Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgtraxxaspepino-racing.comtraxxas

фабия комби едишън 100


Марту

Recommended Posts

Дебели цени

 

Абе не са толкова дебели! Това си е Edition 100!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.skoda-auto.com/bgr/model/actions/

Какво е МВА и EDL?

 

MBA - Меchanical Brake Assistаnt - Механичен Спирачен Асистент

EDL - Electrical Differential Lock (отчита буксуването през ABS сензорите и задейства спирачките към буксуващите колелета, чрез което, предава въртящ момент през отвореният диференциал до колелото, което има повече сцепление)

 

За повечко информация относно съкращенията :arrow: http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... edfe3d6826

 

Иначе - може да се ползва търсачката ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В търсачката за МВА си говорим повече за мастър ъф бизнес....

Пък и бях развълнуван....ще се връщам към марката, че бях кривнал при големия брат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.skoda-auto.com/bgr/model/actions/

Какво е МВА и EDL?

 

MBA - Меchanical Brake Assistаnt - Механичен Спирачен Асистент

EDL - Electrical Differential Lock (отчита буксуването през ABS сензорите и задейства спирачките към буксуващите колелета, чрез което, предава въртящ момент през отвореният диференциал до колелото, което има повече сцепление)

 

За повечко информация относно съкращенията :arrow: http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... edfe3d6826

 

Иначе - може да се ползва търсачката ;)

Ехала батка докат го видя и каза.

спаммммммм трийййй

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В търсачката за МВА си говорим повече за мастър ъф бизнес....

 

Имах впредвид търсачката на форума :mrgreen:

 

Ехала батка докат го видя и каза.

спаммммммм трийййй

 

:?: Не спамите...много, ами пропускате да прочетете, каква точно е питанката :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебели цени

 

Абе не са толкова дебели! Това си е Edition 100!

И кое му е тънкото мойта е обявена за 20+, а е купих за 19+ с лизинга

 

Не казвам, че е тънко, казвам, че все пак е edition 100 и има повече екстри, нормално е да е по-скъпа ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам, че е тънко, казвам, че все пак е edition 100 и има повече екстри, нормално е да е по-скъпа ;)

 

Стана ми интересно и погледнах листа с екстрите и освен "Edition 100" - метална пластинка на прага, не видях никакви други "екстри"...даже климатронче не са монтирали :( . Седалките ми харесаха определено де. Ма заради едната черна боя и праговете... По-добре "Елеганс" с кожен салон и бая повечко гезотийки за тея парички. Ако можех и аз кат' Марту да не плащам - супер, ама няма, но поне щях да се преборя в избирането на колата :mrgreen:

Със здраве да се кара, Марту ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз почнах от главата за краката. Днес случайно разбрах, че са поръчали две фабии и едната от тях ще карам аз. До сега бях на VW Caddy и не се оплаквам, така че отначало бях раздвоен. После мернах в сайта некви 16" джанти и без малко да колабирам(всъщност да се насера от кеф) ама после разбрах, че това е само реклама. Сег атака и не мога да разбера, кое от това дето са го писали и снимали на сайта на Шкода е вярно. Пише волан с три спици, а на снимката е с 4. Пише некви кожи по волана и лоста. И се опитвам да открия още инфо, ама тц. Иначе колата е сив металик, 1.9 TDI PD. Същия двигател имам и на Кадито и само си представям как ще излита шкодето. Ще има МП3 на Сони и т.н. Май има и глезотийки, като охлаждане на питието в жабката. Ще ида утре до Еуратек да видя аз какво точно са ни избрали. Ще има да почакам обаче 70 дни. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам, че е тънко, казвам, че все пак е edition 100 и има повече екстри, нормално е да е по-скъпа ;)

 

Стана ми интересно и погледнах листа с екстрите и освен "Edition 100" - метална пластинка на прага, не видях никакви други "екстри"...даже климатронче не са монтирали :( . Седалките ми харесаха определено де. Ма заради едната черна боя и праговете... По-добре "Елеганс" с кожен салон и бая повечко гезотийки за тея парички. Ако можех и аз кат' Марту да не плащам - супер, ама няма, но поне щях да се преборя в избирането на колата :mrgreen:

Със здраве да се кара, Марту ;)

 

Дам, само дето Елеганса е малко по-скъп... Поне моята беше 26,400

 

А иначе екстрите са спортен салон (седалки, волан) и кожен пакет (скоростен лост, волан и ръчна)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, само дето Елеганса е малко по-скъп... Поне моята беше 26,400...

