Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgtraxxaspepino-racing.comtraxxas

A4 vs. Passat 4 vs. Octavia1 === 1.9TDI SW


Хашек

за 11000лв?  

69 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

А сега ми кажете (защото трябва да се подменя автопаркът на фирмата), разграничавайки се от това, че пишем в Шкода-форум, кое от изброените возила е най-добро, като се има предвид, че и 3-те модела са на едни пари?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    6

  • stenly

    5

  • Redline__

    5

  • Mishelle

    4

Най-много писали в темата

всъщност да прав си, да се придържаме към опциите. Аз писах за Волво, щото имам някакви впечатления а другите не съм ги карал, само знам че цените им са сходни с волвото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, хванала те е "Турбо-лигата" :mrgreen: говоря за коли от концерна. За Рено концерна - в друга тема

 

 

не рено - форд . мото пфое продава волво , не промобил или рено българия .

 

кола тди - не бих си взел . водещите производители ( мерцедес , бмв , рено , пежо/ситроен , фиат , тойота , даже и хонда ) не се занимават с двигатели с механични помпи . кога ли и wv ще се сетят ? цялата идея - да вземем механичната помпа и да и сложим корекция на порцията и на моманта на подаване на горивото е смешна . не можаха ли да видят как е направено при системата "обща рампа" ? механичния предкамерен дизел е решение от миналия век .

 

п.с. изключение са някои джипове на нисан / пежо партнер / рено канго / ситроен берлинго , които се предладат с маханичен дизел с предкамерно горене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...не рено - форд . мото пфое продава волво , не промобил или рено българия ...

 

Нека не бъркаме дилърите с концерните.

 

...кола тди - не бих си взел...

 

Мисля, че в тази тема никой не е питал за мнение относно тди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека не бъркаме дилърите с концерните.

факт е че форд купиха волво , не рено . това че volvo купуват двигателите от рено не значи нищо .

Мисля, че в тази тема никой не е питал за мнение относно тди

 

съжалявам за това че писах на грешното място .

 

p.s. може модераторите да разделят темата ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубав спор на ... модераторите :mrgreen:

 

Като говорим за двигатели и трите са на VAG, т.е. няма значение кое избереш, все един и същи двигател получаваш.

За мен от решаващо значение е комфорта вътре и външния вид.

За вътре - ми Шкодата е малко дървеничка (мое мнение) и не добре шумоизолирана (сравняваме с другите две!). От VW и Audi по-ми харесва VW-то вътрешно.

Возията - въпрос на личен вкус. И трите ми харесват.

Външен вид - за мен Passat-а е по-представителен. Пак въпрос на вкус....

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубав спор на ... модераторите :mrgreen:

 

За вътре - ми Шкодата е малко дървеничка (мое мнение) и не добре шумоизолирана (сравняваме с другите две!).

Поздрави

 

Сега се сетих нещо, като съм се возил в Октавия 1 седалките ми се сториха малко твърди и неудобни, дори и в Л&К на Велко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сетих нещо, като съм се возил в Октавия 1 седалките ми се сториха малко твърди и неудобни, дори и в Л&К на Велко

 

За съжаление си прав :( Но можеш да си я поръчаш със седалки с реглаж на лумбагото. Още ме е яд че мойта не я поръчах така. Ама ЕТ (да не отварям темата тук че...).

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасата на първо място, после Октавията и на последно място А4 - предницата на А4-ката е много слаба, не ти я препоръчвам изобщо :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. VW

2. Skoda

3. Audi

 

Личното ми мнение:

Пасата ще ти предложи повече място и мисля, че е по-комфортен от Ауди-то. За Шкода - всички знаем ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено, от тези които си изброил ти трябва да избереш Пасата.

После те насочвам към Шкодата, а Аудито ще го сложа на последно място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личното ми мнение е, че на първо място е Пасата, след това е Октавията и на последно А4. Макар че мноко се чудя на ли Октавията и А4 да не са заедно на второ място, но това което съм чувал от приятели, както и от един приятел който кара ауди много слабо окачване, което въобще не е подходящо за нашите пътища. Лично аз слагам Пасата на първо място заради конфорта и удобството на купето.

 

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да разбъркам кашата с едно мнение...може ли?

