Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моля за съвет!


valeri_pi4

Recommended Posts

иначе виж последното поло и ми кажи дали не е 1 към 1 с фабията

 

Ти го виж, колега. Трябва доста въображение, сериозни проблеми с очите или 3(или повече) големи ракии, за да го объкаш с Фабия. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    9

  • krasyhar

    8

  • gogata

    7

  • valeri_pi4

    6

Най-много писали в темата

а що става дума за двг...не че не съм фен на дезела

ама много страка шумни са и зимата не пали...наистина за голяма кола си трябва дезел...

Скоро карах една корса 1,7Д някакси лепите за седалката ама не ускорявя?мн странно...а от 0-100км е кат 120ката 20-30сек... :)

 

Зимата не пали ако си с кофти нафта :mrgreen: .

 

За Корсата - прав си, 1.7 DTI е тромав малко. Лепи те за седалката, защото има доста голям въртящ момент (към 180 нютон метра), но прави от 0 до 100 за близо 15 секунди. И все пак като за кола от този клас е супер двигателче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ууу кво ме нападате бе:))

Добре че не си приличат.... :)

 

vwpolosedan_xx.jpg

629492604.jpg

polo_sedan60654_small.jpg

fabia_sedan_02.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм пристрастен за Фабия, затова ще ти препоръчам нея.

Виждам обаче, че се насочваш към Октавия. Не ти препоръчвам старата. Просто е вече стар модел. При условие, че хората са пуснали нов, това да си вземеш от старата е пълна глупост /освен, ако не си влюбен в нея или си ограничен финансово/.

От Октавия2 комби версиа не съм виждал, но предполагам, че е симпатична.

С твоите 120кг., не си ли се замислял за РУУМСТЪР?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но тук гледам ,че Октавия1 немога да си избирам екстрите по отделно,докато на новата мога всичко да си подбера!

 

Не си прав! Отиваш в ЕТ и искаш списъка с екстрите за Октавия 1. Ето ти линк: http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&highlight=%E5%EA%F1%F2%F0%E8&start=15

 

Tafkata,

защо реши че щом има нова задължително трябва да се купи тя? Аз лично избрах старата поради:

1) Изпитана технология и изчистени всички детски болести

2) Дизайн (лично на мен по-ми харесва с много малки изключения по детайлите)

3) Финансова гледна точка

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а що става дума за двг...не че не съм фен на дезела

ама много страка шумни са и зимата не пали...наистина за голяма кола си трябва дезел...

Скоро карах една корса 1,7Д някакси лепите за седалката ама не ускорявя?мн странно...а от 0-100км е кат 120ката 20-30сек... :)

 

VooDoo,

Какви дизели си карал? 1.7D на Corsa си е повече от достатъчен! И това с не-паленето е за дизел от времето на баба ми на поне 1 милион километра. Ако ти е читава нафтата пали по-добре от бензин! ВЕрвай ми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

valeri_pi4 написа:

Мисля ,че старата ,ще е по добрия избор,защото ако е ималко до сега дефекти ,то те вече са излезнали и са отстранени,докато новата тепърва ще прави проблеми!!! оххх

Да припомня само, че февруари станаха ДВЕ години откакто продават Октавия 2 и за "детски" болести и дума не може да става.

Моята е от първите и досега - никакви проблеми.

Успех в избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

valeri_pi4 написа:
Мисля ,че старата ,ще е по добрия избор,защото ако е ималко до сега дефекти ,то те вече са излезнали и са отстранени,докато новата тепърва ще прави проблеми!!! оххх

Да припомня само, че февруари станаха ДВЕ години откакто продават Октавия 2 и за "детски" болести и дума не може да става.

Моята е от първите и досега - никакви проблеми.

Успех в избора!

 

Само да спомена Ford които след 10тата година си оправиха проблемите със Sierra .... и я спряха от производство. Та детски болести не се оправят за година - две. Те дотогава не са се проявили ;)

 

VooDoo,

твоя братовчед разбира от дизели точно толкова колкото ти! Без да се обиждаш! Едно от първите неща които трябва да се научат за дизела е че не се пали с бутане/дърпане. Другото е че при дизел пари за нафта не се пестят. Просто тя е по-капризна от бензина, разбирай по-лесно замръзва. Затова зимата само с хубава нафта и караш...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решил съм ,че ще е Голяма кола!!!

Аз тука ви разпитвам ,защото досега каквато и кола да съм си взимал,винаги съм се прецаквал,АМА яко съм се прецаквал! Затова реших ,че вече ще е нова кола,няма да се занимавам с стари автомобили,било то на 1-2 или повече години! НОВО!

Но тук гледам ,че Октавия1 немога да си избирам екстрите по отделно,докато на новата мога всичко да си подбера!

 

 

 

а що става дума за двг...не че не съм фен на дезела

ама много страка шумни са и зимата не пали...наистина за голяма кола си трябва дезел...

