Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgtraxxaspepino-racing.comtraxxas

Body Work...Help


deel_1981

Recommended Posts

Изгнилите прагове се сещаш как се оправят - сменяш ги :) . Ръждата - хващаш телената четка, бодваш я на дрелката и почваш да търкаш докато не блесне метала отдолу, после грунд и боя. Набъбналата боя значи, че отдолу метала гние или колата ти е боядисана с акрилна боя върху недобре подготвена основа.Изчопляш "бубунката", после чистиш доколкото можеш, мажеш с поксипол или нещо такова ако вече има дупчица, шлайфаш и боядисваш. Абе вложи малко творчество :mrgreen: . Относно цвета - ще го докараш същия само ако си знаеш каталожния номер и после си поръчаш да ти напълнят от същата боичка в спрейче.

 

Ама все пак най-добрия вариант си и добър тенекиджия, а не ти да се правиш на такъв...естествено ако можеш да си го позволиш :) . Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

biser.or, така като гледам какви теми пускаш в раздела "Фаворит..." (имаш около 15 теми за проблеми от различно естество), май твоя Фав е за скраб, а :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VooDoo Къде ти е снимката на огънатата врата?

Бях ти написал всичко от А до Я но ти махна снимката и моето мнение изглеждаше като гръм от ясно небе. Как искаш да ти отговарям по натам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пращай я за скрап :smt023

Хората отдавна са го казали - когато не можеш да помогнеш, не пречи :!: Аз ще добавя - не пиши глупости.

 

...и в момента карам перфектния фаворит

А дали е така :?:

 

Когато решиш да добавяш нещо към мнението си не го прави с пускането на нов пост. Отдавна не е на мода трупането на мнения :!: Имаш бутон Edit за тази цел :!:

 

P.S.: Нищо лично, просто задължения :mrgreen:

 

VooDoo - не се шашкай. С подръчни материали и желание можеш да я докараш отново на вид, поне докато решиш, че имаш възможност и желание да я водиш на тенекиджия. Ако няма гнило, а само ръжда - почисти го до толкова, до колкото да изгладиш повърхостта. След това ръждата я мини с преобразувател. За целта ти препоръчвам българския Коростоп. Остави го да действа около 12 часа. След това ще остане тънък лепкав слой. С влажен парцал го махни (почисти). След това ако има нужда ползвай кит, ако няма - направо боядисвай. Желателно е ако няма да ползваш кит да сложиш някаква основа на боята, било шприц или грунд.

Местата, които са наистина зле няма да можеш да ги обработиш професионално, затова не се вживявай много, понеже каквото и да правиш до след следващата зима те пак ще са проблемни (по всяка вероятност).

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо? Видях една - беше врата ли, де да знам, т.е. не си спомням вече. Между другото почти всичко се оправя. Вярно е, да кажеш на някой да я даде за скрап е най-лесно, ама... ти си знаеш :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй праговете!! Където има ръжда на по невидими места, т.е. на вратите отдолу (гледащите към земята краища, а там по принип има при Шкодите ), отзад където са калобраните и на др. такива места,

истържи с телена четка до блясък и слагай ръждопреобразовател, после грунд-истърган с шкурка е готов да се боядиса ! Никой майстор няма да се захване да оправя малки проблеми от този род, това е по мои наблюдения!! А относно боята нз дали ще я докараш до цвета към който се стремиш, освен ако след това не я пастираш основно! не оставяй с впечатлението, че си слага грунд на всякъде, не по видимите места, защото има вероятност да набъбне ако не е направен добре, т.е ръждопреобра. се чака да подейства до пълната реакция с метала, да не лепне когато вече би трябвало да е готов, общо взето е относително за всеки детайл! Изчакай топлото време!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко офтопик...

 

мойта настя е на кит още, мога ли да боядисам директну върху него или трябва грунд? Общо взето новата боя на предницата ще е върху старата и върху кита.. уж, поне засега така де, ако не ме разубедите... и докато не купя лятото нови калници и маска... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.