Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Съвет за Фабия от ЕТ!


combi 64hp

Recommended Posts

едно комби 64 кс 1.2 12 клапана те устройва

 

мерси ама съм се спрял на хеч-а това комби немога да се оправя да паркирам

ай неме радва толкова :mrgreen: :oops:

 

Помисли добре. Свиква са, а и динамиката и мах. е по голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм бил на тест драйв ;) Мисля си, че ставаше със заявка :roll: Най-добре се обади в ЕТ и попитай ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а да ви питъм може ли да се прави тест драйв дали ми харесва като возия поведение и т.н ?

 

май не

 

е тва е все едно да се ожениш без да знаеш булката как е :lol:

 

търси се 120-ка чети другия раздел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми може но само по-принцип.за софия съм почти сигурен че по-скоро НЕ

 

когато баща ми + колеги са ходили да поръчват служебните октавии са им предложели да пробват и новата и старата с друг двигател.

 

е никой нищо не е пробвал, ама останах с впечатлението, че има такава опция.

 

те тия в ЕТ май са на моменти или ако уцелиш правилния човек-тогава може и тест да правиш и са любезни и ти обръщат внимание и тн....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вуду, понеже и аз съм в твойто положение, брат, (демек сърбят ме ръчичките да се кача на Фиби и си отмятам с хиксчета дните в календара до заветния миг :lol: ) да споделя моя опит. Бензина, особено 3 цилиндровия, общо взето си е глупост според мен, ама ти си знаеш, не ти се бъркам. Въпроса е там, че в момента в който се качиш на нов дизел няма да искаш да слезеш от него :mrgreen: . От личен опит ти го казвам, в момента съм хлътнал до ушите по комбито 1,4 TDI-PD, с каквото живот и здраве към средата на лятото трябва да се вземем. 1,9 SDI също е добър избор, но на мен лично ми се струва по-бавно. Класиката си е 1,9 TDI, ама те вече са скъпички. Относно нивото на оборудване, устройва те всичко от Съмър Лайн нагоре. Влез в сайта на ЕТ и разгледай ценовата листа ;) . Комбито изобщо не е трудно за паркиране бай дъ уей :) . Може да не ми повярваш, но не е толкова голямо колкото изглежда - 4,19метра е(за справка МВ-то ми е 4,18).Да не говорим, че един съвременен автомобил е много по-маневрен от дъртите бангии, на които се возим с тебе. Така че, успех с избора ;) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

xaxaxa кво е тва 3 цилиндровия

хахахахахх

не ща Трабант

 

"Радвам се" да видя поредното ти "силно аргументирано" изказване, в стил "двете чаши вода и двигателя на Фелата на Redline__". Повече нямам какво да добавя по темата :| . Още веднъж успех с избора и да не пропуснеш да се похвалиш като се сдобиеш с новата Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

xaxaxa кво е тва 3 цилиндровия

хахахахахх

не ща Трабант

 

Ама ти много ги разбираш :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

xaxaxa кво е тва 3 цилиндровия

хахахахахх

не ща Трабант

 

Препоръчвам ти да погледнеш това:

 

http://ws.skoda-auto.com/download/BGR/m ... _fabia.pdf

А на последната страница има много интересни данни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси а нещо друго ?БЕЗ :smt040

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Кое в темата ти е спам, освен нещата, дето ги говориш на изуст, без грам да си запознат? :roll:

 

Моля модератора да ме извини за :smt040 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало 2.0 е двигател, а Едишън 100 е оборудване на купето :lol:

 

И за какъв класик плюс екстри говориш :? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, отиди в ЕТ и говори с хората най-добре, наистина е дразнещо да говориш на изуст. Споменатия пакет "Сигурност" се включва в оборудването на "Елеганс" (ти в случая говориш за Класик, ама него не го предлагат с тоя мотор, доколкото знам 2,0 бензин само в Елеганс се предлага ;) ).

Пакета "Спорт" не е от най-евтините да те светна.

