Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моля за съвет!


valeri_pi4

Recommended Posts

#А принципно за Продавача е нормално количеството ако е м/у мин. и макс.

няма да се минат с 300-400мл я!

 

Да, за продавача от ЕТ :mrgreen: . Братовчедка ми си купи наскоро Шевролет Лачети. Колата струва колкото Фабия с добро ниво на оборудване, предоха й колата с пълен резервоар и всички консумативи на mах ;) . Идеята първоначално й беше да си вземе Фабия, даже да ги вземем двете на куп (нейната и мойта), но отношението на ЕТ я отказа моментално.

 

Айде, преставам да спамя :oops: !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    9

  • krasyhar

    8

  • gogata

    7

  • valeri_pi4

    6

Най-много писали в темата

А в такъв случай каква е процедурата по наливането на ново масло? Как да разбера какво масло ми е сипано в колата (марка/номер). И като купя ново как доливам? Отварям и сипвам? От къде да знам колко, как.., няма ли някакво обезвъздушаване или нещо такова? Може за някой да звучи тъпо, но аз не работя в сервиз, нито си оправям сам колата в гаража. Още повече, че като е чисто нова доста ще внимавам с "направи си сам".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, мерси. Щом го пише в книжката добре. То ясно, че е не е кой знае какво, но просто като си взема чисто новата кола някак си няма да ми се иска да пипам под капака сам, пък било то и за масло. На старото Пежо си му правех разни дребни неща, но новите имат такива системи, че понякога дори не предполагаш как можеш да объркаш нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за маслото питай като взимаш колата, трябва да ти кажат ,запиши си го!!!

 

наливането >> то в книжката може и да пише ама иначе като отвориш тапата(не за антифриза :mrgreen: )

сипваш малко количество чакаш 3 мин да се стече до картера и проверяваш нивото му посредством 'пръчката' ако имаш нужда още доливаш и така докато достигне нормална стойност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ли да се пали двигателя докато чакаш тези 3мин.? И изобщо тази процедура на студен двигател ли се прави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не трябва да се пали, нито трябва двигателя да е топъл. Наливаш известно количество, изчакваш минута, две, три, докато да се стече в картера и проверяваш нивото с щеката. И така докато стигнеш желаното от теб ниво :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя - двигателя трябва да е студен или хладък! Масло не се долива/сипва на топъл двигател.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя - двигателя трябва да е студен или хладък! Масло не се долива/сипва на топъл двигател.

 

Че защо какво ще му стане ако е топъл :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя - двигателя трябва да е студен или хладък! Масло не се долива/сипва на топъл двигател.

 

Че защо какво ще му стане ако е топъл :roll:

 

Може да пукнеш главата/блока. Нали се сещаш как се разбират горещо и студено.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От скоро съм във форума, но ми прави впечатление, че независимо от гадните неща, които се случват в ежедневието и по-точно в общестено-политическия живот на страната, в този форум хората са доброжетлателни и със стремеж за разбиране и взаимопомощ. Феномен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос: Предполагам, че при получаване на нов автомобил от ЕТ през този месец колата ще е с летни гуми. Моля, някой да поясни за ориентировъчната цена за "обуването" на "Октавия"-та със зимни гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос: Предполагам, че при получаване на нов автомобил от ЕТ през този месец колата ще е с летни гуми. Моля, някой да поясни за ориентировъчната цена за "обуването" на "Октавия"-та със зимни гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Октавия я взех Матадор Елит 2. 4 зимни гуми Континентал + 4 стоманени джанти = 1033 лв. от ЕТ

За джантите- 300 лв., останалото за гумите :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, ще си взема ,старата октавия ТОП изпълнение,само да и набарам списъка с екстрите ьиьиьи!!!

Чака ли се за автомобила като подпишеш договора >?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах ,че има и Октавия 4х4 !!! Какво ви е мнението за нея , говорим за октавия 1,!!

ИНтересува ме , повече ли харчи, по скъпа ли е поддръжката и дали мога по желание да си включвам 4х4 или е винаги включено ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4х4-то и на старата, и на новата Октавия се включва автоматично когато компютъра засече, че предния мост превърта. Не може да се контролира включено ли е, изключено ли е. Докато няма такава случка - колата се движи като с предно предаване. Но включването става доста бързо и когато Deimos ме повози в неговата не съм разбрал, че работи само на "предно".

 

При тръгване с повече буквално те рита (той е с 100 кс 1.9 PD двигател), а в завой с доста обороти и газ колата е като на релси - няма занасяне, няма буксуване, само се движи там накъдето си завил! Такова нещо не ми се беше случвало!!! (Вярно, не съм се возил друг път в 4х4).

 

Зимно време това задвижване няма замяна, на мокро също е перфектно. Иначе ако караш в града верояно ще усетиш, че си 4х4 ако много се "гониш" с други коли при светване на зеленото. През останалото време си е съвсем "нормална" кола :D

 

Иначе за харчилъка - пак Deimos каза, че му харчи в града около 7-8/100 - за сравнение другите колеги говорят за 6-6.5/100. Но колата е по-тежка с около 100-150 кг от обикновената и това няма как да не повлияе разхода.

 

Освен това сподели, че Haldex-a (съединителя между предното и задното задвижване) има нужда от профилактика на масло и филтър, но различните "майстори" казали между 20 и 50 х.км което е доста голяма разлика и всъщност не се знае на колко време.

 

4х4 освен това е с повишен клиренс - колата е с около 2 см по-висока от стандартната.

 

И за да съберат отзад втория диференциал са намалили обема на багажника с 100л - 448/1412 за комбито, обичайно е 548/1512.

 

За мен това е идеалната семейна кола - комби, дизел, 4х4 - можеш да возиш когото и колкото искаш, не ти харчи много (и с по-високия разход пак е по-икономична от бензиновите) и е много проходима (макар да не е джип, но сравнение с коли с един задвижващ мост просто не може да се прави).

 

За съжаление старата Октавия не се предлага вече с 4х4 - нито от Еуратек, нито другаде по света, защото е конкурира прекалено много новата, а струва по-малко. И според мен поддръжката също е по-евтина, защото окачването на Новата Октавия е по-сложно и алуминиево, докато старата е стоманена. Дори преди месец когато ходих в Еуратек на "разузнаване" на възможностите единия от мъжете когато говорихме за окачването на двете Октавии каза, че старата е с по-здраво и по-евтино за поддръжка. Смятам, че той печели повече, когато ми продаде по-скъпа кола, докато с тези думи ме насочва към по-старата и по-евтина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.