 

Е именно де >>> малко по-скъп! А има един куп неща вповече :) Според мен, нивото "Елеганс" е страхотно и с удоволствие бих взел едно такова чудо (само дето следващата кола ще е автомат, че мацката...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както написах по-горе, цената на това, което сме поръчали е 27900лв., така че се надявам да има някоя друга екстра. Но утре ще имам подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едишън 100:

 

1. че в България нито във Варна, нито в София съм виждал на живо, за сметка на това във варненския шоуруум имаше Сребриста Фабийка с тасчета 1.2 HTP без грам екстра, която беше налепена с лепенки "Едишън 100" - поредната уйдурма на ЕТ :evil:... Нито 16ки имаше нито беше черна - обаче цената й беше "Едишън 100" отвсякъде...

 

2.Тая оферта с Едишън 100 офертата я пуснаха преди около година - надали изобщо вече са останали такива коли на склад някъде, камо ли пък да се произвеждат още....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на Едишън 100 комби се бях хвърлил, ама ме излъгаха , че имат на склад 1,9 TDI, беше SDI, и си дадох парите за Окти. Не съжалявам, но колегата Марту нека свирне, като му докарат хубавицата - да оплакна очички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами днес ходих до Еуратек да проверя все пак, че на сайта много не се разбира. 1.9TDI PD, климатик с регулиране, спортни седалки, регулиране във височина, предни ел. стъкла, огледала в цвят с подгряване, 14" алу джанти, хромирани елементи, кожен волан -3 спици + кожен лост. Това е общо взето. Само не ми е ясно защо с този двигател на Кади е 105кс, а на Фабия е 101к.с. Въртящият момент е същият де. Смятам да е самолетче.... :lol:

П.С. Халогени също така, 8 говорителя и сони мп3.

 

Честно казано не съм сигурен дали не предпочитам старата октавия със същия двигател за 30 000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

климатик с регулиране

 

Абе тва с регулирането на климатика е много забавно... Пускаш климатика да духа и от врътката за парното пускаш по малко парно (топло) докато ти задуха както ти си искаш :mrgreen: .

 

Ако съм го разбрал грешно, моля да ме извините, ама мисля, че си е баш така :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента съм точно с такъв и не се оплаквам. Не знам на какъв принцип е, но в зависимост от външната температура, духа различно. Не съм задълбавал, пък и зимата рядко го включвам. Абе с две думи върши работа. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Ако някой кара Фабия с такъв двигател - 1.9 ТДИ-ПД - 101к.с., нека да сподели как е? Че нямам търпение вече.

 

Не карам такъв ДВГ, но съм се качвал на 1.9TDI и е самолет!!! А за Comanreal-а няма какво да говорим.

 

ПС Пусни снимчици като я вземеш и ние да проплакнем окото ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е МВА и EDL?

MBA - Меchanical Brake Assistаnt - Механичен Спирачен Асистент

EDL - Electrical Differential Lock (отчита буксуването през ABS сензорите и задейства спирачките към буксуващите колелета, чрез което, предава въртящ момент през отвореният диференциал до колелото, което има повече сцепление)

 

Нека да ти опонирам.

EDL - Electrical Differential Lock О.К. Това си е блокиране на диференциала.

ASR е това което ти се базика с ABS и газта. Тоест при потегляне с мръсна газ (педала до ламарината и максимални обороти) в момента в който превъртят колелата (казват че системата хваща това от четвърт оборот превъртане - аз лично не вярвам!) без да си махаш крака от газта, по оборотомера виждаш как оборотите ти падат, една индикация с поднасяща кола на скоростомера започва бясно да мига (според ръководството - системата се адаптира към пътните условия) и

колелата успяват да направят контакт с пътя и се изстрелваш напред.

 

Челен опит. Като си взех колата, не си направих труда да си прочета ръководството (аз колко коли съм виждал ехей...) та на един баир, останала киша около 20 м участък и колата като се разбоксува, на първа оборотите ми паднаха под 700 и двигателят естествено угасваше. Системата ми реже оборотите, въобще не и пука, че съм настъпил здраво газта, а спирачките се задействат в отчаян опит да спрат превъртащите колела. Дадох назад и се изтеглих плътно вдясно, за да не блокирам пътя и си направих един импровизиран кръжок по четене. И какво мислите пише в ръководството? При невъзможност на системата да компенсира боксуването, и при затъване и т.н., изключете ASR/ESP или каквото там имате, от бутонът му на средната конзола. Аха да стана за резил и да викам приятели на помощ и се оправих. Така че, изводът е само един: ПРОЧЕТЕТЕ СИ РЪКОВОДСТВОТО.

 

А сетих се още нещо. Веднъж при по спортно потегляне и последвало влизане в завой, EDL се блокира, а както се сещате, кофти е да влезете с блокирал диференциал в завой, та колата подскочи и аз здравата си изкарах ангелите, за щастие всичко се размина благополучно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.