Нищо лично, ама хем търсиш икономичен автомобил, хем сега изведнъж се хвърли на двигател 2,0 бензин, който е всичко останало, но НЕ и икономичен. Да не говорим, че с изброените от теб неща Фабията ще стъпи на поне 27 хилки. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

xaxaxa кво е тва 3 цилиндровия

хахахахахх

не ща Трабант

 

VooDoo,

 

Това е поредното ти безмислено, неадекватно и досадно включване! Замисли се да престанеш да спамиш и дразниш с недомислиците си!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Бензина, особено 3 цилиндровия, общо взето си е глупост според мен, ама ти си знаеш, не ти се бъркам. Въпроса е там, че в момента в който се качиш на нов дизел няма да искаш да слезеш от него :mrgreen: . От личен опит ти го казвам, в момента съм хлътнал до ушите по комбито 1,4 TDI-PD, с каквото живот и здраве към средата на лятото трябва да се вземем. ...

 

Гога,

 

1.4TDI е трицилиндров мотор! Да не си търсиш цилиндъра след като го купиш :mrgreen:

 

Вуду, всеки има предпочитания относно бензин/дизел, голям или малък двигател, комби или хечбек/седан. Фабията е сравнително лека и дори един двигател 1.2 и е напълно достатъчен ... за градско. Ако пътуваш на дълъг път често (в което силно се съмнявам) това моторче може да ти се види слабо. 1.4MPI - според мен добри двигателчета за Фабия. При дизелите 1.9SDI е малко тромав и е добър за градско и за много километри (такси/служебна примерно). 1.4TDI-PD 80bhp е доста сполучлив (доколкото съм чувал) и е повече от достатъчен за това купе. Като капак е безумно икономичен. 1.9TDI-PD (101 или 105 коня не помня) си е един класически мотор на VAG. Повече от достатъчен за това купе. Разходът му е по-висок от този на 1.4TDI но пак е доста нисък (при мен среден за 30к км на Октавия е 5.66).

Следва въпроса за цените? Колко пари можеш да дадеш? 1.2HTP 64кс е 17+к лв. 1.4MPI почват от 21к! Добрият вариант е 22к! 101кс е 23к! За ABS++ добавяш още 1к.

 

Сега остава да решиш за какво имаш/нямаш пари. Ако изобщо си решил да купуваш де. Щото с тоя интерес дето си проявил към сайта на ЕТ ми се струва че само си търсиш тема за чатене...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога,

 

1.4TDI е трицилиндров мотор! Да не си търсиш цилиндъра след като го купиш :mrgreen:

 

 

Знам, знам ;):) ! Аз затова така се изрепчих на колегата като каза за Трабанта :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иване идва нов модел на фабия,които до няколко месеца ще е в БГ. Тогава ще можеш да си позволиш добра от старите с повечко екстри на по добри пари,затова не бързаи да гледаш цените. ако искаш тест драив мога да вида как да те уредя. А 2.0 115коня е мноо стар като разработка мотор и харчи бая, докато 1.4 101 съм карал и варви много добре на фабия. но по добре е 1.9тди 101коня(наистина върви повече). а тези 3 цилиндровите не ги поглеждаи даже... те са за хора със слабо сърце :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарай малко 3 цилиндрова и ще разбереш, че е прекрасна кола!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарай малко 3 цилиндрова и ще разбереш, че е прекрасна кола!

 

:smt017

 

П.П. Готин аватар, stenly! И аз съм фен на Тиф Нидел ;) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми това гледах от сайта на ЕТ...

а 2,0 колко разход дава?

 

Хъм интересен въпрос, въпреки че ти пратих линка с каталога на Фабия, на последната сраница са всички технически данни на Шкода Фабия :!: :!: :!:

Но сигурно нямаш възможност да го видиш :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Та отговора на въпроса е:

2.0MPI/115 к.с. харчи:

Градско 11.1 - 11.2

Извънградско 5.9 - 6.0

Комбинирано 7.8 - 7.9

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да пробваш и някоя 2тактова... трабант или варбург например... много са добри :Р

 

Бате ти сериозно ли :D

 

 

ми това гледах от сайта на ЕТ...

а 2,0 колко разход дава?

 

Хъм интересен въпрос, въпреки че ти пратих линка с каталога на Фабия, на последната сраница са всички технически данни на Шкода Фабия :!: :!: :!:

Но сигурно нямаш възможност да го видиш :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Та отговора на въпроса е:

2.0MPI/115 к.с. харчи:

Градско 11.1 - 11.2

Извънградско 5.9 - 6.0

Комбинирано 7.8 - 7.9

 

Което означава, че ще харчи към 15 градско :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.