Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgtraxxaspepino-racing.comtraxxas

реглаж на клапани


todor_velikov

Recommended Posts

здравейте,искам да питам дали някой знае как се прави реглаж на клапани на фаворит 92 г. и колко трябва да е хлабината,съответно за топъл и студен двигател?

мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти е спешно изчакай по-топлото време и като свалиш капака на клапаните - демонтирай оста с кобилиците, за да видиш дали няма нужда от смяна на някой от тях или поне разхлаби регулиращите болтове дотолкова, че да измъкнеш всички повдигателни пръти и да ги огледаш в какво състояние са - кривят се, пада им циментацията и т.н. Също предполагам, че си с обикновените, а може да направи малка инвестиция за по-хубавите. Няма да ти обяснявам подборбно в квижката е описана страхотно как се регулират и всичко останало.

 

колко трябва да е хлабината,съответно за топъл и студен двигател?

- прави се при 20гр. температура и е необходима хлабина заради топлинното разширение на повдигателните пръти основно. Когато двигателя загрее почва да работи механизма без хлабини, а когато има такива се чува леко звънтене.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Също предполагам, че си с обикновените...

ами нямам представа защото откакто купих колата не ми се е налагало да отварям двигателя.

а за да извадя повд.пръти не трябва ли да съм махнал оста с кобилиците?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи за тези по-хубави повдигателни пръти... просто за инфо
- Какво да кажа, погледни книжката за Фаворит, Фелиция... По хубаво няма да мога да го кажа и да искам. То и в други теми е ставало въпрос, сигурно не си обърнал внимание.

 

а за да извадя повд.пръти не трябва ли да съм махнал оста с кобилиците

- Мисля, че ако ги развиеш повекно регулировъчните винтове с контрагайката, излизат при това положение и повдигателните пръти - а и да трябва сваляне на оста - аз нали това ти казах и без това, че не е лошо да се направи, хем да се огледат хубаво дали са добре подвижни, дали не са запушени маслените каналчета...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам :). Трябва да е по 0,20мм и на двата- всмукателени и изпускателни!!!

 

 

Това важи, ако е с алуминиеви повдигачи. Ако е със стоманени е 0,25 за изпускателните и 0,20 за всукателни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

засега ще регулирам само клапаните без да разглобявам нищо ,пък като се пооправи времето по натам ще се занимая по-подробно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Аз знам :). Трябва да е по 0,20мм и на двата- всмукателени и изпускателни!!!

 

 

Това важи, ако е с алуминиеви повдигачи. Ако е със стоманени е 0,25 за изпускателните и 0,20 за всукателни.

Точно обратното колега. За стоманени повдигачи и на изпускателни и всмукателни е 0.20. А при използване на алуминиеви повдигачи на всмукателните клапани хлабината е 0.25.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.