Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgtraxxaspepino-racing.comtraxxas

Има ли проблем в таз ситуация?


The Best Forman

Recommended Posts

Днес си поиграх с карбуратора - почистих жигльорите с някакъв шпрей и оборотите на бензин се вдигнаха / щот си бях играл преди с тях / , свалих ги до 900 и после като обърнах на газ всичко ОК / към 800 об/мин с включени консуматори / , но като минах 200 м. и те пак си паднаха на 750 и не мърдат. Поиграх си малко , но без успех и ги върнах в изходно положение и докато търсех откъде смърди на сурова газ в купето духнах през отвора за изравняване на налягането на предната мембрана и колата угасна , а от там ми се струва , че мирише и на газ.

Та въпроса ми е има ли проблем и така ли трябва да се държи изпарителя?

П.П. Изпарителя е Ловато вакуумен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нормално е колата да изгасне . на моята като и духна във филтъра също гасне причината е че натиска мембраната назад и намалява газта а сместа става нестехиометрична - с думи прости не гори. когато духаш в изравнителните отвори пускаш повече газ и колата се удавя . резултата е същия - нестехиометрична смес

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.