Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgtraxxaspepino-racing.comtraxxas

Фаворитов/Форманов мотор на старо


Rado`Default

Recommended Posts

В момента има обява , че се разпродава Фаворит '92 135 мотор ... пазари се да го земеш с документите и си го регистрираш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна да сме го взели ако имаше и документи Гена... Още както я пусна обявата човека се заоблизвах за мотора, ама без никакви документи не е работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сори за спамма!

 

Какво те бъркат документите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъркат ме до толкова, че ако ме спрат някъде за проверка и ми проверят номера на двигателя /което е супер рядкост, но се е случвало даже на близки приятели/ - ако нямам никакви документи за него как ще обясня какво прави в мен. Т.е. да не излезне, че е краден. Друго е да имаш договор за покупко-продажба или поне талона на колата от която е с печат "Унищожено"! А в случая лошото е, че и този който го продава не може да обясни това нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че ако те спрат някъде и ти проверят двигателя могат да разберат, че ти е друг, тъй като номера му го няма в малкото талонче, а само в големия талон, който не си длъжен да носиш с документите в себе си. Само в старите талони го имаше номера на ДВГ.

Иначе нарушението е все едно, че караш кола с невалидна регистрация.

Проблем ще е, ако трябва да се сменя талон, собственост или номера, защото трябва да минеш за сверка на канала в КАТ.

 

Що се отнася до парите за такива двигатели, за които питаш, пробвай с търсачката. Доколкото си спомням са се продавали и по обяви от форума на цени между 150 и 300 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде толкова карък че чак двигателя да ти проверят!?!?

Никога не са гледали двигателя на път. Случвало ми се е на преглед при КАТ. Но на улицата никога...

Както и да е. PV е прав - в малкия талон няма номер на двигател. Да не говорим че в 90% от случайте той не се чете (аз и до сега не мога да намеря къде е номера на двигателя на Мица).

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят двигател го продадох с договор за продажба на блок за да се избегнат разните му технотестове, а като питах в КАТ ми казаха че не е нужно и да е нотариално заверен така че може да изфабрикувате някакъв договор :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходенето до Технотест е необходимо САМО ако регистрираш смяната на двигателя. При това ако сменяш със същия тип двигател проверката приключва за 15 мин (поне при мен беше така).

В КАТ без протокола от Технотест ще минеш на преглед точно ... НИКОГА!

 

Поздрави

 

BTW: В Технотест се узаконяват всякакви конструктивни промени - волан (по ЗДП нямаш право да го сменяш - тия дни минавах през КАТ и в ГТП има графа ВОЛАН!), окачване, скоростна кутия, двигател, теглич и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BTW: В Технотест се узаконяват всякакви конструктивни промени - волан (по ЗДП нямаш право да го сменяш - тия дни минавах през КАТ и в ГТП има графа ВОЛАН!), окачване, скоростна кутия, двигател, теглич и т.н.

 

леле аз абсурд да го издържа тоя тест с мойта кола :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за проверка на двигателя като те спрат ченгелит,аз като купувах Фав мотора на пича му казах да напише саморъчно едно договорче подписи и го направихме в 2 броя-един за него 1 за мен.....и сега като ме спрат куките ако искат да проверят мотора(дано да не ми се случка) първо те немогат да видят номера....защото се пада зад маркуча на водната помпа ;) и второ ако нещо се заядат показвам им този договор и здраво се разправям като ги обеждавам че сам имал проблем с блока например и сам го сменил с едновремешните които са се продавали без номера или им казвам "незнам,нищо неразбирам така я купих колата, аз само карам :smt022 " и така...... :D

 

Защото (пак ще употребя така често чуваната фраза) В нормалните даржави двигателя се продава като резервна част......а не да счупиш мотора и да търсиш спяна от движение кола и да се занимаваш с простотиите на иначе толкова красивата ни държава.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако те спрат недай си боже и ти проверат номера на двигателя и той не отговаря на документите могат веднага да ти лепнат червената лепенка на предния джам, че ти е спряна от движение като я вкарат и в съответния регистър за това и после трябва да минеш в КАТ, за да си у пуснеш отново. Ти може да се разправяш колкото си искаш, но непознаването на закона не те оправдава пред полицаите. Длъжен си да знаеш! Ако искат ще ти видят номера на двг ако ще да е и зацапан с масло и боклуци. Няма как да мине номера, че си сменил блока с такъв без номер като е очевидно, че този на колата е с номел.

 

В случая мисълта ми беше, че за конкретния двигател няма кой да ти напише дори договор за покупко-продажба, защото човека няма документи за нег...! Т.е. ако те хванат с такъв двигател има опасност да се налага да обясняваш откъде го притежаваш и дали не си го откраднал. Виж ако имаш договор за покупко-продажба или талон си в по-добро положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тази логика, ако решат да се заядат, могат да те вкарат в затвора!

 

Затова недейте нищо да правите :mrgreen:

 

Със здраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Интересувам се дали двигател от vw golf 1.6 карбуратор '89 може да се монтира на Фаворит???

 

Мисля че , ако конструктивно мога да го направя въобще не ме притеснява всичко останало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Денис, моля те пиши на кирилица !

За монтажа - няма нищо по - лесно да мушнеш голфов мотор във Фаворит ... вземаш от ЕТ фланец и копираш тампона на мотора от Фелиция 1,6 , но бих те посъветвал да мислиш за 1,8 ако гониш POWER ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз на 120 съм виждал голфов двигател, но на фаворит не.Аз самия имам един 1.8 и маховик от 1.9дизел съм си взел но се чудя какъв фланец да взема-от дизел или от 1.6 мотора.Единственото което ме притеснява е , че ми се струва че карборатора ще опре в кожуха на парното.Някой ако има опит да сподели!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , ако вземеш оригинален фланец от Фелиция 1,6 ще видиш , че двигателя ще се килне напред както е шкодовия и ще има достатъчно място и за карбуратор и филтър и всичко ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.