си прецениш как точно да стане. Аз съм повече от доволен.

 

Както казах в другата тема и аз при Владо щях да ви пращам. Ако искате да слагет софтуер при него ми пишете, ще ви заведа с препоръка. Освен това, ако ви трябват и някакви ъпгрейд (тунинг) части по колата, той е човека!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.