Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Нов съединител или... ?


Дон Чоре

Recommended Posts

Вчера излезнах с Шкодето малко на разходка и всичко беше добре... работи на място добре, на пътя е стабилна вече... екстра е само че има мощност до към 1500 оборота и след това почва много да реве и да не набира... при тръгване на 1ва предавка се тресе... та дали е от съединителя или карборатора не пуска достатъчно тунджа та неще да върви как мислите... а и при палене изкарва доста силен син пушек и смърди на масло... след това изчезва и се изфорсирва как си му е реда... вода също губи но не загрява а не работи нито перката нито термостата... от едно място капе вода ама... капка на минута не може цяло казанче да изтече за 4- 5 дена :roll: аиде даваите акъл и да минавам през КАТ щото чаветата са я направили на нищо вече :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а и при палене изкарва доста силен син пушек и смърди на масло
- Това не е никак добре...

 

Това че не ти работи термостата също не е добре - вземи си нов. Когато работи без да е загряла до 80гр. е много по-голямо износването на групата Р-Б-С.

 

Оправи течовете и ако продължава да губи течност... лошо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе знам че е лошо ама пък си работи много добре... а иначе тя колата си достига 80 градуса и не мърда... загрява си колицата :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как без термостат колата ти достига до 80 градуса. Моята лятото беше с неработещ такъв и едва до 65-70 стигаше. А сега е зима.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като натискам педала... доста е твърд... а и при ниска скорост трябва да отпусна съединителя и да го натисна пак чак тогава ми влиза 1ва... (когато е в движение с много ниска скорост, иначе от спряло положение веднага включва и то супер лесно по лесно и от на вектрата...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като натискам педала... доста е твърд... а и при ниска скорост трябва да отпусна съединителя и да го натисна пак чак тогава ми влиза 1ва... (когато е в движение с много ниска скорост, иначе от спряло положение веднага включва и то супер лесно по лесно и от на вектрата...)

 

Нормално е с междинна газ или двойно амбриране да ти влиза първа при ниска скорост. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... а и при ниска скорост трябва да отпусна съединителя и да го натисна пак чак тогава ми влиза 1ва...

 

Както Гогата правилно е отбелязал - това е двойно амбреиране (или както се пише). На тия Шкоди официално са им синхронизирани всички скорости (май без задна), но неофициално първа над 5км/h не влиза...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... а и при ниска скорост трябва да отпусна съединителя и да го натисна пак чак тогава ми влиза 1ва...

 

Както Гогата правилно е отбелязал - това е двойно амбреиране (или както се пише). На тия Шкоди официално са им синхронизирани всички скорости (май без задна), но неофициално първа над 5км/h не влиза...

 

Поздрави

 

Дааам, всичките освен задна са синхронизирани. Може би първа трябва да я водим "полусинхронизирана" :mrgreen: . Офф, айде стига съм дрънкал глупости и съм спамил. Със здраве! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама аз съм на скорост изключвам и държа съединителя колата спира и ръчкам първа... маки чак тогава отпускам и натискам и си влиза... ако е в движение и го отпусна и пак натисна пак си влиза... но както и да е... когато слагахме двигателя с Skoda_Estelle уж беше добре... па от тогава има няма да съм минал 100- 200км...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здавей. Мися че сте допуснали фатална грешка при свалянето на двигателя като не сте подпрели скоростната кутия - колата не е била на трета скорост и не е иткачено карето на щангата към скоростния лост. Възможни са две неща - първо изкривен лост вкючващ скоростите и второ щангата към скоростния лост да е крива. Напълно възможно е и двете. За да се оправят нещата се изисква евентуална смяна на тези детайли, което не е проста работа. Успех. Мога да помогна със съвет или работа. София GSM 0887693727 Ангел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като натискам педала... доста е твърд... а и при ниска скорост трябва да отпусна съединителя и да го натисна пак чак тогава ми влиза 1ва... (когато е в движение с много ниска скорост, иначе от спряло положение веднага включва и то супер лесно по лесно и от на вектрата...)

 

а къде зацепва - нормално, високо или ниско?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми мисля че е нормално ама самото надискане е трудно... а иначе при свалянето... да тъка стана не я подпряхме... но при включване на 2ра примерно не осещам как влиза самата скорост... някакво много странно влизане 4та също я влезе я не...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.