Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

130RS - легендата е жива!


Krankenstein

Recommended Posts

Meрси, Роска! В момента се опитвам да проуча кой я е карал. Преди време Лъчо Исаев ми се похвали, че била негова навремето, но човека от който я купих Емил - бивш рали механик опроверга това, така че може да е ставало въпрос за друга кола...

Колкото до рапида - всъщност вече не е мой, първоначално имахме идея да го правим пистова бегачка група H, но при новите обстоятелства вече ми идва в повече, така че съм си запазил само някой части от него, нужни за реставрацията на РС-ката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krankenstein честито и много да и се радваш :D защото тя го заслужава :lol: този саит познат ли ти е http://www.skoda-motorsport.de/seite15.htm

като си направя моита (ако си запознат с проекта) нали ще се съберем някаде на някои събор

 

(извинете за правописът)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, Анастасе - аз определено много и се радвам, въпреки тежкото й състояние. Този сайт го знам, но Txl е намерил един подобен но чешки, където са доста по-евтини нещата;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мене - ти си знаеш наи-добре със какво се нагърбваш....

 

Иначе човека откоито я взе според легендата е бил механик ,доато тази кола се е състезавала. Даи малко повече история ,кога точно са и набутали жигулевия мотор и каква е съдбата на оргиналния?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за оригиналния двигател знам, че е сменен много отдавна с ладов... когато прехвърлям колата нотариално, ще разпитам предишния й собственик, който я е купил през 98 г. да ми каже всичко, което знае за историята й. Пуснал съм и запитване до архива в Млада Болеслав да дадат някакво инфо по VIN-номера, но засега нямам отговор.

От данните в талона пък единствено става ясно, че първоначалната й държавна регистрация у нас датира от февруари 76 г. и е направена в Пазарджик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Материала от първия линк е при мен.Май бях писъл каде и колко е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересни линкове - ако видите подобни, поствайте ги тук, ще ни помогнат за възстановяването на 130 RS на Krankenstein...

 

Тя не е с алуминиеви капаци и таван, но това в случая е по-добре. Таванът е доста запазен, капаците също. Проблемът е единствено в това, че е доста поизрязана отзад, откъм мотора - липсват конзолите, за които се хваща той. Ще видим какво може да се направи.

 

Ако някой се сеща за чертежи, схеми, снимки на оригинални 130RS - нека ги пуска тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, наистина ако изскокне нещо по-подробно, като схеми например ще е добре, но сме преровили досега почти (да не кажа съвсем) всичко по темата, включително и линковете от сайта, който е постнал Тошко

 

:smt039 Ванко, всичките тия ретро-каруци под чертата при теб ли са в момента? Ако да пусни някакви снимки поне на старите фиатки, понеже и през мен са минали преди време точно тия модели, та се разчувствам като ги видя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден минах покрай Дунев, мислех да се отбия да им оставя една визитка с молба да се свърже с нас...

 

Все пак, ще имаме сламка, като прегледаме неговата Шкода... :lol:

 

А и той може да има достъп до повече подробности от нас...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt043

 

Тази кола някога е карана от моя инструктор ... Колко ми е разказвал за нея...

 

 

Няма коя друга да е. Щом първата й регистрация е в Пазарджик, значи е тази :) Ще му се обадя тези дни да го разпитам повече за нея.

 

 

п.п. Не е била негова.

 

Никой не им е вярвал, че това е шкода. Била е някаква ненормална стрела. Собственикът си я е карал ... ДОСТА :) Тя е и затова де - да се кара. Каза че е ремонтирал двигателя поне 1 път. Явно накрая хептен за нищо не е ставал оригиналния двигател и затова е сложил ладовия. Няма да говоря повече на изуст, като науча повече инфо ще пиша.

 

 

 

ццц... А ми беше обещал, че ще разбере къде е сега и да ме води да се снимам с нея :smt031

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оказа се всъшност, че първата й регистрация не е пазарджишка, а по-скоро предпоследната... преди това е била в София - притежание на бивш автомобилен пилот (в последствие митничар), чието име ме бе помолено да не споменавам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да не му досаждали с въпроси... все пак го споменах пред някои познавачи - не са чували за него, не е много известен явно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.