 

Миро, какво имаш впредвид под „автопаркът”. Фабийте ли ще сменяш? Щото ако са те - това си е доста каране и ще трябва по-здравата кола да вземеш! Имам впредви, че ще се кара не като своя, а като чужда... Предполагам, че не е въпроса за Фабийте, но аз да питам все пак...

 

Ако обаче ти требе една количка за по-представителни нужди или просто за офиса, но надявам се да не се кара душманската - лично аз бих заложил на А4. Идват си с ABS и AirBag като стандарт, което не е малко. Разбира се, то е с алуминиеви носачи - демек - най-крехките и за да ти е гадно докрай...май бяха 8 на брой :mrgreen: Но ако се кара културно, а не душманската - няма никакви проблеми. Давам гаранция - имам поне 3-ма познати (бяха 4, но единия продаде колата и взе А6), които са супер доволни, но си гледат колите. Карат доста, но проблеми с окачването нямат! И тримата! Не мога да разбера, защо всеки вика - много се чупи Аудито... Ами то и Хамър-а се чупи понякога като солета ;) Интериора е доста симпатичен и изчистен - в зависомост от модификацията – бих казал, че в горните изпълнения си е направо готин за окото.

 

Пасата - ако имаш впредвид В4, а не В5 (поне 4 си написал в анкетата) е с подобрена издръжливост, в сравнение с В3 на някои компонети по предното окачване, а пък скъпите и чупливи алуминиеви носачи все още липсват. Което определено е "+". Както и липсата на "детските болести" от В3. Но мен лично не ми допада визията на автомобила – предпочитам малко по-гладките форми, които отличават А4, както и от вътре - арматурно табло и разположението като цяло...ама това си е лично мнение де! Мисля, че докато разглеждах дизелите, докато търсех кола - не видях кола, без климатроник - все едно не е екстра за дизелите...или просто на такива попадах. Имат обаче един общ проблем, който се прехвърля и на В5 – турбината, клапан N75 и дебитомер. Като турбната е прилично скъпичка!

 

Октавията...слави се като най-тънката от към цена кола, но и съответно има защо. Харесва ми обаче като цяло - вътре/вън, окачването е най-опростеното и най-здравото от трите автомобила на които си се спрял, но пък возията се различава. Предлага доста простор отпред, но пък е леко ограничена отзад. Багажника няма да го коментирам :mrgreen: Като положителна черта, може би, могат да се изтъкнат по-тънките цени на части и по-елементарните ремонти. Все пак, различното разположение на двигателя от на А4 си е предимство при смяна на ремъка...не, че това е ежемесечна операциа, но все пак...

 

Всичко обаче зависи от състоянието на дадения автомобил, екстрите, с които е оборудван и годинките му! Все пак, Ауди, Пасат и Октавия на една цена, предполагат различни години, като тук предимството е на страната на Октавия-та.

Та с 2 думи - моята класация е следната: Ако търсиш по-луксозничко и уютно, галещо очото - Ауди А4. По-широчко и до някъде по комфортно возещо - Пасатора. По-новичко, прилично семпло и тук-там скърцащо - Октавия!

 

Така бих избирал аз: А4, Пасат, Октавия.

 

П.С. Ако случайно говорим за Пасаторче В5 - вече е различно. Платформата е като на А4, носачите - също. Единственното евентуално предимство според мен е повечето простор в купето. Интериор/екстериор - това вече си е лично мнение :) Имах В5 служебен - лилавото ми изкарваше очите, но пък колата не посети нито веднъж сервиза за около 80К докато я карах, освен за смяна на консумативи!

 

Какъвто и да е изобрът ти - не вярвам, че ще сгрешиш! Успех и КЪСМЕТ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко off...