Скоро карах една корса 1,7Д някакси лепите за седалката ама не ускорявя?мн странно...а от 0-100км е кат 120ката 20-30сек... :)

 

Това е първата ми дизелова кола и все още съм привърженик на бензина, НО ако не беше разликата в харчелъка :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

По отношение на така наречения щум, тракане с ръка на сърцето мога да кажа не е това което е било преди години, дори е много приятно.

Относно паленето през зимата, ще разбера другата зима ако има зима де :mrgreen:

Но както каза колегата PRR трябва си качествена нафта.

 

Още веднъж благодаря на колегите от форума за съветите при избора дали да бъде дизел или бензин.

:smt044 :smt044 :smt044

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе дизела си е екстра, зависи каква компресия вади двигателя. По-миналата зима ако помните беше адски люта, -15 -20 имаше сутрин. И аз тогава карах Ауди80 1.6тди 1990година. Е заклеам се, 2 от свещите не работеха и си палеше от първия път. А пък не знам какво да говорим за новите дизели....вече като технология са доста по усъвършенствани от бензина, а и последните 2 години дизела надминава бензина по % на продажбите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички от нов член на клуба! Св.Георги да бди и помага не само на притежателите на л.а."Шкода", но и на всички българи!

А сега, моля, ако някой желае да ми отговори на следният въпрос:

В очакване съм да придобия Нова "Шкода /Амбиенте".1,9ТDI-105к.с./. При получаването от магазина, на какво следва да обърна внимание. Има ли нещо по-особено в експлоатацията й, особено в първоначалната й разработка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички от нов член на клуба! Св.Георги да бди и помага не само на притежателите на л.а."Шкода", но и на всички българи!

А сега, моля, ако някой желае да ми отговори на следният въпрос:

В очакване съм да придобия Нова "Шкода /Амбиенте".1,9ТDI-105к.с./. При получаването от магазина, на какво следва да обърна внимание. Има ли нещо по-особено в експлоатацията й, особено в първоначалната й разработка.

 

Привет и на теб и добре дошъл. Доколкото си спомям колегите те посъветваха да пуснеш питането си в нова тема :) .

 

Понеже и на мен предстои да взимам нова Шкода, ще ти кажа аз какво знам. Не подписваш приемо-предавателния протокол преди да си видял колата. Самата кола гледаш дали не е чукната или одрана някъде, дали си има всичко, което си поръчал и съответно дали всичко й работи. Гледаш дали е окомплектована с ключ за гуми и крик, и скоба за сваляне на тасовете, ако не си с лети джанти. Колата ти я дават с някакво доста мизерно количество нафта/бензин, което си е чиста цигания, но това е друга тема. Така че, като се добереш, на изпарения :mrgreen: , до първата бензиностанция, освен да заредиш, си изпусни гумите до нормалното налягане, понеже ги помпат на 4+ атмосфери(за да прилепнела по-добре гумата за джантата). А, да - и течност за чистачки си купи, понеже и тя била в символично количество.

 

Нещо особено в експлоатацията на нова Шкода според мен няма. Като всеки нов автомобил е добре първите 2-3000 км да я караш по-нежно и да не юркаш много.

 

За това се сещам сега. Честита придобивка и като я вземеш да не пропуснеш да покажеш снимки ;) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да и стелки да си намериш,дано да докарат тази седмица както казаха,мисля като ида да си взема и другите мрежи които предлагат за 35 лева,че при тоя огромен багажник... .Някой знае ли как стои въпроса с маслото ,мисля да си взема да си доливам ако се наложи,както и антифриз-а понеже гледам че са ми я дали на минимума..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички от нов член на клуба! Св.Георги да бди и помага не само на притежателите на л.а."Шкода", но и на всички българи!

А сега, моля, ако някой желае да ми отговори на следният въпрос:

В очакване съм да придобия Нова "Шкода /Амбиенте".1,9ТDI-105к.с./. При получаването от магазина, на какво следва да обърна внимание. Има ли нещо по-особено в експлоатацията й, особено в първоначалната й разработка.

 

Привет и на теб и добре дошъл. Доколкото си спомям колегите те посъветваха да пуснеш питането си в нова тема :) .

 

Понеже и на мен предстои да взимам нова Шкода, ще ти кажа аз какво знам. Не подписваш приемо-предавателния протокол преди да си видял колата. Самата кола гледаш дали не е чукната или одрана някъде, дали си има всичко, което си поръчал и съответно дали всичко й работи. Гледаш дали е окомплектована с ключ за гуми и крик, и скоба за сваляне на тасовете, ако не си с лети джанти. Колата ти я дават с някакво доста мизерно количество нафта/бензин, което си е чиста цигания, но това е друга тема. Така че, като се добереш, на изпарения :mrgreen: , до първата бензиностанция, освен да заредиш, си изпусни гумите до нормалното налягане, понеже ги помпат на 4+ атмосфери(за да прилепнела по-добре гумата за джантата). А, да - и течност за чистачки си купи, понеже и тя била в символично количество.

