Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Производство на ШКОДИ в третия свят!


Recommended Posts

Имате ли представа, къде се произвеждат Шкодите, внасяни за България. Знам, че Шкода има заводи в доста "несигурни" страни, и ако наще се произвеждат там, значи и качеството им е по-лошо!

Вие как мислите, дали има разлика в качеството на Шкодите за БГ и Дойчланд?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Чехия се правят всички Шкоди, произвеждани за Европа(имам подозрения, че и тези, предвидени за износ на други континенти, също се правят в Чехия, но не съм 100% сигурен :oops: ). Даже голям процент от скоростните кутии, монтирани на Фоклсваген и Сеат са сглобени в Чехия. Знам само, че турбо компресорите за последната Октавия (или част от тях) са правени в братска Румъния. Но като цяло не мисля, че има разлика в качеството на Шкодите продавани в Германия и тези продавани тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вече сме го коментирали. Октавия се произвежда и в Индия. Фабия е основно в Чехия. По номера на рамата може да се провери.

 

Според мен има разлика в качеството. Като всяко производство и това изкарва продукция с различно качество. Да не говориме, че в другите държави и оборудването е различно. Разлика има в качеството на материалите в интериора, може би гумите и т.н. Иначе металната конструкция е същата уж...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам Еуратек работят само с чехите и всички коли които се докарват са от там. Пък и превоза излиза доста евтино-ей я къде е братска Чехия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам колите внасяни за България се произвеждат в Чехия, дори миналият месец ходиш до ЕТ и имаше 4 автовоза с чисто новички шкоди, единият беше на ЕТ, а другите 3 бяха с чешка регистрация и разтоварваха колите.

А относно оборудването, май е нормално, все пак има разлика и в цените в отделните страни, но не мисля че за различните страни има разлика във вложените части и тяхното качество.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за такситата(жълти и с тяхното си оборудване)-Босна и Херцоговина

останалите -Португалия и Чехия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, на нас продават най-големите говна - то е ясно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, на нас продават най-големите говна - то е ясно

 

Ами не мога да разбера откъде ти е толкова ясно :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе защо говорите на изуст-според мен това според мен онова... няма един нормален тука кадето да каже - ТОВА Е ТАКА ЗАЩОТО СЪМ ГО ПРОВЕРИЛ или видял. приличате ми на бабички на площада на някое малко селце. Кога кара португалска шкода бе? докато си бели портокал. аиде не се излагаи!ВСИЧКИ ШКОДИ ЗА БГ ИДВАТ ОТ ЧЕХИЯ. ТОВА е 100% сигурно, а преди това каде са били правени не мога да коментирам, но се съмнявам да имат разминаване в качеството( на едните ще им сложат други по меки носачи или мотор от 120Л а?) просто си има изпалнения за източна европа които са орязани от екстри заради цената, такива които са за такси и останалите са си същите. няма разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе защо говорите на изуст-според мен това според мен онова... няма един нормален тука кадето да каже - ТОВА Е ТАКА ЗАЩОТО СЪМ ГО ПРОВЕРИЛ или видял. приличате ми на бабички на площада на някое малко селце. Кога кара португалска шкода бе? докато си бели портокал. аиде не се излагаи!ВСИЧКИ ШКОДИ ЗА БГ ИДВАТ ОТ ЧЕХИЯ. ТОВА е 100% сигурно, а преди това каде са били правени не мога да коментирам, но се съмнявам да имат разминаване в качеството( на едните ще им сложат други по меки носачи или мотор от 120Л а?) просто си има изпалнения за източна европа които са орязани от екстри заради цената, такива които са за такси и останалите са си същите. няма разлика.
Здравейте,едно уточнение от мен.Шкода-Фабия за самия чешки пазар има с монтиран двигател на Шкода-120L.И такива коли започнаха да се появяват в България като автомобили втора ръка.Стози двигател поддрръжката му е по-икономична.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,едно уточнение от мен.Шкода-Фабия за самия чешки пазар има с монтиран двигател на Шкода-120L.И такива коли започнаха да се появяват в България като автомобили втора ръка.Стози двигател поддрръжката му е по-икономична.

