Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

въпрос(Т)


joeless

Recommended Posts

ами ... тъпо ама ...не мога да вдигна повече от 120 на равно... странното е че съм карал с четирима души в колата - 120, сам - пак 120... :evil:

 

някакви простички идейки?

 

иначе аз така си я карам - до тенекията... :mrgreen: само в населени места свалям до 60км/ч .... и после пак и го набримчвам...

наливам Shell V-Power, или 98, с 95 не карам почти вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж въздушния филтър дали е мръсен, виж втората степен на карбуратора дали отваря и жиглоьора да е продухан и това е...А, може да смениш горивото - правил съм 140 на газ , на бензин не съм! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чисто нов въздушен филтър, заедно с перфектно промита с обезмаслител кутия на филтъра - там няма и прашинка... Горивото мисля че не е лошо, Ви Пауър все пак... Жигльора е на 3000 км след смяна...

остана втората сткепен на карба...

а това как се проверява?

:oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На угасен мотор натискаш с ръка лостчето на първата клапа за да се освободи ключалката на втората и раздвижваш щока, който излиза от вакуумната камера дали се движи свободно, има едно усилие от връщателната пружина в камерата.

 

После икма два начина - скъсяваш малко щангата да почне да отваря по-рано или си намираш баирче и на трета като дадеш газ ще усетиш как колата изведнъж се "отпушва" ако всичко е наред.

Втората камера сработва при натоварена кола някъде над 80-90 км/ час, обикновено.

 

Най-вероятно е омекнала мембраната, някакви левчета струва та направо вземи я смени. Или смуче въздух отнейде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

леко е прокъсан гуменя уплътнител на кутията на фелтъра кам карба, малко наистина но евентуално оттом ако смуче въздух? това ли имаш предвид, Йосифе?

 

кое се води лостчето на първа клапаза? и коя щанга да скъся, малко не разбрах :oops: жилото на газта ли?

простете за невежеството, но всичко се научава някога...

 

нямам фотоапарат подръка, ще можеш ли да ми нарисуваш грубо кое да бутна по тази снимка? не е моя двигател, а на max_rpm

 

http://www.skodaclub-bg.org/gallery/alb ... C_0068.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя карбуратор на снимката като го гледам така не е като твоя :)

 

Принципно това че максималната ти скорост е еднаква при пълна и празна кола е точнотака и така трябва да бъде. Променя се само времето за което я достигаш.

Хубаво до долу ли натискаш педала на газта? Я дай по силничко не го жали :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Odin, човече, повярвай ми - до тенекията я карам... :mrgreen: нищо общо с жаленето... ама искам повече... миналата есен правех 140 без проблем и още искаше даже, затова се притеснявам сега.. .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно подозрение имам - жилото на газта... джиджавката с която е стегнато не е плътно до ... ами до това с което е свързано за да подава газ ... не знам как точно да го обясня - просто жилото е закачено за него и го задвижва.. незнам как точно се казва :oops: та има свободен ход от около 3-4 мм ...

поледния път когато го пипах го оставих така, по-отпуснато, защото иначе колата вървеше сама - на скорост поддържаше 20км/ч без да докосвам педала... :?

днес няма да имам време до го направя и да тествам.. но според вас има ли връзка ...

 

аз пак да се извиня за тъпите въпроси .. :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая джиджавка с двете болтчета, която е на жилото трябва едва-едва да хлопа, не-повече от милиметър. Инак лостчето което движи ще се отваря по-късно - педалът трябва да се натисне доста по-надолу. Именно това е лостчето на първата клапа.

 

Отляво се вижда едно кюфте с три болтчета стегнато - това е вакуумната камера, която отваря втората клапа - отдолу стърчи една щанга, която може да се скъсява или удължава и съответно дърпа по-рано или по-късно.

Та в туй кюфте има една гумена мембрана, която може да е сдала багажа или просто да е омекнала и една пружина,която затваря клапата като връща лостчето обратно след като махнеш крака от педалЯ :mrgreen:

Вакуумът се взема от два отвора, които могат да се видят ако се демонтира кюфтето, но просто го притегни че може оттам да смуче въздух.

 

Лостчето на първа клапа я отваря като се натисне наляво, а на втора - надясно - има един гергелек, дето не позволява втората клапа да се отвори преди първата да е отворена поне наполовина - махни пружината, дето опъва лостчето към въздушния филтър да не си трошиш ръцете и виж кое как се движи - веднага ще ти светне.

 

Общо взето е това. Пипай внимателно че милиметрите имат значение кое кога ще отвори :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за подробното обяснение, ще се потрудя утре сутринта че става тъмно вече ...

 

междувременно намерих време следобеда, опънах жилото на газта и направех едни прабни 15 километра оттук до Шабла и обратно... ама промяна нямаше, освен че май взе да ръмжи повечко... :? пътя е относетелно равен - само един баир и едно спускане... макс 125 докарах на равно, надолу и да 135 качих ама .. то така не е честно ... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.