Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

130RS - легендата е жива!


Krankenstein

Recommended Posts

:smt009 :smt009 Човече, твоя ли е??? \:D/ Страшна е, макар и в не цветущо състояние!!!Евала!!! Винаги съм искал да видя такава на живо и се надявам да имам шанса да го направя един ден, лошото е, че като се познавам, ще искам да ме пуснеш да спя в нея :mrgreen: . Поздрави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt009 :smt009 Човече, твоя ли е??? \:D/ Страшна е, макар и в не цветущо състояние!!!Евала!!! Винаги съм искал да видя такава на живо и се надявам да имам шанса да го направя един ден, лошото е, че като се познавам, ще искам да ме пуснеш да спя в нея :mrgreen: . Поздрави!!!

 

Гога, не те съветвам особено през този сезон - доста е проветриво вътре;)

 

Жоро, точно тоя волан не се продава, ама имам и други подобни - 2 кожени и един махагонов. ако те интересуват ще ти пратя снимки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

\:D/ :smt004 ехе ..... от къде я изнамерихте тази кола????? я разкажи на кой е, ще се реставрира ли какво ще става с нея??? мн ми е интересно. като я гледам има по хубава боя от мойта :(

 

сега виждам че на тая кола двигателя е среднорезположен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧЕСТИТО за този невероятен уникат!!!!!!!

Митак може ли да пуснеш снимка на воланите и на мен. Один е с предимство :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ще се реставрира дълго, но за сметка на това трудно:)

Идеята е да се върне в оригиналния вид - все пак от модела са произведени по-малко от 50 броя, въпреки че доста ме изкушава и мисълта за средноразположен двулитров мотор - реплика на Шкода 2000Mi.

Специални благодарностни на колегата Shkogi за оказаното съдействие при откриването и спасяването на тази безценна находка!

 

Колкото до огледалото - всъщност липсва му най-важната част, а също и "другарчето" отдясно... но нека първо да стигнем до огледалата, предвидил съм един комплект за подобен случай;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи това било тайния проект, за който ми спомена на предната среща. Успех с реставрацията! Ще споделиш ли откъде я намери. Изобщо в България ли се е криела?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е, чак пък таен - просто тогава още не беше съвсем сигурен пазарлъка и затова не посмях да се похваля, за да не го урочасам:D

Ами всъщност знаем я доста отдавна тази кола, последно беше собственост на един комшия на Шкоги (имаше и тема по въпроса), който я беше изрязал, за да сложи среден ладов мотор, но в последствие се отказал да се занимава повече с нея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, значи имаме вече и 130 RS в клуба, а ? Айде поздравления и много успех с работата ! Разкажи нещо повече за колата. От къде ще вземете калници и капак ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интернет гледах как да си направиш калник от стъклоплат и смола. Само трябва да имаш оригинала... A и не е трудно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, Митак! Това е изключителна находка, макар и осакатена.

 

Начинанието ще бъде изключително трудно и досадно предвид многото липсващи части. Има ли табелка тази кола?

 

По повод реставрацията аз имам една идея, но първо ще поговоря с щастливия собственик и послед ще го споделя с всички вас.

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен, Мите! Както каза Хашек - осакатена е и ще стане бавно, но така е с хубавите неща. Казвай ако мога по някакъв начин да бъда полезен... Знаеш, че съм на линия!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарен съм на всички в този форум и извън него, които ми предложиха подкрепа в начинанието - наистина ще имам нужда от нея предвид сложността на задачата. Разбира се приемам и всякакви градивни идеи, стига да са съобразени с реалните ни възможности.

 

Миро, табелката се е затрила нейде през годините, може би и умишлено, защото колата е регистрирана още навремето като 120Л - имам някаква надежда табелката да е останала у предшня собственик, макар че преди време той ми спомена, че вече е изчистил всичко свързано с тая кола. Единственото, което има на купето е табелката с номера на рамата - вече помолих Txl да се поразрови и ако може да намери нещо за историята на колата по този номер

 

В интернет гледах как да си направиш калник от стъклоплат и смола. Само трябва да имаш оригинала... A и не е трудно!

 

налице са всичките калници + задния капак от фибростъкло - разбира се както може и да се очаква на доста места са напукани и лепени, дори което е по-лошо има и деформирани участъци. Единственото, което липсва на прима виста е предния спойлер под престилката, но в краен случай може да поръчам такъв от Чехия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Мите, само така .

Сега остава да те убедя да смениш 110ката за моя рапид :mrgreen: :mrgreen: , ма едва ли ще успея. ;)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, аз всъщност имам и Рапид, но при новосъздалите се обстоятелства се наложи да се откажа от неговото възстановяване и да го преотстъпя на други фенове - иначе много ми стават нещо проектите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и успех с работата. Верно ще е трудна и продължителна.

Жалко, че има кретени, които докарват коли като тая до насипно състояние. Визирам и на Илия Бонев 130-ката, и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми до голяма степен зависи от Хашек - само той има оригиналния мотор... другия вариант е да остане с централен мотор - тъй и тъй е изрязана и подготвена, ама ще е нещо по-ячко, например 2.0 фиатова двувалка с 2 Вебера 45

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш честито...наистина колицата е ценна

Успех с ъс стягането

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Митак,

направо ми спря дъха са секунда...

Нямам думи - ЧЕСТИТО за находката. Разкажи нещо за колата - кой я е карал преди...

(Ако искаш да ти пратя аватара си, че на теб май по - ще ти подхожда? ;))

 

А какъв е тоз твой rapid???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.