Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Най-после пристигна !!!


Recommended Posts

Мда ама тъпаците бяха напомпали моята не на 3 атмосфери,а на 3,4 бара-горе долу около 4.Между бар и атмосфера има разлика-1 бар = 1,13 атмосфери за София

 

обяснението на 'тапаците ' е че като е нова гумата така се помпа за да прилепне по добре към новата джанта.

те предупреждават изрично за налягането в гумите и като заредиш на най близката бензиностанци да си ги спаднеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и аз да допълня как беше при мен, на бордкомпа показваше, че има гориво за 10км, като се има предвид, че на 10 брои, колко е имало... Божа работа, добре че е близко бензиностанцията. А 5л??? ехеее 5л са доста км брат, лъжат яко че сипват 5л.

Сега и за гумите, специално го питах, този който ме ръчкаше по бързо да му подпиша протокола, как са, напомпани ли са и т.н. Онзи пръч ми вика: проверени са, нагласени са, качвай се и караш. Та карам си аз, твърдо вози, тресе, викам тази кола ебаси... кво става. Прибирам се в Бургас, отивам след 2-3 дни на Шел да зареждам, проверявам гумите и... ела да видиш 4-4.5 атмосфери. Полудях... така е, няма контрол, няма конкуренция и си правят каквото си искат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обяснението на 'тапаците ' е че като е нова гумата така се помпа за да прилепне по добре към новата джанта.

те предупреждават изрично за налягането в гумите и като заредиш на най близката бензиностанци да си ги спаднеш

Мда ама нямаше такова нещо,даже изрично питах!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, четири атмосфери и половина ще се пръсне гумата бе! То сигурно има защо да се правят така гумите, но това е докато са в т.нар. "транспортен режим". Но е недопустимо да не ти кажат като си вземаш колата. Като не ти ги регулират те, поне да ти кажат. Не съм супер спец, но предполагам, че можеш и да се пребиеш някъде с 4.5 атмосфери.

Абе като цяло аз още преди да съм се сбълскал с тях се отчайвам. Но в интерес на истината явно аз попаднах на рядко срещан свестен дилър и съм много доволен за сега. Но за в бъдеще май се очертава да се ядосвам наравно с вас :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата спираше лошо-даже спирачки щях да сменям.Добре,че ми спаднаха гумата та отидох на гумаджия-човека направо се опули.Иначе не са ми казали защото никой в България не прави разлика между бар и атмосфера :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

досега съм обикалял из града, по скоро из Дружба и по Цариградско че е широко ,видях към 4-5 поста с полицаи и към 10+ катастрофи .Запалка има ,пепелник няма отзад а е кутийка но и не ми трябва ,мисля да не пуша за сега в колата, имаше и една мрежа в багажника, незнам дали е стандартно пшонеже ми казаха че няма и даже бях купил ама им я върнах.Някой знае ли колко пари са оригиналните стелки текстил+гума да знам дали си заслужава да ги чакам?

 

Мрежата в багажника е стандартна, а стелките текстил + гума са 80 лв. с ДДС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе не са ми казали защото никой в България не прави разлика между бар и атмосфера :evil:

 

Честно казано и аз не знам точно каква е разликата, но затова пък питам :D а и не работя в автомобилна компания. Та би ли разяснил какво имаше предвид с това "1 бар = 1,13 атмосфери за София"? Има ли разлика в София и Мумбай?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колеги,

 

Дълго, безаварийно и умната. Ако не умната, може и русата.

 

 

20км пак са добре. Аз мислех, че ще има за 1-2км, колкото да стигнеш до най-близката бензиностанция. В ЕТ ми казаха, че сипват 5л само и гумите били на 3 атмосфери.

 

Баси на мен нищо такова не ми казаха. Близо 2 месеца си карам без да съм гледал гумите. Първата ми работа ще бъда да ги проверя. Баси кошмара - да прилепнели гумите към джантите. А бе твърдичко вози, но не толкова като на твърдо напомпани гуми.

 

Та колко казвате трябва да е налягането в гумите. Да го проверя довечера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налягането го пише от вътрешната страна на капачката на резервоара.

А за Баровете и атмосферите, доколкото помня една атмосфера е равна на атмосферното налягане (което зависи от надморската височина), и затова е различно м/у София, Бургас и Монблан. А БАР мисля че е някакво константно число (хекто) паскали. :?: :roll: :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, и мойте гуми бяха напраскани на 3.5 и никой не ми каза при предаване на автомобила. И два-три дни се чудих що вози като каруца и носи по завоите. Но да не навлизам повече в детайли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, близо 2 месеца съм карал с твърди гуми - 3.5 бара. И никой и думичка не каза за това.