 

Нещо особено в експлоатацията на нова Шкода според мен няма. Като всеки нов автомобил е добре първите 2-3000 км да я караш по-нежно и да не юркаш много.

 

За това се сещам сега. Честита придобивка и като я вземеш да не пропуснеш да покажеш снимки ;) !

 

Сега се сетих и аз нещо, ако е с лети джанти дали капачките на болтовете са всичките и също така към тях има една щипка с която се махат като тръгнеш да сменяш гумата. Мойте капачки бяха в багажника в запечатано пликче и вътре беше и щипката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да и стелки да си намериш,дано да докарат тази седмица както казаха,мисля като ида да си взема и другите мрежи които предлагат за 35 лева,че при тоя огромен багажник... .Някой знае ли как стои въпроса с маслото ,мисля да си взема да си доливам ако се наложи,както и антифриз-а понеже гледам че са ми я дали на минимума..

 

Еми за маслото ШЕЛ, поне до първа смята, че с това идва от завода, а антифриза G12 розов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата като на снимката си я взех от ЕТ предин 1 1/2 месеца и проверих окомплектовката и бегло външния вид.

за бензина-най-много до първата бензиностанция да стигнеш(ДАНО).

*ПРОВЕРИ си нивото на маслото!!!!!!!! при мен беше 1 мм над минимума

*Провери и основните възли особено климатика и смесителя на въздушна струя

*Накарай ги да ти обяснят как се настрийват бордкомпютъра и другите интересни нещица(колкото и да са прости все пак е добре да ти ги покаже някой)

*в книжката е указано как да се държиш с колата през първите 1000-1500 км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на gogata и Ради за съветите! Впрочем във форума видях, че има проблеми със стелките на автомобилите Skoda. Въпросът ми е-нима стелките не са част от окомплектоването на автомобилите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стелките не са част от окомплектоването на автомобила, заплащат се отделно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стелките не са част от окомплектоването на автомобила, заплащат се отделно!

 

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай Октавия 2 много е добра. Едва ли има детски болести останали за 2 години. Вземи я с парктроник че не се вижда назад като паркираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата като на снимката си я взех от ЕТ предин 1 1/2 месеца и проверих окомплектовката и бегло външния вид.

за бензина-най-много до първата бензиностанция да стигнеш(ДАНО).

*ПРОВЕРИ си нивото на маслото!!!!!!!! при мен беше 1 мм над минимума

*Провери и основните възли особено климатика и смесителя на въздушна струя

*Накарай ги да ти обяснят как се настрийват бордкомпютъра и другите интересни нещица(колкото и да са прости все пак е добре да ти ги покаже някой)

*в книжката е указано как да се държиш с колата през първите 1000-1500 км

 

Маслото не трябва ли в ЕТ да се долива. Нали не ти дават да пипаш нищо докато е в гаранция. Тоест като ти я дадат с 1мм над минимума какво се очаква - да отидеш на другия ден да ти долеят масло. Да не би при теб да е било нещо изолиран проблем?

И какво трябва да се гледа на климатика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NightSpirit, маслото и антифриза си ги доливаш сам. Иначе по тази логика, трябва и за всяко доливане на течност за чистачки да тичаш при тях :mrgreen: . А това, че ти я дават с масло, антифриз, течност за чистачки и бензин/нафта на минимум, говори само за едно - невъобразима цигания, но това вече е съвсем друга тема :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За циганията съм съгласен 100%!

Това за доливането ми го каза дилъра като е поръчвахме и на мен също ми се стори странно. Щом така казваш ще питам пак като я вземам (надявам се възможно най-скоро).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

#климатика се проверява най-вече за работа на управлението на смесителната уредба.Възможно е да се получават странни звуци при нейнара работа(слчи се на нова кола на само 35-50 км).- не е излишно

#а за маслото и другите течностти за ЕТ са в норма м/у амксимума и минимума,но я да ми каже някой дали ще кара колата си с масло 1мм над минимума или ще иде до Шел и ще си купи 1л и ще долее малко?

#А принципно за Продавача е нормално количеството ако е м/у мин. и макс.

няма да се минат с 300-400мл я!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

#климатика се проверява най-вече за работа на управлението на смесителната уредба.Възможно е да се получават странни звуци при нейнара работа(слчи се на нова кола на само 35-50 км).- не е излишно

#а за маслото и другите течностти за ЕТ са в норма м/у амксимума и минимума,но я да ми каже някой дали ще кара колата си с масло 1мм над минимума или ще иде до Шел и ще си купи 1л и ще долее малко?

#А принципно за Продавача е нормално количеството ако е м/у мин. и макс.

няма да се минат с 300-400мл я!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.