Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

така значи да започна че смених мембраните на сервото и го затворих всичко хубаво до тук обаче до вчера когато след поредното натискане на спирачките сервото почна постоянно да ми съска и при натиснат и не натиснат педал. следователно от което колата постоянно ми гасне. отворих сервото пак сичко вътре по книга нищо нередно няма. затварям и пак съска като натисна педала до долу спира да съска. вече се побърквам нз от какво може да е. чуда се каква роля играе онова клапанче на сервото дето влиза маркуча в него. каква е неговата роля на този клапан ватре. споменаха ми че клапанчето било когато нее натиснат педала да блокира смученето на въздух от двигателя. и само като се натисне педала тогава да дава приток обаче тва не ми се струва да е така нека някои които има идея за какво служи да каже. такова клапанче няма тука в пловдив не са и чували за него в магазините. в същото време сервото си работи нее да кажеш че е твърдо.

 

 

РЕШЕН: след смяна на семеринга от към страната на педала. колата вече и се стабилизираха оборотите много по добре от преди. и работи чудесно

Публикувано

Ами трябва визуално да определиш откъде засмуква въздух - не е трудно. Най-вероятно проблема е в гумения семеринг през който минава буталото дето натиска спирачната помпа. Той най-често дефектира.

Публикувано

искаш да кажеш от долната страна на сервото дет са шпилките дет се хваща на конзолата там има един семеринг такав точно тва пластмасовото бутало минава през него.

точно от там се чува смученето.

ама него не ми го дадоха кам тия мембрани. ся ако тряяяя пак да го отаварям за 3 ти пат гадното серво за да смена тоя семеринг ша го метна от някаде.

Публикувано

Аз имах предвид за горния, но естествено и долния е възможно да дефектира - той много прилича на семеринг за полуоска, хаха.

Публикувано

аз за да не отварям нова тема ще питам нормално ли е като помпам спирачката да се вдигат оборотите все си мислех че това става с педала на газта... и КАКЪВ Е ПРОБЛЕМА ППЧЕВИДНО В СЕРВОТО АМА КАКВО ПО ТОЧНО

Публикувано

Не е нормално, но е обичаен дефект. За да не се получава е сложено това клапанче, в което влиза маркуча от смукателния колектор в сервото. То се вади от сервото без да е нужно сваляне на целия възел.

Публикувано

е кво като го извадя кво да ро правя....ново ли трябва да сложа??? :roll:

Публикувано

Ами поне изправно ако не ново, трябва да ти се намира от другата кола ако не си го изхвърлил.

Публикувано

а аз имам цялото серво и е почти ново освен цялото да го сменя...а имам въпрос и помпата беше нова..от седене дали е възможно да почне да избива ръжда при положение че е мазна с течност....че и нея искам сложа ама все пак искам малко по топло време...

Публикувано

На първо време смени само клапанчето, защото иначе трябва да да сваляш и помпата, а след това трябва обезвъздушаване, а не е работа за в студа. На помпата нищо няма да и стане от седене, може ако искаш да ги сменяш да сложиш нови гумиччки на тази, която ти се вижда по-читава. Но по-принцип докато работи не я пипай.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.