И аз не мога да разбера защо някои смятат окачването на А4 за слабо :roll: Всичко опира до задкормилното устройство. Почти няма автомобили със слабо окачване, има шофьори, които не умеят или не искат да си пазят колите. Преди години баща ми като си взимаше Ренде 19 от последните модификации и с по-тежкия 1.8 двигател, всички "автоспециалисти" му казваха, че колата е с много слаба ходова част. Дрън дрън ярини - за 10 години юркане смени само някакви предни и задни тампони. А той с колата и до WC ходи... Някой пък казват, че на 120-ката й била слаба ходовата част. Пак дрън дрън. Аз за 6 г. откакто я наследих съм сменил само кормилната щанга. Задните пружини не се броят - те си й бяха оригиналните :lol: Така че за мен здравината на ходовата част зависи почти изцяло от начина на шофиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година решевах същия казус, всъщност тръгнах от идеята за Бора TDI, но там цените започват от 15к, така че избирах м/у Пасат и А4 и двете на платформа В5 с TDI, но читавите екземпляри бяха от 13к нагоре и затова за твоите пари си взех Октавията от подписа ми и съм много доволен. Всъщност от Октавиите има най-малко оплаквания ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Найстина чупенето на колата зависи най-много от задкормилното устройство, но като цяло предницата на А4 е по-чуплива от тази на Пасат! Доста ми е странно, но така излиза! Също така поддръжката на А4 е доста по-скъпа от тази на останалите два модела ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, поддръжката на Ауди ще бъде най-скъпа, вярно е ;)

Промених си мнението за реда на предпочитания. На 1-во място остава Пасат заради размерите и комфорта. Сложих Шкода на 2-ро място, защото бях пропуснал нещо много важно - най-общо тя е по-евтина от другите две коли (говоря за нови, от магазина), което предполага обаче, че щом в случая е на една цена с тях (за 2-ра ръка), означава, че по пътя на логиката е по-читава. Затова автоматично Ауди отива на 3-то място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение според няколко критерия, след мониторинг на автокъщите в София вчера (предимно Горубляне), въпреки, че съм го обсъждал с Миро:

 

1. А4

- добри екземпляри TDi 10500лв ~ 11500лв

- комби/седан

- '94 ~ '96

- слаба предница ( :roll: все пак Миро има едно А4 и си знае колко е слаба де...)

- скъпи части ( по-скъпи от на ФауВе и Шкода с 30% )

- несравним комфорт ( няма нищо общо с VW/Skoda )

- определено е по-престижно от Шкода/Фолксваген...

 

2. Passsat

- добри екземпляри TDi 10500лв ~ 12500лв

- кьорав седан нямаше... само комбита са

- '96 ~ '98

- по-здраво окачване

- по-евтини части от Audi, но по-скъпи от Skoda

- по-гадна возия от Audi (по-твърда и дървена, ако мога да я нарека)

- загатва за някаква мисъл у собственика, но определено не всява респект

 

3. Octavia

- добри екземпляри TDi 9500лв ~ 11500лв

- седан/комби

- '98 ~ '00

- 1:1 окачване VW (демек здраво е !)

- най-евтините части от 3те модела

- вози твърдо (като VW)

- не прави никакво впечатление, но пък това ще е работна кола...

 

Тъй като съм запознат с бизнеса на Миро и за къде и какво ще му трябва, бих го посъветвал да сведе избора си до А4/Octavia ( т.е. до 2те крайности), а сведе ли го там, мисля, че изборът му ще е Octavia ( 90hp ;) ). Миро, спомни си за батко Крис все пак и какво беше казал той за тия коли ;)

 

Лека вечер all :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сетих за един голям минус на Пасата! Преди няколко години карах такъв за няколко месеца.... Отвратително осветени в синьо уреди... Ето това ме дразнеше страшно много в тази кола ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

stenly,

 

Кажи ми че повече ти харесва червеното на Audi! Отврат е! Най-добро е зеленото. Но заради едно осветление на таблото би ли подминал другите предимства/недостатъци?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И червеното е отврат, но синьото е просто ужасно :D Прав си това не е най-важното нещо ;) Но пак зависи колко често караш нощем :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И червеното е отврат, но синьото е просто ужасно :D Прав си това не е най-важното нещо ;) Но пак зависи колко често караш нощем :roll:

 

OFF

Така е, синьото е просто ужасно, и да добавя непоносимо...

особено за... феновете на ЦСКА :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно осветлението на таблото. Мисля, че от трите изброени най-добро осветление има АУДИ- червено. На моята Фабия зеленото осветление ми напомня на голф2- , на който когато се возех, краката ми не стигаха пода. /90-а година/.

Много ми харесва оранжевото осветление на БМВ. Като се кача, все едно карам самолет. Друг е въпроса, че когато я закарам на сервиз ми настръхва четината... :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.