 

По принцип като я вземах четах във форума на какво да обръщам внимание. И обърнах внимание на каквото бяха писали колегите преди мен. Обаче това не можах да го видя. Ако не бяхте повдигнали тази тема във форума още щях да карам с твърди гуми и да се чудя от окачването ли вози твърдо. :|

 

Да сложим една тема горе "Какво да правите като вземате нова кола". Ще е от полза на новодошлите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с гумите си е нещо което трябва да си провериш със взимането на колата. Същото се отнася до консумативите. Длъжен си да си ги провериш САМ!

А чак цяла тема закачена ми се струва че няма нужда. Който иска търси и пита....

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, близо 2 месеца съм карал с твърди гуми - 3.5 бара. И никой и думичка не каза за това...

:lol: Извинявай, ама ми стана доста весело :lol:

Как може да караш автомобил и 2 месеца да не си погледнеш гумите :lol: Сори, че е на твой гръб, ама наистина ме развесели ;)

 

А сега сериозно - PRR съвсем точно е написал какво трябва да правиш САМ ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сложим една тема горе "Какво да правите като вземате нова кола". Ще е от полза на новодошлите.

 

Напълно подкрепям :smt017

 

А чак цяла тема закачена ми се струва че няма нужда. Който иска търси и пита....

 

Тук не съм много съгласен. :roll:

Хората са с различни интереси, а и имат различен житейски опит. Споделянето на този опит е най-ценното, с което си помагаме взаимно. А това ще е от полза за лумпени като мен, които само безнин/нафта могат да наливат :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуснете анкета и каквото се реши. Мен няма да ми пречи още една залепена тема....

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сложим една тема горе "Какво да правите като вземате нова кола". Ще е от полза на новодошлите.

 

Напълно подкрепям :smt017

 

А чак цяла тема закачена ми се струва че няма нужда. Който иска търси и пита....

 

Тук не съм много съгласен. :roll:

Хората са с различни интереси, а и имат различен житейски опит. Споделянето на този опит е най-ценното, с което си помагаме взаимно. А това ще е от полза за лумпени като мен, които само безнин/нафта могат да наливат :oops:

 

Е, чак пък лумпени. То и аз така правя. За какво съм си взел нова кола да и проверявам гумите и маслото всяка седмица ли? :roll: :D

 

 

 

Мишел, аз мога да ти разкажа още по-смешен случай на мой гръб пак. Миналата година вземах една Нива. Нова, без номера ми я дадоха, да си я карам до КАТ да я регистрирам. Обаче ми дадаха друга кола. Т.е. в докумените пиша друг номер на двигателя и рамата. Почти поредни бяха. Т.е. само с по 1 цифра разлика имаха. Но това на практика е друга кола.

 

Карам я аз в КАТ. Там кво са гледали, но видяха, че номерът на двигателя е друг. И го сметнаха за правописна грешка в документите на вносителя и ми издадоха талон, номера, всичко. В талона номерът на двигателя верен, но номерът на шасито грешен.

 

На другия ден я карам да и правя застраховка против кражба. И едно момче добре, че погледна и видя, че номерът на рамата не отговаря по документи. И мен тогава ми светна, че са ми дали друга кола.

 

Обаждам се на оня, правя му луд скандал. После в КАТ. Онея се опулиха, караха ми се. Ама аз им викам "Да не вземам нова кола всеки ден, че да знам какво да гледам." Пък и те имаха вина, че не са видели грешката. Вносителя също. Както и да е. Оправиха се нещата. Сравнително бързо и без много разправии. Разбрани хора излязаха.

 

Та сега на всички документи проверих номета на рамата и номера на двигателя дали съответсват. Обаче за гумите кой да знае, че трябва да се проверяват. На Нивата си бяха добре. Два пъти съм ги проверявал за 1 година и няма голямо спадане.

 

В ЕТ маслото и другите консумативи ми ги показаха, че са на ниво. Аз го помолих да отвори капака на двигателя. Но не му казах за какво. И той реши, че е да видя дали са наред нещата. И ми показа маслото, течност за чистачки. Разни други там за хидравликата. Обясни ми за маслото до къде трябва да е. Извади щеката, показа ми. Обясни ми за резервоара, капачка как се отваря и пр. Изобщо културка. Ама за гумите не каза. Явно е забравил, щото беше вежлив и културен. Баси откъде да знам, че трябва да ги проверя.

 

 

Като вземам нова кола, мисля само да наливам бензин и да я карам за сервизно обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е,че и в ЕТ не са наясно-моята кола я взех не на 0км,а на двуцифрено число,но пак беше напомпана на това налягане.Относно това,че гумата прилепя към джантата с високо налягане-така е,но ВЕДНАГА след това се изпуска и се помпа на коректното.

Относно бар-атмосфера,техническа атмосфера- http://en.wikipedia.org/wiki/Mbar

1 техатм=0.980655бара при нормални условия.1атм=1,1 техатм.Ама натам има още сметки дет са сложни-та 1бар е приблизително равен на 1,1 техн.атмосфери

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.