Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Голям разход на Фаворит


simmen

Recommended Posts

Здравейте,

от известно време вече съм собственик на Фаворит 136. Имам обаче един голям проблем, колата гори адски много на газ. На бензин едва от днеска почнах да я карам да видя как ще бъде. На газ гори към 15-16 независимо дали градско или изванградско. Гледам че други казват че гори около 10 градско газ. Ходих на настройка на газовата уредба, колата след настройката върви осезателно по-малко, а гори пак толкова. Има един проблем с нея, и чувам мнения че може и от това да е големия ми разход. Сервото изпуска. Когато е запалена спирачки има нормално, но в момента които изгася се чува изпускане на въздух от сервото. Четох че ако изпуска въздух през мембраната му към колекторите това вдига разхода адски много. Някой има ли мнение по този въпрос че се чудя кво да правя :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай си маркуча със сигурност е спукан преди клапана , сервото е капсуловано и не го тормози ми го сменяй ако си сигурен , че е свършило ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Местата , откъдето може да смуче въздух са маркуча , О-пръстена на щуцера на ревото и самия клапан , но щом казваш че фуска като загасиш колата , а си сменил маркуча остава пръстена - става от тез водопроводните , но трябва да идеш с него в магазина , че не съм сигурен за размера. Отделно провери и тампона на карбуратора и ако си с плочка под филтъра може също да не е уплътнена м/у нея и карбуратора и т.н.

 

С две думи най - добре е да се прегледа основно , че нещо кристалната ми топка я спуках ... моита дава около 10/100 на газ , а на бензин незнам ползвам го за подпалки , но ако се прави сериозен реглаж се прави на бензин и после на газ ;)

 

Поздрви и дано бързо откриеш проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз сам с фаворит сравнително отскоро и съм на газ но не мисля 4е големия ти разход може да е свързан със сервото.най-вероятно трябва да се регулира газовата уредба,защото след изгасиш колата се прекъсва и тока към бобината на газовия клапан и така се спира притока на газ.но зависи ако газовия клапан ти е разположен далеч от изпарителя и сами1я изпарител не е наред има възможност след като изгасиш дВГ газта да изтича .при мен с газова уредба lovato ми харчи 10 градско и 7-8 извънградско,като се има предвид че кранчетата за газта и двете са отворени по половин оборот.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

газ неизпуска от никъде, това съм сигурен. изпарителят е италянски, каква марка незнам. такъв никога несъм виждал досега. клапана му за газта е близко до него, клапан за допълнително пускане на газ преди да палиш има, обаче вътре няма копче за него, включва се автоматично за няколко секунди преди да запалиш. супер е особенна уредбата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами щом си сигурен че от никаде не изпуска може тогава да е от клапана за допълнителната газ ,аз имам копче вътре в колата но едни много добри газаджии са ми казали да не се използва защото изпаритела много бързо се прецаква.а щом при теб е автоматичен значи това означава че при всяко палене той се включва.всъщност той принудително натиска мембраната на изпаритела да пуска повече газ.щом нямаш копче вътре за този клапан сигурно е вързан някаде към някой + и като вкл. к.к. и тои се вкл. но не съм сигурен защото и аз не съм виждал такъв изпарител,но щом е италиански най-вероятно е lovato.айде успех и пиши какъв е бил проблема.Успех от мене!!! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно изпарителя - както го описваш мисля, че е електрически, т.е не се задейства от вакуум, взет от колектора, а с помощта на електрическа бобина. Ключа бензин/газ трябва да представлява някакъв вид реле за време. Когато дадеш контакт изпарителя пуска газ няколко секунди и след това спира. Някои тарикати го свързват с обикновено ключе и става изтичане на газ, когато колата се остави по-дълго на контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато подам контакт светва зелена лампа за гас, стой 2-3 секунди, цаква и се изключва. несвети нито за бензин нито за газ. газ непуска понеже съм я държал на контакт, но то ще замирише ако пуска. клапана за допълнителната газ....несъм сигурен но май е вързан към +-са на този за газта. хм, ако е там то май винаги че е задействан :?: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

досега съм карал Полски Фиат и Лада-та на баща ми. Фиат-а си бях с обикновен вакумен изпарител, с копче за допулнителна газ т.н. и всичко аз съм си настройвал по него, газаджии никъде не можаха да го направят като хората. Сега обаче този изпарител ме хварля в тъч направо и този разход. Обаче ми дойде прозрение, ако допълнителния клапан е вързан към този за газта, според мойта логика ще натиска постоянно мембраната и ще пуска повече газ. Чудно обаче че ако съм прав то най-добрите газаджи в Русе не го забелязаха това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята кола я карам с вакумен испарител -ловато- разхода на гас ми е 6 /100 извън гратско при 120 км. уредбата съм я монтирал лично аз и не съм използвал плочка . захранил съм само 1- ва камера. в твоя случаи мисля че е редно да смениш клапанчетата и мембраните .ако и това не помогне захвърли този испарител и си купи волтран . то е абсолютно копие на ловато и струва 75лв. и в твоя случй сервото не те бърка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега

 

Аз съм с една бяла совалка, и испарител Zavoli (също Италилиан....). Не бях го чувал никога. След 398734346 центровки и много умни глави и газ анализатори дет претемдираха че са бащи на Zavoli че са й е... маиката. Реших се... Намерих представителството на заволи... купих си ремонтен комплект мембрани и гумички и с помоща на 2 отверки е един клуч смених всичко и го зачистих с бензин. Оказа се че електрическия клапан е много капризен на тема боклуци и не е работил добре... Вториа проблем беше че беше като изтребител защото и двете мембрани за ниски и високи обороти бяха се калцирали ( ама си е..ше и разхода ) ама бях и царя на крастовищата и царя на газстанциите. След смяната минах една центровка и всичко заспа. Ако си навъртял много километри 20 - 30к с едни мембрани се замисли за смяна (30лв) и не се иска майсторлък. Тъпото е че ни един газаджия не го взе под внимание а само плюеха по испарителя а след ремонта в продължение на 1 год до ден днешен нямам оплаквания и на всичкото отгоре разхода е 7 / 9.... беше и 6/8 ама тва е друг коментар ( че бях минал на вода в цилиндрите )

 

 

:mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш ли снимка или нещо такова на този изпарител да го видя дали е като моят. Колата пише че е на 63 000км на нея и бях сигурен за това, но майсторите който ми я правят силно се съмняват да е на толкова. Последно време реално не е карана, но изпарителят определено е супер странен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а междо другото ако дай боже разхода го смъкна до 7-8 както казвате, та дори и 10 на гас тоя фаворит не знае кво го чака просто :lol: Кви километри само го чакат само да навърти :lol: Само този шибан разход да оправя че направо се разболях покрай него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода на газ над нормалното много често се дължи на лошо регулиран аванс на запалването или нерегулирани хлабини на клапаните. А за непрекъснатото задръстване в София мисля, че и 13 на сто да харчи е горе-долу в рамките на нормалното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

там е работата че това не е разход при задрастване в София. Това е разход при 200км от Казанлък до Русе, после центровка на газовата, градско каране в Русе, пак толкова, отново центровка, осезаемо по малко вървене, 70км извън градско и 50 градско и разхода пак си е толкова. Последните км са навъртен за 2 дни, а не на студен двигател. Направо....

 

P.S. А междо другото от Казанлък до Русе много бегаше ей, само един от новите пасати ме изпревари :lol: Сега пак бега ама по-малко а гори пак толкова. Ще ги мъча тия неща където казвате, само искам да видя на бензин колко ще гори в града.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.