Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Съединител


kolev123

Recommended Posts

Пичове, имате ли представа колко излиза целият пакет за смяна на съединителя?

Моят преди малко избъксува и ще трябва да се сменя! :? :(

За сведение 12-Л, 85г.

И още едн съвет: Къде да ходя да ми го сменят, че нещо при Симо не ми се ходи?

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 месеца проверявах на сим. шосе не мога да намеря листа където ги записах, но по спомен: феродов диск към 25лв притискател към 60 и лагер към 15лв. общо излиза малко под 100лв, за труд не знам колко ще те оскубят, ти ще ни кажеш после.

 

пп. не се плаши от Симо бе, слагай едни гумени ботуши над коляното и смело напред :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ме притеснява толкова мизерията при Симо колкото това, че се съмнявам вече в неговата кадърност. Този съединител е на по-малко от 20 000 км. и е сменян пак при него, та си мисля, че притискателя си е бил за смяна още тогава. Съединителят не е натяган никога и още в началото отделяше много горе педала. Визможност за натягане няма! :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече от 60 лв. не би трябвало да ти вземат за свалянето и слагането на двигателя. Това за 20 000 км да е за смяна наистина е много необичайно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звънни на Сашо от брегалница или на Ангел . Аз лично и от двете места съм доволен. Но всичко е въпрос на преговори, колко ще те одерът.При Сашо поне меже да седиш и да гледаш какво правят(ако имаш време де)

То това май остана най-сигурния начин като се ходи на майстор :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените са следните: 20лв. феродов диск; 20лв изключвателен лагер и 60лв притискател като последното не е задължително да се сменя ако няма нужда.

 

Ники като се сваля двигателя не е лошо да се смени и задния семеринг на коляновия вал както и семеринга на първичния вал на скоростната кутия, както и да се погледне в какво състояние е лагера, който е набит в коляновия вал /в който влиза първичния вал на ск. кутия/ - всичко това са сравнително евтини неща, които е жалателно да се сменят, за да не се налага преждевременно сваляне на двигателя по причини извън съединителя.

 

Още един съвет: ако купуваш лагер /защото твоя ако е на 20 000км може и да няма нужда/ вземи лагер+муфа за модела с 5ст. ск. кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само този майстор Иван Ставрев от сервиза на Вилхелм Пик не ми го хвали. Познавам му работата защото съм му оправял бакийте които е правил на колеги. Успех в ремонта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега гледаи внимателно много калпави феродови дискове продават в момента. Затова може да е изкарал само толково. А и наи добре разглобете вижте пък тогава към магазина. И понеже стана въпрос някои може ли да провери в магазините в София за вилката на скоростната кутия но от модела за 5 скорости и ако има да казва цена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.