Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgtraxxaspepino-racing.comtraxxas

Съединител...


BOZZZI

Recommended Posts

Значи има един скърцащо-свирещ звук, който се чува от съединителя при потегляне по наклон и при потегляне с ниска скорост на 2-ра предавка. Колко ще кара още така, без да пробоксува?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е диференциал, по-точно главното предаване - маслото е недостатъчно или лош контакт на зъбните колела - звукът напомня на виенето, който се чува при движение на задна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виенето на задна се дължи на това че там се използват зъбни колела с прави зъби. На останалите предавки зъбите са под ъгъл. Т.е. не би трябвало да имаш такъв звук при движение напред.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко ще кара зависи от задкормилното успройство ... аз карах с боксуващ съединител 3 години , ам иска много щадене ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правите зъби си вият зверски, вярно, но ако един от валовете на главното предаване поддава осово( аксиално) се намалява петното на контакта и почват да вият и косите зъби. А редукторите с кози зъби си го имат тоя номер - аксиално усилие върху валовете и затова се слагат лагери, които добре работят на упор.

Абе това е характерно за 2108 като се разхлопа упорният лагер.

На 2140 пък макар диференциалът да е със спирални зъби вие та се къса когато пиньонът и короната излязат от правилно зацепване.

 

Ама това е наизуст, де :mrgreen: от прима виста, просто като идея.

 

Ако вие аксиалният лагер на съединителя останал без смазка, то пак причината е в аксиалното изместване под товар, инак би трябвало да може да се регулира с отдалечаване на вилката.

Ама ако е този лагер той за няколко дена би трябвало да почне да гъргори и то при натискане на педала, а не при потегляне?! :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи има един скърцащо-свирещ звук, който се чува от съединителя при потегляне по наклон и при потегляне с ниска скорост на 2-ра предавка. Колко ще кара още така, без да пробоксува?

 

:roll: я прати един саундтрак да чуя, че поне по описание вие точно като моята - само под товар и на ниска предавка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак миксирахте нещата ама карай ... моите наблюдения са , че виене от скоростите се появява , когато се пусне газта на скорост и бавно движение - 1 , 2 и скорост под 30 км/ч и това е поради слабото мазане на първичния вал / и то се получава главно при скоро подкаран автомобил /

Това виене при натоварване е или от сериозно заминал лагер на съединителя или кутията е пътник , но може да се разбере на масата и на части :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, много точно си го описал, евала - само че при мен е главно при потегляне като пускам съединителя на 1-ва и е по-силно изразено при студен мотор, понякога и при включването на 2-ра предавка в движение с ниска скорост по инерция... има ли някакъв начин да се оправи - казваш, че е от недобро мазане?

 

ПП. то най-добре на следващата среща да ти го демонстрирам на живо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вече прехвърли 100к, но мисля че така си беше още като я купих, а тогава нямаше толкова....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се съмнявам , че тва може да се оправи ... моита откак съм я взел все така си вие и нищо не я оправя . Сега има голяма вероятност от поизкривен притискателен диск да се получава - при натискане не отделя напълно скоростите от мотора и увлича първичния вал , което води до виенето и едно чукане при изключване от скорост , а може самите скорости да не са конструирани както трябва знам ли :oops:

Инак масло сменявах , съединител , сега сипах и добавка към маслото и ефекта е нулев - сутрин рано си вият , но като покарам 1 - 2 км. и се поомажат виенето значително намалява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Какво стана с проблема,че и при мен се получава нещо такова.Повече е пресвирване,когато с ниска скорост пемина на 2-ра.Ако е съединител и си го сменял кава е цената му,ако не тайна де. a054.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди три дни питах в няколко магазина на Шкода и цената е между 140-160 лв.

Това е за Felicia 1,6 (феродов и притискателен диск+лагери).За смяна предполагам,че услугата не е под 100 лв.Дано да греша!Другият вариант g070.gif .

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.