 

Мисля, че в случая говориш за двигателя 1,2 HTP, който освен обема на цилиндрите, няма нищо общо с този на 120 Л. Най-малкото, защото е 3 цилиндров :mrgreen: . Ако не съм прав, моля те, дай някакъв линк с информация, че ми стана изключително интересно. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спред мен има предвид 1,4 двигателя който се доближава със тоя на 1000мв-фелиция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей как нападнахте човека, това е свободен форум и всеки си изказва мнението, а който не го интересува или по-скоро няма компетентно мнение да не се изказва. Пък и това е интересно за много хора и от голямо значение за бъдеща покупка на автомобил. И аз не вярвам да има големи разлики в производството макар че приятел с купено от Франция Рено Меган няма никакви проблеми, за разлика от друг който си го взе от БГ и е правено в Турция. Може би това е изолиран случай а може и наистина да има значение къде се произвежда една кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спред мен има предвид 1,4 двигателя който се доближава със тоя на 1000мв-фелиция

 

Прав си, не бях се сетил за този мотор :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, няма никкави място за съмнение. Неможе една кола произведена във Франция, да има същото качество на израбонка каквото има кола със същата марка, но направена в завод намиращ се в Турция. То това е замисъла, да се използва по-ефтина, респективно по-необразована работна ръка за производство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това е замисъла, да се използва по-ефтина, респективно по-необразована работна ръка за производство.

 

Като заговори за образование... какво ли образование имат момчетата от Еуратек. Аз като ходя са си едни и същи. Вярно не е често но все пак....... Шкода постоянно се развива, не знам тия хора ходат ли на фирмени обучения или ги избират на принципа-мога да ремонтирам Лада :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода наистина имат завод в Португалия. Освен това имат производство и в Индия. Очаква се да влязат и във Виетнам.

 

И определено качеството е различно! Скоро се убедих лично в това - един познат си взе Фабия втора ръка купувана от Германия - ми доста разлики има! Материалите нямат нищо общо, също така е доста по-тиха, а двигателя е еднакъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един познат си я внесе от Чехия за такси и от него знам,че е Фабия/къса база не комби/ с този мотор и че не е с ангренажен ремък,а с верига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един познат си я внесе от Чехия за такси и от него знам,че е Фабия/къса база не комби/ с този мотор и че не е с ангренажен ремък,а с верига.

 

Ми тя моята е купена от БГ и си е с верига, а не ремък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това е замисъла, да се използва по-ефтина, респективно по-необразована работна ръка за производство.

 

Като заговори за образование... какво ли образование имат момчетата от Еуратек. Аз като ходя са си едни и същи. Вярно не е често но все пак....... Шкода постоянно се развива, не знам тия хора ходат ли на фирмени обучения или ги избират на принципа-мога да ремонтирам Лада :cry:

 

Аз продавач-консултантите, дето продават някакви си мебели, ги пращам на обучение при доставчиците, та незнам ако продаваха коли...

Според мен, човек продаващ кола трябва да има дарба. Същото е и с недвижимите имоти. Абе те направо ти вземат акъла, а тия в ЕТ никакви ги няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това е замисъла, да се използва по-ефтина, респективно по-необразована работна ръка за производство.

 

Като заговори за образование... какво ли образование имат момчетата от Еуратек. Аз като ходя са си едни и същи. Вярно не е често но все пак....... Шкода постоянно се развива, не знам тия хора ходат ли на фирмени обучения или ги избират на принципа-мога да ремонтирам Лада :cry:

 

Някакви забележки към сервиза ли имаш и ако да, то какви са те?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мойте лични забележки съм писал в други теми и няма пак да досаждам. Но по мои наблюдения освен гаранционните автомобили другите собственици на Шкоди избягват Еуратек не само поради високи цени ами и поради ниско ниво но обслужване, според мен породени от ниска квалификация на обучение на персонала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.