Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgtraxxaspepino-racing.comtraxxas

Загуба на охладителна течност ... през ауспуха ???


orange!

Recommended Posts

Напоследък ми се наложи да долея доста охладителна течност – над 3 литра за около 2 седмици (изминати около 500 км). В началото не обърнах внимание, защото доскоро имах течове и подлизвания от 2-3 съединения, и помислих че отново не съм ги стегнал добре. Обаче, като проверих, не забелязах никакви следи от нови течове. Също прегледах и всички останали съединения и маркучи, които са лесно достъпни и не забелязах нищо. Следя и маслото, няма следи от охладителна течност.

 

С две думи … охладителната течност изчезва безследно.

Затова започнах да се чудя, дали не е избила гарнитурата на цилиндрите и охладителната течност да влиза там и после през изпускателната уредба навън 

 

Как мога да разбера, ако има такъв проблем?

 

В зелената книжка пише да се следи за водни пари в изгорелите газове … еми гледах - на топъл мотор, пушека си е безцветен (посинява леко като изфорсирам, но това е от масалце).

От друга страна – колата започна да работи много неравномерно на празен ход, което би могло да е предизвикано точно от вода в цилиндрите. Друг е въпроса, че в зелената книжка пише, че трябва да работи неравномерно и на високи обороти, а аз не усещам такова нещо.

Карбуратора е свалян и чистен преди 3 месеца, тогава сложих и електронно запалване и ходих на диагностик, да нагласи празния ход … т.е. смущенията не би трябвало да са предизвикани от запушен жигльор.

Също ми се струва, че колата пали по-трудно сутрин …

 

Дайте съвет, как да разбера дали не е избила проклетата гарнитура 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен есентта ми беше изгнила скобата на едно гумено съединение , което се намира под предпазната ламарина на пода, това което свързва 2 метални траби към парното . Много скътано място. Интерсното беше, че течността изчезваше само когато съм карам с повечко газ и на загрял двигател(по-голямо налягане). Погледни и ти там, да не е изгнила и твойта скоба.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпазната ламарина не съм я свалял, ще взема да я махна и да проверя отдолу ... аз също подозирам, че губя охладителна течност в движение, но не съм сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е възможно да е от гарнитурата защото 3 л са страшно много за 500км,пък и ако е оттам е проблема трябва поне малко да е бял пушека.като имаш предвид че ако е от гарнитурата трюбва и да губиш мощност,колата да загрява , паленето сутрин е много трудно и т.н.виж някъде за теч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като имаш предвид че ако е от гарнитурата трюбва и да губиш мощност,колата да загрява , паленето сутрин е много трудно и т.н.виж някъде за теч.
- Всички тия работи не са напълно задължителни, а по-скоро възможни. Премери компресията - това ще те насочи към състоянието на мотора. Ако не знаеш кога е семяна гарнитурата на главата или никога не е сменяна, просто си купи нова и я смени, това със сигурност ще ти спести главоболия и занапред, дори да е била здрава, което ме съмнява силно. Но задължително преди свалянето на главата да се премери компресията, за да знаеш колко да се заиграваш после. Едно притриване на клапаните също е много полезно и хем ще се види и те в какво състояние са. Хубаво е като свалиш главата да и направиш едно пълно разглобяване, за да знаеш, че после ще има още ресурс в нея. Ако нямаш инструмент за компресията свиркай да помагаме.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sujelqwam che pisha na latinica no takmo si preinstalirah windowsa i ne sam si izteglil flextype oshte.Za izbiwaneto na garniturata pri cilindrite az polu4ih sashtiq problem predi nqkolko sedmici..kolata po4na da zagrqwa i ne mojeshe da se kara...parite izbiwat prez antifriza i zapo4wa da pushi

Ako e za smqna garniturata she razberesh kato pokarash malko tq she po4ne da zagrqwa zwerskata i prosto nqma da e zdrawoslowno da prodaljish :)to4no predi dni imah ssyshtiq problem kato twoq w dwijenie malko po malko mi zaminawashe antifriza i widqh che edin marku4 koito otiwa otprede kam radiatora se e skysal i ot tam te4e .. proweri go nego,proweri wsi4ki probki i t.n. pri mene beshe ot marku4a i neska shte hodq da si wzema now da go smenq ;)dano da ne e garniturata zashtoto te chaka baq rabota ::)pozdravi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм сигуре че е гарнитура ... доста сериозна боза се образува на капачката на маслото и то само след 3-4 пъти по 5 км каране ... самото масло също не ми изглежда идеално, макар че не е пресечено ... друг е въпроса че няма проблем със загряване (стига да доливам антифриз), също няма и следи от масло в антифриза ... разследването продължава, но 99% ще сменям гарнитурата :roll:

 

Sujelqwam che pisha na latinica no takmo si preinstalirah windowsa i ne sam si izteglil flextype oshte...

Крайно време е да забравиш за тоя флекс тъп ... има много по нормален начин да си инсталираш кирилица и фонетична подредба ... виж сайта на инженера -> http://injinera.bgplus.com/na4alo.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно си прав но за всеки случаи погледни късите маркучлета под предпазната ламарина. А може да капе и от водната помпа. Защото според мен губиш прекалено много охладителна течност. Неможе цялата да отива в Двигателя. Почти съм сигурен че все още някъде имаш теч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали не ти се пълни гърнето - имах го този случай...После почна и да пуши бяло и после смених спуканата глава. НЕ се виждаше пукнатина, но определено пускаше антифризец по колекторите и даже ми се пълнеше ауспуха за по-дълго време! :|

 

Така че се ослушвай за глава...Сори :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.