Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgtraxxaspepino-racing.comtraxxas

джантите


bemel

Recommended Posts

По този въпрос, а и по много други можеш спокойно без да се притесняваш да използваш търсачката. Работи! И виж какво намерих аз:

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=362&highlight=%E4%E6%E0%ED%F2%E8

 

А гугъла колко неща намира не е истина.

Хайде успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Max, така и не разбрах какво си искал да напишеш? Хем според теб колата не е за лети джанти, защото само ще ги правиш, хем можело да се слагат, ама да са оригинални. Аз логика не видях. Какво, оригиналните лети да не би да не се кривят. Ако целиш дупките всичко се криви :mrgreen:

Между другото аз за цяло лято и есен каране не успях да кривна нито една от летите. Но...ти си знаеш.

 

Конкретно по въпроса - междуболтовото разстояние на шкодовите джанти е 130 мм, което ги прави доста...специфични. С други думи ще ти бъде много трудно да си намериш лети 13'', 14'' или 15'' джанти за Шкода. Затова се прави друго - купуваш си или си поръчваш да ти изработят фланци, които се монтират на твоята главина и съответно са разпробити на 98 мм или примерно на 100 мм и т.н. Взимаш си съответните джанти и с болтове ги стягаш към фланците. Това е в най-общи линии отговора на твоя въпрос. За допълнително инфо - както колегата по-горе ти подсказа - ползвай търсачката на форума. Тук има много изписано за джанти, фланци и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си, че е имал предвид, че ще ремонтираш ако си с фланци и други (нешкодови) джанти. Това обаче е предположение. Знам ли...

Лично аз също бих предпочел оригинални шкодови джанти....но няма. А в момента май и джантите не са ми най големия мерак...още се точа за карбуратор :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е и това да е имал в предвид. Но евентуалния ремонт вследствие на използване на фланци не е ежедневен, нито ежегодишен. Така че дори и да се налага след време смяна на лагери, мисля, че не е нещо, на което да му се обръща голямо внимание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че пиша в твоята тема но и мен ме интересува този въпрос.Наистина ли възникват проблеми ако се сложат лети джанти с фланци?Знам че много е писано на тази тема но всеки казва различно има ли въобще някой с фланци защото ако не се лъжа колегата tyny е с лети джанти и би трябвало да е с фланци.Ако може той самият да каже как ги е сложил?И има ли някой да продава или единствения начин е да се правят ако някой се навие и ако може да ги направи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм с лети джанти - обикновенни железни 13" с гуми 165/80/13 . едно време на москвича бях с преходни фланци и джанти от ауди . за 4 фланеца платих 60 - 70 лв за материала (фи - алуминии) , 40 лв на стругар , 150 лв на фрезист . фланците станаха перфектно - не биеха. в момента тези цени са нереални .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че много е писано на тази тема но всеки казва различно има ли въобще някой с фланци...Ако може той самият да каже как ги е сложил?И има ли някой да продава или единствения начин е да се правят ако някой се навие и ако може да ги направи?

Поради факта, че е много писано по темата изводите са два:

1. Не е доказано, че фланци + лети джанти вредят прекомерно на колата.

2. Готови фланци трудно се намират. Линчо на мен късмета ми излезе на близо 3-тата година.

Относно монтажа - същото е все едно монтираш джанта към главината - слагаш фланеца, стягаш го за главината. След това слагаш джантата и я стягаш за фланеца. Това е :mrgreen:

Ако тепърва ще си правиш нови фланци - съвета ми е да ги направиш с центровъчна издатина, като тази, която си имаш на главината. Ще те улесни много при монтажа на колелото, особенно предните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да кажа "Добре Дошъл" на bemel.......

 

Ако тепърва ще си правиш нови фланци - съвета ми е да ги направиш с центровъчна издатина, като тази, която си имаш на главината. Ще те улесни много при монтажа на колелото, особенно предните.

 

обаче е добре първо да си избрал джанти и тогава да правиш фланец,защото различноте джанти са с различен централен отвор,така че и тази центровъчна издатина трябва да е съобразена с джантока,а също трябва да знаеш ЕТ и J на джантата и тогава да съобразиш дебелината на фланеца, според това каква искаш да е визиата на мобила

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 15ките - от 2 години отзад съм с 15 ки от костенурка и нямам никакви проблеми! Лятото ги карам с 195/65/15 а зимата намерих оригинални 145 SR15. И при двете гуми колата е супер стабилна и висока, проблеми нямам нито с полуоски, нито с нищо!:smt022

А иначе имам едни фланци, дето са правени в завод и карани без проблеми. Ако някой иска може да му дам един за да си свали размери / или направо да го покаже на майстор. Засега не мисля да ги продавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се tyny имал съм предвид toto. :oops: Аз ще разпитам стругарите и ако някой може да ги направи и има координатна машина ще съм много БЛАГОДАРЕН на колегата Galliard33 ако ми даде един фланец за мостра,но не знам кога ще е точно.Ако се направи центровъчна издатина може ли да се слагат различни джанти и какво точно означава ET и J?

Благодаря ви! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...добре първо да си избрал джанти и тогава да правиш фланец,защото различноте джанти са с различен централен отвор,така че и тази центровъчна издатина трябва да е съобразена с джантока,а също трябва да знаеш ЕТ и J на джантата и тогава да съобразиш дебелината на фланеца, според това каква искаш да е визиата на мобила

За първото съм почти съгласен, в смисъл не ти трябва конкретен модел джанта, а конкретен модел автомобил. Естественно предварителното закупуване на джантите е безпорно предимство.

Относно събразяването с дебелината на фланеца - неговата дебелина с центровъчната издатина трябва да бъде минимум 30 мм, а без издатината минимума е 25 мм. Не мисля, че някой ще си сложи гюле с дебелина примерно 50 мм ;) Така че може би по-скоро джантите трябва да бъдат съобразени с фланеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.